Zal probleem okselhaar niet oplossen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hallo, denk een beetje aan je medemens en gebruik voortaan deo!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Alsof het okselhaar verdwijnt van de deo....
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Met een vuurtje erbij heb je weinig okselhaar meer overquote:
Is dat een vrouwenoksel?quote:
zolang ze d'r peos maar scheertquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:36 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig mag mijn ma nog okselhaar hebben, een jaartje of 7
doe nie zo raar joh je vind het ook fijn als je lekker bij mama onder der oksels mag slapenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gatver,
vandaag zag ik een vrouw met een mouwloos shirt, dat was niet zo erg, totdat ze met haar armen begon te wapperen (waarom weet ik ook niet).
Bossen okselhaar zag ik.
Hallo, denk een beetje aan je medemens en gebruik voortaan deo!
Jij bent een man, daar verwachten we niet anders van...quote:
Ik vind jou ook wel een type met bossen okselhaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef Nyx96 het volgende:
Okselhaar. Bij mannen of vrouwen. Allebei om te.
Offtopic:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:17 schreef power_bram het volgende:
Mijn docente Wiskunde had ook flinke bossen haar onder haar onderarm. In de zomer tijdens een tentamen zat ze in een hempje achter haar bureau en deed enthousiast haar armen omhoog om zich uit te rekken. Een smerige zure zweetlucht verspreidde zich door het lokaal. Gatverdamme, ik had de pech vooraan te zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |