Idd, dus dit is een vooruitgang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:58 schreef Labrador1974 het volgende:
klopt maar dan nog is de opzet van de nederlandse beker gewoonweg belachelijk geweest de laatste jaren!
Nu alleen nog die regel dat er 8 clubs "geplaatst" eruit en dan is het weer een echt bekertoernooi. Maar het is al een geweldige grote vooruitgang in vergelijking met de vorige jaren, toen hadden ze het toernooi echt gedevalueerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:48 schreef tong80 het volgende:
Net even de OP gelezen. Zo hoort het gespeeld te worden. Ze leren het nog wel eens bij de KNVB.
Klopt ja. Twee jaar terug kwam ons derdeklassertje nog bijna tot een stunt als deze vierdeklasser, toch jammer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terneuzen kwam nog het verst in de districtsbeker Sand.
Uiteraard. Wat niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit seizoen trouwens te zien bij Talpa toch?
Inderdaad alle halve finalisten in de districtsbeker. Maar hoe Ceasar daar dan is gekomen weet ik niet, volgens mij ook nog iets met lagere kampioenen ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:00 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Volgens mij de nummers 1 t/m 4 van alle districten (beker)
En verder de kampioen van alle Hoofdklassen en de teams die een periode gepakt hebben in de Hoofdklasse.
Zoiets...
De roem is je naar het hoofd gevlogen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die verslaan wij wel voor je, 19 augustus
Het gaat hard hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
De roem is je naar het hoofd gevlogen.
Nee, want ik ben alleen voor ADO'20 omdat het de dichtsbijzijnde amateurclub is die meedoet. Wel meerdere malen tegen gespeeld though.quote:
Helaas, je wensen zijn niet vervuldquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef methodmich het volgende:
Vandaag dus de loting en inderdaad willen ze in de eerste ronde zaterdagclubs tegen zondagclubs laten spelen.
Geldrop zou wel leuk zijn, of Oisterwijk. Herhaling van de bekerfinale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |