neequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die van zichzelf??
nee hij had hem opgelopen van een Duitse leatherboyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Prins Bernhard?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Henk van der Meyden
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:59 schreef the_disheaver het volgende:
Henk van der Meyden?
edit: hmmm zu spat (maar is ie duitser?)
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee hij had hem opgelopen van een Duitse leatherboy
Homdeck +2quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:01 schreef Homdeck het volgende:
pantani
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Fiets niet zo snel, ik ben Marco
[..]
Homdeck +2
Slapend ben je nog best goed.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich, Indurain
euhhhh...leuke muziekjes, niveauloze serie's enz enz, meisjesdingetjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In de categorie..?
ik kijk/keek geen gtstquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok is goed..
Hoe heette het personage van Antonie Kamerling in GTST?
Wat een pech dan...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik kijk/keek geen gtst![]()
ik ken alleen arnie.![]()
tsjah.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat een pech dan...Kansloze serie wel?
dat de wereld rond is > ei is ook rond?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:15 schreef dndiek het volgende:
Waar komt de uitdrukking Het ei van Columbus vandaan?
een ei rondquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
dat de wereld rond is > ei is ook rond?
Um.. hij werd uitgedaagd een ei te laten staan en toen ramde hij het kapot.. een soort Gordiaanse knoop verhaal volgens mij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:15 schreef dndiek het volgende:
Waar komt de uitdrukking Het ei van Columbus vandaan?
rond ja, het is geen circel, maar is wel rond.quote:
Niet helemaal goed, maar goed genoeg voor de punten....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Um.. hij werd uitgedaagd een ei te laten staan en toen ramde hij het kapot.. een soort Gordiaanse knoop verhaal volgens mij.
quote:Tijdens een gastmaal bij kardinaal Mendoza (1503) werd tegen Columbus gezegd dat ook iemand anders Amerika had kunnen ontdekken als hij het niet had gedaan.
Columbus vroeg daarop alle aanwezigen of ze hun ei rechtop konden laten staan. Niemand lukte het. De eieren vielen steeds om. Columbus pakte toen zijn ei en maakte één kant plat door het op tafel te tikken. Het ei bleef nu rechtop staan. Hij zei dat "iedereen wel iets kan ontdekken, maar dat het erom gaat wie dat het eerste doet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |