geenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:59 schreef M-I-L-F het volgende:
Wat voor medicijnen gebruik jij?
die jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:50 schreef tho_Omas het volgende:
Thrilled en Blackletter. Wappiewause namen.
ja, en dat stiefbroertje/zusje ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kut kinderen.
neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:40 schreef Yozzz het volgende:
Jullie zijn allebei schizofreen?
Ze doen alles na ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:57 schreef Blackletter het volgende:
net bij het eten begonnen mijn broertje en stiefzusje over elkaar dingen te zeggen. toen zei ik dat ik rare stemmen in mijn hoofd hoorde die irritant waren (doelde dus op mijn broertje/stiefzusje). nou van het een kwam het ander en toen was het opeens "Thrilled, ik hou van je!!!" beginnen ze elkaar vast te pakken en te knuffelen. toen was het opeens "kom Thrilled, we gaan samen een stukje autorijden", pakken ze 2 kussens leggen ze naast elkaar op de grond, gingen er op zitten en gingen samen "broem" geluiden maken
.
ben maar naar boven gegaan.
nu rennen ze over de gang "Thrilled ik wil je niet meer" "Blackletter ik maak het uit" en dat soort dingen. ook hoor je steeds dingen over auto's "ik ga je autostickers stelen"![]()
gaar volk![]()
broertjes en stiefzusjes die je na willen doen zijn irritantvooral als het er niet eens op lijkt
![]()
Zullen ze elkaar ook via Fok! ontmoet hebben?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Je zal maar een vriendin hebben die ook op fok zit..zielig
ze doen voornamelijk de dingen na die wij dus niet doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze doen alles na ?
Dus kortom hiermee maak je duidelijk dat het slecht in je relatie gaat [afbeelding]
neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Zullen ze elkaar ook via Fok! ontmoet hebben?![]()
oh, dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:01 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ze doen de dingen na die wij dus niet doenen nee het gaat juist super
![]()
Dat zeggen jullie niet ?quote:Thrilled, ik hou van je!!!
Uhr.. ben jij nou zo slim of ik nou zo dom.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:57 schreef Blackletter het volgende:
net bij het eten begonnen mijn broertje en stiefzusje over elkaar dingen te zeggen. toen zei ik dat ik rare stemmen in mijn hoofd hoorde die irritant waren (doelde dus op mijn broertje/stiefzusje). nou van het een kwam het ander en toen was het opeens "Thrilled, ik hou van je!!!" beginnen ze elkaar vast te pakken en te knuffelen. toen was het opeens "kom Thrilled, we gaan samen een stukje autorijden", pakken ze 2 kussens leggen ze naast elkaar op de grond, gingen er op zitten en gingen samen "broem" geluiden maken
.
ben maar naar boven gegaan.
nu rennen ze over de gang "Thrilled ik wil je niet meer" "Blackletter ik maak het uit" en dat soort dingen. ook hoor je steeds dingen over auto's "ik ga je autostickers stelen"![]()
gaar volk![]()
broertjes en stiefzusjes die je na willen doen zijn irritantvooral als het er niet eens op lijkt
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Volgens mij 11 en 12.
Of bedoel haar broertje en stiefzusje?
mijn broertje is bijna 14quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Volgens mij 11 en 12.
Of bedoel haar broertje en stiefzusje?
dat zeggen we wel, maar niet zo overdreven als hun het dedenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, dus
[..]
Dat zeggen jullie niet ?
Nee, ik bedoel maar.
Het loopt wat over in elkaar dan..
Je broertje is wel triest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Blackletter het volgende:
[..]
mijn broertje is bijna 14en mijn zusje 6 dus van haar kan ik het nog een beetje begrijpen.
en nee wij zijn geen 11/12
wheheh jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Beroepsgokker het volgende:
Je hebt een broertje van bijna 14 die met kussens op de grond autotje gaat spelen???![]()
neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef Blaxje het volgende:
Willen ze het ook anaal doen?
Doe je dat weleens vaker, hardop dingen tegen jezelf zeggen die totaal niet grappig zijn?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:57 schreef Blackletter het volgende:
toen zei ik dat ik rare stemmen in mijn hoofd hoorde die irritant waren (doelde dus op mijn broertje/stiefzusje).
Je zal maar een sociaal leven hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Je zal maar een vriendin hebben die ook op fok zit..zielig
de hele dag doorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
Doe je dat weleens vaker, hardop dingen tegen jezelf zeggen die totaal niet grappig zijn?
Wtf. Hij knaagt op de gevallen tak!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:31 schreef Pracissor het volgende:
Wat zegt je lekkere vriend ervan?
[afbeelding]
Maar ben je nou al anaal genomen?quote:
ik vind hem idd lekkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:31 schreef Pracissor het volgende:
[afbeelding]
waar zijn jouw foto's in het fotoboek?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:31 schreef Pracissor het volgende:
[afbeelding]
Geenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:59 schreef M-I-L-F het volgende:
niet bepaald neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:47 schreef Ovidius het volgende:
Dit is niet zo'n goed topic.
dus het kontneuken was wel een succes?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:01 schreef Blackletter het volgende:
ze doen voornamelijk de dingen na die wij dus niet doenen nee het gaat juist super
![]()
Als ze de anale experimenten maar niet na gaan doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze doen alles na ?
Dus kortom hiermee maak je duidelijk dat het slecht in je relatie gaat [afbeelding]
volgens mij nog geen maar daar is ie hard aan toequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:59 schreef M-I-L-F het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |