Goeie actiequote:Oooooh My God!!!!! Weer dikke criminaliteit in NIJSWILLER. Zelfs op de NOS hebben ze het erover! Waar gaat het heen met de wereld
NIJSWILLER
Ook L1 kan natuurlijk niet achter blijven met hun nieuwsgeving en neej het was niet mij pa
quote:
Man spant touw over fietspad
Een man uit Nyswiller is aangehouden omdat hij een touw over het fietspad langs de Rijksweg had gespannen.
Een fietser kon het touw maar net ontwijken door te remmen en zich van zijn fiets te laten vallen. Vervolgens werd hij ook nog uitgescholden door de man, een buurtbewoner. Een politie-agent die bezig was met een snelheidscontrole op de Rijksweg ging op het voorval af. De bewoner blijkt zich vaker aan voorbijrijdende wielrenners te ergeren, maar hij ontkent dat hij het touw er bewust heeft gehangen. Toch zal de man verder worden verhoord.
NIJSWILLER
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Op dat punt neem ik altijd een sluiproute, achterlangs door het dorp. Rijdt een stuk prettiger.
Ik wil wel eens weten waar hij zich dan aan ergert. Wielrenners en andere fietsers zullen gewoon over het fietspad fietsen en kan me niet voorstellen dat mensen die er langs wonen er last van hebben. Dus ik wil de ergernissen wel eens weten van die kerel.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:44 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Goeie actie![]()
Nee even serieus, die arrogante wielrennertjes kunnen ook wel erg irritant zijn, ze doen alsof ze boven de wet staan en dat iedereen maar voor ze moet schuiven![]()
Ze rijden er buitengewoon hard, en het fietspad loopt vlak langs de voordeuren van de huizen daar. En het zijn er erg veel.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:04 schreef denka het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waar hij zich dan aan ergert. Wielrenners en andere fietsers zullen gewoon over het fietspad fietsen en kan me niet voorstellen dat mensen die er langs wonen er last van hebben. Dus ik wil de ergernissen wel eens weten van die kerel.
Mochten er dus echt ergernissen zijn dan vind ik het nog niet normaal om een touw te spannen over het fietspad want dat is pas echt ziekelijk![]()
en levensgevaarlijk
Een x-aantal jaren geleden hadden een paar jongeren dat ook voor "fun" gedaan. Een brommer rijder kwam precies met volle snelheid met zijn nek tegen het touw met als gevolg dat hij bijna onthoofd was..![]()
![]()
Precies, ik wil het ook helemaal niet goedkeuren wat onze buurtbewoner hier gedaan heeft, maar op een of andere manier kan ik het me ook wel voorstellen. Van die wielrenners die denken dat ze even met 40 km/h door het dorp kunnen racen en dat alles aan de kant voor ze moet, zodat je je eigen huis nog niet veilig uit kan lopenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze rijden er buitengewoon hard, en het fietspad loopt vlak langs de voordeuren van de huizen daar. En het zijn er erg veel.
Natuurlijk ben je een dildo als je zo'n touw spant, maar zijn irritatie kan ik me heel goed voorstellen.
Over Veolia valt genoeg te vertellenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
*schop* nog iemand iets te lullen
Muah eigenlijk niet ik heb er nu helemaal niet meer zoveel last vanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Over Veolia valt genoeg te vertellen
Vandaag had ik nog een chauffeur die een halte pakte die allang niet meer gebruikt wordquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:46 schreef Wouser het volgende:
[..]
Muah eigenlijk niet ik heb er nu helemaal niet meer zoveel last vanik ben nu sneller thuis dan dat ik met hermes was alleen de eerste week was nogal behoorlijk kut ja
maar nu gaat het wel
Workaholic...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:37 schreef Klonk het volgende:
hopen dat het snel maandag is
Er ligt iig geen draaimolen. Dat is zekerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:41 schreef Piovan het volgende:
Waar ligt eikenderveld?
Heerlen, in de richting van de woonboulevardquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:41 schreef Piovan het volgende:
Waar ligt eikenderveld?
Ech welquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Er ligt iig geen draaimolen. Dat is zeker
Voor die kruimel van mij (bijna 3) is Kinderstad Heerlen prima vermaak... en van de zomer weer lekker naar het Steinerbosquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef Klonk het volgende:
Kinderstad vergelijken met een pretpark is niet echt clever, kinderstad is een geweldige plek om wat jongere kids te vermaken, lekker klimmen en klauteren ouderwetsch vermaak zullen we maar zeggen.
Persoonlijk vindt ik Klein Zwitserland in Tegelen dan nog een paar slagen leuker
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voor die kruimel van mij (bijna 3) is Kinderstad Heerlen prima vermaak... en van de zomer weer lekker naar het Steinerbos
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef teamlead het volgende:
[..]het Steinerbos.. bestaat dat nog steeds?
schoolreisjes met de basisschool
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]vorig jaar geweest met Isa... Jeugdsentiment
Mwoah... ik vind dat behoorlijk verouderd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef alki het volgende:
Het sprookjesbos in Valkenburg is ook leuk
Ik ben daar 15/20 jaar geleden voor 't laatst geweest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mwoah... ik vind dat behoorlijk verouderd...
Bij de Carwash / Fit4Free.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heerlen, in de richting van de woonboulevard
Nee, da's me te ver lopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:18 schreef Piovan het volgende:
Mensen ook meegedaan aan de KennedyMars, ik wel
Even over 10 's avonds was ik op de Markt in Sittard.
ja hoiquote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef scrub_nurse het volgende:
hier iemand uit eikenderveld aanwezig? ik denk erover hierheen te verhuizen, alle info in welkom!![]()
![]()
oh ja, het Steinerbos...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:33 schreef Sjeen het volgende:
Voor die kruimel van mij (bijna 3) is Kinderstad Heerlen prima vermaak... en van de zomer weer lekker naar het Steinerbos
Waarom niet gewoon een willekeurig kind meenemen uit de kleuteropvang?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Binnenkort dus maar eens ergens een kind leasen dan![]()
da's volgens mij nogal strafbaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een willekeurig kind meenemen uit de kleuteropvang?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |