Ja, volgens mij moet je dat niet doen als je aanleg voor epilepsie hebt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Tegenvaller... Ik vond dat vage gevoel in je ogen omdat je een minuut loopt te turen boeiender![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef _GdR_ het volgende:
ZOW IK ZIT IN EEN SJIEKE TRIP NU!!!11111 lollorzLMAOhatsieFlatsie!!111EINZ!!
Arm ding.quote:
hehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef _GdR_ het volgende:
ZOW IK ZIT IN EEN SJIEKE TRIP NU!!!11111 lollorzLMAOhatsieFlatsie!!111EINZ!!
Apart zicht heb je dan als je dronken bent....quote:
Gordijnen zijn de shit swaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:15 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
op tv had het juist weinig effect, op het behang des te meer
Nee check kleine dingen zoals je muis of telefoonquote:
Maar dan moet ik weer een minuut kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee check kleine dingen zoals je muis of telefoon
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan moet ik weer een minuut kijken.....
Bestond er maar zoiets dat als je dat opat of in thee stopte dat je dit dan een uur of 4 lang hebt.....
Het_Biertje: "Hoi lief nieuw vriendinnetje, kijk eens even een minuut naar dat scherm daar"quote:
Neequote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:44 schreef Razor21 het volgende:
Durf niet te kijken bang is dat het zo'n gilschrik ding is![]()
Hoe moet je zo'n filmpje saven?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb het filmpje even gesaved op mn lokale schijfAltijd leuk om te bewaren en eens te proberen als je bezopen bent
Ik heb rechtsgeklikt op het filmpje en de URL gekopieërd naar de Mediaspeler, daar geopend en later in mijn Temporary bestanden de juiste link teruggevonden en daarmee kon ik hem downloadenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |