Ik zal deze maar goedrekenen. Anders kan het wel tot morgen duren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef lienelien het volgende:
Devil cake?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef lienelien het volgende:
oh![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, en als de ene nou wit was met een aureooltje en de ander zwart met rode horentjes...oké...![]()
Wat zijn de 4 wereldsteden?quote:Een wereldstad is een stad die een directe en wezenlijke invloed op de wereldpolitiek heeft door sociaal-economische, culturele en/of politieke middelen. De laatste jaren wordt deze term meer en meer gebruikt door de opkomst van de globalisering. De term "wereldstad" werd voor het eerst gebruikt door sociologe Saskia Sassen in 1991.
nopequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef dndiek het volgende:
Washington Londen Parijs Berlijn?
ook nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
New York, Moskou, Londen, Beijing
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef Homdeck het volgende:
New York, Londen, Parijs, tokyo
quote:
ja die is White Christmas van Bing Crosby gepasseerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef Haruhi het volgende:
Elton John - Candle in the Wind?
hij zei Candles in the Windquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja die is White Christmas van Bing Crosby gepasseerd.
Haruhi +2
volgens mijn quote nietquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Candle, Candle, niet Candles!!
boeiend. Ik ga echt niet miereneuken.quote:
Neen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef the_disheaver het volgende:
door dreiging van russische raketten?
Dat is wel heel simpel gezegdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noord viel Zuid lastig..
Dat was WOIIquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef lienelien het volgende:
euhm, bombardemend paerl harbour? of een andere haven. met bommetjes, enzo
Had het dan gewoon laten staanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Neen.
En dndiek doe niet zo kinderachtig![]()
Eenvoud is de kracht van de reclame..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat is wel heel simpel gezegd.
Ik zoek dus de uiteindelijke reden dat Amerika zich er officieel militair mee bemoeien, en wat dit incident precies inhield.
Dat gebeurde toen de oorlog al begonnen was, dus dat is niet wat ikzoek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je het Tet-offensief bedoelt.. wil ik het wel noemen, maar ben ik het daar niet helemaal mee eens..
Ach laat ik t maar goed rekenen, er is hier verder toch niemand.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die boot die in Noordvietnamees water terecht kwam en een vuurgevecht uitlokte dan?
quote:
een makkelijke 'het is al een beetje laat' vraag dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We gaan keihard door dan.. ik kom met een vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |