Je moest 'ns weten hoeveel klanten hij er weer bij krijgt als jullie daar eindelijk eens opflikkeren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef ketwiezel het volgende:
kortom hij kan mijn ballen likken, hij moet is normaal gaan doen anders raakt ie een paar van zijn dikke klanten kwijt![]()
![]()
![]()
Mider Blowenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:13 schreef k_man het volgende:
Minder blowen, meer nadenken.
'ff' in plaats van 'even' was de enige fout die je kon vinden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
Vreemd zeg, hij wil geen lompe blowerds op z'n terras hebben die overmatig met smilie's werken en niet normaal "even" kunnen spellen....
Om over 'eens' nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
Vreemd zeg, hij wil geen lompe blowerds op z'n terras hebben die overmatig met smilie's werken en niet normaal "even" kunnen spellen....
Die viel me het eerst op. Ik ga dat hele kutverhaal toch niet nog een keer lezenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'ff' in plaats van 'even' was de enige fout die je kon vinden?
Of je jat ff de eerste gedachte die bij me boven kwam na het lezen van de OPquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Je moest 'ns weten hoeveel klanten hij er weer bij krijgt als jullie daar eindelijk eens opflikkeren.![]()
Het zou me niet verbazen als in de OP meer dan de helft van de woorden fout gespeld is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'ff' in plaats van 'even' was de enige fout die je kon vinden?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je jat ff de eerste gedachte die bij me boven kwam na het lezen van de OP![]()
quote:
Dus niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Alleen over dat pokeren zeikt 'ie.
Dat is ook geen visitekaartje voor andere eventuele klanten natuurlijk. Ik snap wel dat hij jullie subtiel probeert weg te pesten, maar jullie zijn te stoned om de hint te begrijpen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef ketwiezel het volgende:
dikke klanten
Gokken met geld zonder vergunning is sowieso illegaal. Die WK-pool die jij had afgelopen WK, was in princie ook illegaal. Wordt alleen zo massaal gedaan, dat het gedoogd wordt.quote:
+ haakje sluiten. Gdvr...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:19 schreef veldmuis het volgende:
TS IS HOMO WANT HIJ WIL DAT DE FACKING ZIJN BALLEN LIKT (of ik heb het verhaal niet goed begrepen, dat kan ook.
Volgens deze bron is het nog steeds illegaal hoor, tenzij TS'er vreemden toestaat om zonder gezeur mee te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:56 schreef Delenlill het volgende:
Pokeren in een cafe mag gewoon, natuurlijk alleen als de cafebaas dat toestaat.
http://www.justitie.nl/pu(...)ie/kansspelen/poker/
Begint 't met een F???quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die had ik erachteraan gepost, maar er loopt hier een overijverige mod rond!!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:05 schreef Delenlill het volgende:
Je mag gewoon met je vrienden poker spelen in een cafe, zolang niet zomaar iedereen mee mag doen en zolang het niet bedrijfsmatig gebeurt.
Oeps, je hebt gelijk; ik las de betekenis van 'noch' verkeerd :-(quote:Wanneer een groepje vrienden echter poker speelt in een café, kan er sprake zijn van een besloten gelegenheid
Blowen is voor losersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef ketwiezel het volgende:
De laatste tijd is mijn kroegbaas een beetje maf aan het worden, en ik zal je ook vertellen waarom!
Hier in het dorp ligt een kroeg waar ik en mijn vrienden altijd komen, beetje pokeren en lekker acociaal veel geld in die gokkast pleuren. Maar de laatste tijd begint facking te zeiken over alles: hij wil niet meer dat we pokeren omdat er te veel geld op tafel ligt, hij wil dat we altijd direct betalen, als het fftjes na 1 uur is geweest stuurt ie ons weg (omdat ie moe is) En laats werd het nog gekker was ie op vakantie geweest en had ie buitenlandse nepsigaretten meegenomen, en wat denk je wil ie die gaan verpattsen aan ons voor 4 eypo![]()
![]()
![]()
HALLO voel is ff lekker aan je dikke rotkop
![]()
Meestal steken we ook nog een lekker dikke facking bigg joint open wat denk je begint ie ook te zeiken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kortom hij kan mijn ballen likken, hij moet is normaal gaan doen anders raakt ie een paar van zijn dikke klanten kwijt![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |