Nou ik heb toch geen PS2 meer en heb nog 5 spellen liggen thuis, laat ik ze maar eens omzetten in cash dan he.quote:Lever nu je ouwe games in voor cash of korting;
5 euro cash of 10 euro korting voor een game, ouder dan 2 maanden
10 euro cash of 20 euro korting voor een game jónger dan 2 maanden.
sterretje*: geldt niet voor pc-games.
wat er dus op neer komt dat die pipo's daar zelf bepalen of ze t innemen of niet, ik zou zeggen, zet dat op de poster want ik heb zelf wel 30 minuten kunnen lopen met die kutspellen in mijn hand!quote:-tarieven staan vast, niet over te onderhandelen
-game moet in nieuwstaat verkeren en compleet zijn
-medewerken in de filiaal bepaald of de game wordt ingenomen, valt geen discussie over te voeren, niet verplicht om spellen in te nemen
..
..
..
..
Oftewel: ze hebben een lijstje liggen met games die meer dan 10 euro waard zijn en alleen die nemen ze in..quote:medewerker in de filiaal bepaald of de game wordt ingenomen, valt geen discussie over te voeren, niet verplicht om spellen in te nemen
Wat je avatar zegtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:06 schreef MarkyB het volgende:
Kom ik in de frs, hangt er een hele leuke poster:
[..]
mopperdemopper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[OT]
Kun je ze niet beter via marktplaats ofzo verkopen dan?Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
zet het er dan bij op de poster en niet op zo'n lullige flyer die achter de toonbank ligt als je er staat met je games.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:22 schreef l3laster het volgende:
goh en je kan zelf niet bedenken dat als FRS er nisk op verdient dat ze het dan niet doen...
beetje naief
kweet niet, maar GTA san andreas wilden ze niet eens kopen voor 5 euroquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef Niwa het volgende:
Jij hebt ook alleen maar kutspellen.
en dan nog, k heb niet eens een play stationquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef Niwa het volgende:
Jij hebt ook alleen maar kutspellen.
ja idd, alsof ze jouw fifa 2001 willen ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:22 schreef l3laster het volgende:
goh en je kan zelf niet bedenken dat als FRS er nisk op verdient dat ze het dan niet doen...
beetje naief
Dat jij nog met de sesamstraat CDI zit te spelen kan ik niks aan doen hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef ToYDoLL het volgende:
ja idd, alsof ze jouw fifa 2001 willen ofzowat moet je sowieso met die spellen als je geen PS2 hebt
ik probeer mijn sesamstraat CDI tenminste niet in te ruilen voor 10 euro bij de FRSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat jij nog met de sesamstraat CDI zit te spelen kan ik niks aan doen he
nee maar ik heb het ook over san andreas en race driver 2 enzo. dan moet je meer dan 2 knopjes tegelijk indrukken, dan houdt het al gauw op bij sommige mensenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:27 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
ik probeer mijn sesamstraat CDI tenminste niet in te ruilen voor 10 euro bij de FRS
als ik mijn ps2 voor meer dan de nieuwwaarde kan verkopen aan iemand zonder ps2, zou ik gek zijn als ik m hield, en wat moet ik met een ps2 als ik een pc heb. IK VIND pc spellen toch leuker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef ToYDoLL het volgende:
heb je iets tegen CDI ofzomaar je hebt nog steeds niet uitgelegd wat je met die spellen moet als je geen PS2 hebt
Nou denk dat ze die echt wel in zullen nemen. Of er zat geen boekje bij of er zaten krassen op.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
kweet niet, maar GTA san andreas wilden ze niet eens kopen voor 5 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |