abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2578313
Als aanvulling van Meezingen tijdens concerten moet verboden worden!, waar stoor jij je aan bij concerten
En dus niet slecht geluid of de artiest die tegenvalt maar wat zie jij, als publiek, liever niet gebeuren om je heen

- mensen die om 21.00 binnekomen en dan nog zo ver mogelijk naar voren willen.
- mensen die om de vijf minuten naar de wc willen bij een rustig concert (Tori amos bv)
- Geduw in de rug omdat die persoon achter je denkt dat er genoeg ruimte is
- Mensen die als een betonpaaltje een goed plaats innemen terwijl jij helemaal uit je dak gaat
- wachtrijen die al uren voor de deur opengaat ineens op gaan staan en in paniek naar voren rennen omdat ze 1 bewaker langs zagen komen
- e.d.

* calvobbes is trouwens van mening dat meezingen sfeerverhogend werkt als je de teksten maar kent

zaterdag 22 december 2001 @ 15:54:46 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2578358
- Gasten die met een peuk in hun handen wild aan het rondspringen zijn.

en als je zelf ergens speelt:

- Gasten die ongevraagd willen stagediven en daarbij al je gitaar-effecten intrappen. Opzouten, stuk onbenul!

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2578400
hmm, hier wil ik toch wel erg graag die irritante studentenmeisjes bij het concert van Kane noemen. We hadden zitplaatsen (alles was voor al vol) en die meisjes zaten voorons, maar gingen iedere keer staan met het gevolg dat wij niets meer zagen daarnaast zaten ze de hele tijd te roken (leuk als je erachter zit) en met bier te gooien (naar achter wel te evrstaan!) daarnaast had het meisje wat voor mij stond absoluut geen ritmegevoel! en ze kenden de nummers van kane niet en gingen dus iedere keer op het verkeerde moment springen.
Ze riepen ook de hele tijd *DIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND* bij de rustige nummers en het liefst spraken ze de naam ook nog eens helemaal verkeerd uit. Ik had erg de behoefte om ze zo naar voren te duwen maar goed, ik heb me ingehouden....
pi_2578406
mensen die uit de maat meeklappen

aaaargh

zaterdag 22 december 2001 @ 15:59:57 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2578419
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 15:58 schreef SanderThomas het volgende:
Inderdaad, dat is ook vreselijk.
pi_2578441
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 15:58 schreef SanderThomas het volgende:

aaaargh

zou ik nog graag aan mijn verhaal toe willen voegen
pi_2578446
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 15:59 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is ook vreselijk.

of meezingers die de tekst niet kennen...

en:

iedereen speelt airguitar

vooral sneu: het airbassspelende jochie die stoer doet voor z'n vriendinnetje terwijl iedere bassist die er in de buurt staat weet dat dat absoluut niet hetgene is wat gespeeld wordt. (snaptu?)

zaterdag 22 december 2001 @ 16:04:11 #8
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2578472
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 16:01 schreef SanderThomas het volgende:
of meezingers die de tekst niet kennen...
Heheh, ik speelde vorige week met een van mijn bandjes ergens, en toen zongen mensen zelfs mee met nummers die ze echt 100% zeker weten nog nooit gehoord hadden kunnen hebben (want: die hadden we nog nooit opgenomen en nog nooit eerder ergens gespeeld). Wel enthousiast, maar een beetje overdreven..

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 22-12-2001 16:06]

pi_2578488
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 16:04 schreef Zanderrr het volgende:
Wel enthousiast, maar een beetje overdreven..
Dan voel je je wel ineens heel beroemd enzo hehe
pi_2578803
Ergernissen:

Oudere mensen die denken dat ze ook nog wel kunnen dansen

Ohja, en van die mensen die als ze in de pit zijn en er komt iemand tegen ze aan een beetje verontwaardigd gaan staan kijken (heb ik meteen nog een keer gebeukt )

pi_2578818
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 16:36 schreef Ziemon het volgende:
Ergernissen:

Oudere mensen die denken dat ze ook nog wel kunnen dansen

Idd
Of dan heel verbaasd gaan kijken als jij uit je dak gaat, ja duhhh
pi_2578828
Lange mensen die vooraan staan... [lange mensen zijn mensen die groter dan mij zijn: >1.85]
pi_2578879
Mensen in de pit die kwaad worden als je tegen ze aan geduwd wordt. Denken ze dat ik 't leuk vind om tegen ze aan te rijden ofzo (ok, ik geef toe... soms wel )
Experimenting technological differences
  zaterdag 22 december 2001 @ 16:56:49 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2579031
Ik ben niet z'n concertbeest, ook omdat ik op de een of andere manier altijd een waanzinnige tiener voor m'n neus heb die 'fan' is en die zo hard staat te krijsen en met haar (ja het zijn altijd 'haar's! ) armen licht-spastische bewegingen staat te maken dat ik (1.67 m.)én niets meer hoor én niets meer zie.

Toch is dat nog niets vergeleken bij die oudere dame die tijdens Turadot (ja mensen, een opera!) zat mee te zingen!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2579053
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 16:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lange mensen die vooraan staan... [lange mensen zijn mensen die groter dan mij zijn: >1.85]
Dat is ook niet klein, dus eigenlijk zou je je ook aan jezelf moeten ergeren
pi_2579061
Van die mensen die zonder te kijken als een debiel naar voren gaan rennen als ze een leuk nummer horen.
Verder lui die denken dat het overal een Normaalconcert is en met bier gaan lopen gooien.
I feel like a hoochiemumma
pi_2579168
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 16:56 schreef Hik het volgende:
Ik ben niet z'n concertbeest, ook omdat ik op de een of andere manier altijd een waanzinnige tiener voor m'n neus heb die 'fan' is en die zo hard staat te krijsen en met haar (ja het zijn altijd 'haar's! ) armen licht-spastische bewegingen staat te maken dat ik (1.67 m.)én niets meer hoor én niets meer zie.
hehe
op werchter o.a. bij lenny kravitz stond er een bloedmooi meisje (iets jonger dan ik) tegen me aan te dansen en hoe na lenny was ze meteen weg
pi_2579195
- Wibi Soerjadi als solist.
- Mensen die met de muziek mee zitten te tikken.
pi_2579296
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 15:51 schreef calvobbes het volgende:
- Mensen die als een betonpaaltje een goed plaats innemen terwijl jij helemaal uit je dak gaat
Da's wel het ergste ja... Vooral gasten die dan de 'vriend van' een meisje zijn dat wel uit haar dak wil gaan, maar zich toch maar in houdt omdat het vriendje niet mee doet. Dan staan er 2 betonpaaltjes. Fok op naar achteren als je klef wilt doen!

- Mensen met veel te lang haar die headbangen terwijl er zeeeer weinig ruimte om hen heen is. En helemaal als ze dreadlocks hebben.

Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_2579301
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 16:01 schreef SanderThomas het volgende:
iedereen speelt airguitar

vooral sneu: het airbassspelende jochie die stoer doet voor z'n vriendinnetje terwijl iedere bassist die er in de buurt staat weet dat dat absoluut niet hetgene is wat gespeeld wordt. (snaptu?)

Schijt. Laat mensen een beetje lekker meeraggen op hun air guitar, daar heb je minder last van dan iemand die verkeerde teksten zit mee te zingen (want teksten uit je kop leren kan wel iedereen! gitaar spelen niet!)

Neerkijken op mensen die air guitar spelen vind ik eigenlijk een beetje sneu...

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2579343
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:23 schreef MadScientist het volgende:
Neerkijken op mensen die air guitar spelen vind ik eigenlijk een beetje sneu...
och jee, jij speelt ook airguitar?
  zaterdag 22 december 2001 @ 17:27:42 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2579356
Lange mensen zijn inderdaad hinderlijk.
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:38:44 #23
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_2580521
Gisteren gespot bij een concert van After Forever...

Lange slungel(inclusief bril en kaalheid) die van lamheid niet op zijn benen kon staan. Zijn biertje aan mede-concertganger gaf om mee te klappen en om de haverklap achterover viel. Was bovendien in het bezit van een Misanthropia t-shirt

KOMT U DIT HEERSCHAP IN PRIVE-SFEER TEGEN GOOI WAT BIER VAN SLECHT ALLOOI OVER HEM HEEN

Misantropie: zo dacht ik er ook over op dat moment

[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_2580534
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:27 schreef Vork het volgende:
Lange mensen zijn inderdaad hinderlijk.
jah! afzagen die figuren!
  zaterdag 22 december 2001 @ 20:06:32 #25
17050 basezum
are you toking 2 me ??
pi_2580794
mensen die comen taar hebben als je een joint staat te roken !!!!!!!
wat stinkt dat enz........

ik haat t !! en klote geluid bij het voorprogramma en de hoofdact met goed geluid!!!

paradiso heeft daar een handje van

AuDiO PhAnDaL....i fuck up sounds as a hobby!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')