Ik kon ze voor maar 55E meenemenquote:
dat ze niet gaan piepen wanneer het warm is. Dat het zweet enigzins wegkan enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:45 schreef PsyCha het volgende:
hoezo ademen?
Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar van mij hoeft dat niet zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat ze niet gaan piepen wanneer het warm is. Dat het zweet enigzins wegkan enzo
ik kan mijn slippers wel ff natmaken en ermee lopen en dan een filmpje van maken
En dat is een reden om ze niet te kopen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:59 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar die site van hun gaat zo traag op mijn pc
Je kan ook naar buiten gaan en in de winkel kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef outcast_within het volgende:
Jupben een half uur bezig om alleen het verschil te zien tussen die top en floral modellen
He toch ze hebben geen idealquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Everett het volgende:
[..]
En dat is een reden om ze niet te kopen?
mee eensquote:
Goed plan nu ik het centrale topic heb volgepost.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:07 schreef Koningin het volgende:
Misschien kunnen we hier deel 2 van maken?
Zitten heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:17 schreef Tabu het volgende:
reef = beste slippers die je kunt kopen
Iemand die weet waar je Reef kunt kopen in Amersfoort e.o.?quote:
Hier worden ze o.a. verkocht bij Intersport.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef wonko het volgende:
[..]
Iemand die weet waar je Reef kunt kopen in Amersfoort e.o.?
Check anders even www.reefdealers.nlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef wonko het volgende:
[..]
Iemand die weet waar je Reef kunt kopen in Amersfoort e.o.?
In bepaalde modellen zit ook een flesopener in de zool zodat je makkelijk een biertje kunt openenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Die reefslippers zien er wel nice uit.
Die heb ik ook, lopen super lekker, maar ze beginnen nu te verkleuren! Je ziet precies waar mijn hak en mijn grote teen altijd staan.. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, valt zoiets onder de garantie? Heb ze een maandje ongeveer..quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:30 schreef jehoeroen het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ook!
Echt de beste slippers die ik ooit heb gehad Op die andere reef slippers na dan natuurlijk
Lijkt me niet, is gewoon gebruiksslijtage...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:40 schreef heinl het volgende:
[..]
Die heb ik ook, lopen super lekker, maar ze beginnen nu te verkleuren! Je ziet precies waar mijn hak en mijn grote teen altijd staan.. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, valt zoiets onder de garantie? Heb ze een maandje ongeveer..
Die heb ik!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef ROG het volgende:
Zie ook zomer + slipper voor heel veel slippers.
[afbeelding]
Reef's, lopen heerlijk door het stukje stof tussen je tenen i.p.v. hard plastic wat schuurt/snijdt. ¤ 40,-
Geldt die aanbieding voor elke winkel?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
Als je nu een 4pack Fanta 1,5 liter flessen koopt krijg je Brunotti slippers gratis erbij![]()
Weet niet of het wat soeps is hoor, maar als je van Fanta houdt en nog slippers nodig had is het mooi meegenomen![]()
[afbeelding]
Ik denk het wel...is een actie van Fanta, niet van een specifieke winkel. Ik heb bij de Albert Heijn Fanta gehaald, was daar in de bonus deze weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Geldt die aanbieding voor elke winkel?
thnx.nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef Bestlevel het volgende:
Weet iemand een online winkel in Nederland of daarbuiten met redelijke verzendkosten waar je
reef slippers kunt bestellen?
Ik wil graag een setje reef slippers maar zijn in Leeuwarden en omstreken niet te krijgen helaas.
www.reefdealers.nl ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:26 schreef Bestlevel het volgende:
Weet iemand een online winkel in Nederland of daarbuiten met redelijke verzendkosten waar je
reef slippers kunt bestellen?
Ik wil graag een setje reef slippers maar zijn in Leeuwarden en omstreken niet te krijgen helaas.
quote:
Je zou toch stoppenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Neeeeeeeeeeee, zeg dat het niet waar is!!!!! Weer 5 pagina's te gaan.
en mijn topic moest gewoon dichtomdat ie niet meer in onzin mocht!! en hier was hij dus blijkbaar alquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Neeeeeeeeeeee, zeg dat het niet waar is!!!!! Weer 5 pagina's te gaan.
Die heb ik ookquote:
Heb ik al gekeken geen winkels in de buurt van leeuwardenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
www.reefdealers.nl ?
ik weet niet of je er wat aan hebt, waarschijnlijk heb je daar al op gekeken, maar daar staat waar ze in de buurt te koop zijn dus!
Tot het schuren snijden wordt..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Voor vijf euri bij de Inter Sport gehaald, dat plastic schuurt wel tussen je tenen en na wat vocht maken ze een teringherrie
Mgoed, het zijn slippers.
jups... hier hetzelfde!quote:
Geweldig he?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |