Dat was een tekenfilm geloof ik, niet The Grinch.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ja, Kate heeft inderdaad de themesong van een Kerstfilm gezongen!
Best erg. Ik dacht eerst dat je een man was, maar na 'rosé' ging er een lichtje brandenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:01 schreef requiem4adream het volgende:
WOEPS Rosé enzo... ik bedoelde eigenlijk SPIDERMAN![]()
Jaaaah Faith HIll is goed iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef lienelien het volgende:
Faith Hill? Maar die heeft toch wel meer 'hitjes' gehad dacht ik..
Hehe, ik dacht ook heel lang dat jij een man was. Tot dat je opeens een vraag over mode begon te stellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Best erg. Ik dacht eerst dat je een man was, maar na 'rosé' ging er een lichtje branden![]()
Bandje plus zanger? Ik geloof dat die kerel van Nickelback meezong.
Jaaaaaaa, een tutjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef lienelien het volgende:
Faith Hill? Maar die heeft toch wel meer 'hitjes' gehad dacht ik..
Dat overkomt me wel vaker, toch gek, kom ik zo mannelijk over?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef AntonDingeman het volgende:
Hehe, ik dacht ook heel lang dat jij een man was. Tot dat je opeens een vraag over mode begon te stellen.
Ja, die bedoelde ik met Nickelback.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hero - Chad Kroeger al genoemd?
Ik blijkbaar ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat overkomt me wel vaker, toch gek, kom ik zo mannelijk over?
Nopes dat was de laatste idd de begeleidende band was ook al genoemd dus:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hero - Chad Kroeger al genoemd?
Josie of Jody nog wat.. en dat was dan een vent. Zo'n klein donkerharig schepseltje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik met Nickelback.
Maar nu nog dat extra bandje ....
Ja, maar Yoshi kijkt met zijn ogen dicht. Ik bedoel...jouw nickname zegt toch al genoeg!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef lienelien het volgende:
Ik blijkbaar ook![]()
Yoshi noemde in een zin me 3x 'hij' en daarna schold 'ie me uit voor 'lul'![]()
Gabrielle (wyccie) - Out of reach (ik).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bridget Jones ook al genoemd?
Is Chad Kroeger dan niet de zanger van Nickelback? Je wilde toch weten wat het andere bandje was, waar hij mee samen zong?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef requiem4adream het volgende:
Nopes dat was de laatste idd de begeleidende band was ook al genoemd dus:
Cool.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Gabrielle (wyccie) - Out of reach (ik).
Ik vind van welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan ik al een vraag stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |