De laptop was een tijdje geleden stuk gegaan, iets met de accu. We brachten hemnaar media markt, en die leverde hem op hun beurt weer in bij siemens.We hadden namelijk nog een garantie erop. We kregen een bonnetje. Ze vertelde ons dat hij ongeveer 2 weken weg was. Na twee weken hadden we hem nog steeds niet dus we wachtte maar geduldig af. We hadden hem niet echt nodig want we hadden hier nog een windows2000 staan en het was mooi weer. Het duurde wat langer en we zochten dus het bonnetje en sinds vermorgen hadden we hem gevonden. Toen we opbelde vertelde siemens ons dat het pakje allang afgeleverd moest zijn en dat hij waarschijnlijk op het postkantoor om de hoek lag.
Me broer ging er dus heen want ik had niet zo'n zin, toen ze de doos optilde. Voelde de jongen achter de kassa dat er niks inzat. De doos was leeg.
Waarschijnlijk heeft een courier de stikker van de doos afgehaald en geen briefje in de postbus gestopt dat het pakje op het postkantoor lag. En alleen een lege doos afgeleverd bij het postkantoor.
Ik begrijp nog steeds niet hoe dat kan, maar gelukkig zijn we ervoor verzekerd.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jugaros op 14-07-2006 17:18:28 (Verhaal klopte niet helemaal) ]
Blowing On that Indo... Gamecube, Nintendo -)