N281. Bij heerlen zijn aardig wat routes eromheen. Maar om in Vaals te komen moet je over Eys rijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar is die afsluiting ?
Ik zit nu in Heerlen. Kwam net een Portugees wielerteam op 1 wiel voorbij gereden
Schijnt een Europees jeugdkampioenschap te zijn
Tip: Kraaienp0tenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
N281. Bij heerlen zijn aardig wat routes eromheen. Maar om in Vaals te komen moet je over Eys rijden.
Dat is strontvervelend. Ik krijg wel eens de neiging de voorste ervan onderuit te schoppen als ze weer eens collectief weigeren aan de kant te gaan. Stelletje eikels.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Altijd als de Tour de France weer bezig is komen de 50+ ers weer naar buiten in veel te strakke
gele truien en zwarte broekjes om op hun veel te oude fietsjes zich een echte wielrenner te wanen.
Wat is dat toch?![]()
Verhuis naar Groenland.. daar zijn geen wielrenners of filesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:30 schreef MouseOver het volgende:
Laat dit in godsnaam voorlopig de laatste keer zijn want ik krijg er genoeg van
En ook geen bronsgroen eikenhout, dus die optie valt afquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verhuis naar Groenland.. daar zijn geen wielrenners of files![]()
Kan je ook kei zacht tuuterden dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef GekkeMat het volgende:
Dat ze gewoon op het fietspad gaan rijden .. dit is nog wel mijn grootste ergenis van wielrenners. Altijd maar op de weg het liefst met 2 naast me kaar en dan 5 rijen nog erachter..
Keertje kei hard getuuterd toen zag je de voorste 2 ook van links en rechts gaan omdat ze verschoten .. stom tuig dat het is
pas je op je woorden? limbo ? kei = brabantsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan je ook kei zacht tuuterden dan?
Gekke Limbo.
mensen met een scooterquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:54 schreef dennisreijbroek het volgende:
Ik heb zowiezo al een hekel aan die *** wielrenners. Als je ze je inhalen krijg je een grote smoel, als je ze wil inhalen met je scooter ook. Als ze met een groep rijden wordt je er helemaal doodziek van. Als ze graag zo hard willen gaan op 2 wielen, ga dan motorrijden.
Dat weet ik wel, maar tuuuterde is Limburgs. Daarnaast is een spatie voor het vraagteken typen mongools.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
pas je op je woorden? limbo ? kei = brabants
Brabanders mogen tikfoutjes maken. Dus ook spaties voor de vraagtekens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar tuuuterde is Limburgs. Daarnaast is een spatie voor het vraagteken typen mongools.
Nou ik weet niet waar jij van houdt, maar ik zie daar liever dat vrouwtje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef Trigger190 het volgende:
Dit is waar ik wielrenners het liefst zie![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef Trigger190 het volgende:
Dit is waar ik wielrenners het liefst zie![]()
[afbeelding]
Dus niet hier
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Of gewoon onder de 18.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
mensen met een scooter![]()
![]()
Te lui om te fietsen en te dom om te motorrijden..![]()
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)d_over_fietspad.htmlquote:Man spant draad over fietspad
GULPEN-WITTEM - De politie heeft zaterdagmiddag een 49-jarige inwoner van Nijswiller aangehouden omdat hij opzettelijk een touw over het fietspad voor zijn woning aan de Rijksweg had gespannen.
Een 23-jarige fietser uit Heerlen kon voorkomen dat het touw hem op stuurhoogte raakte door zich te laten vallen. Hij bleef ongedeerd, maakte de politie zondagmiddag bekend.
De bewoner en zijn vrouw ergeren zich al langere tijd aan het gedrag van wielrenners op het pad.
Volgens de fietser schold de bewoner hem na zijn val uit, waarop die kort daarop in zijn bestelbusje wegreed. De vader van de fietser en een politieman zagen hem in de directe omgeving een huis binnengaan.
In zijn eerste verklaring zei de bewoner dat het touw aan een plant had vastgezeten en dat het was blijven hangen toen hij de plant naar zijn busje bracht. De politie heeft hem inmiddels uitgebreid verhoord en weer laten gaan. Voor poging tot doodslag is geen bewijs, aldus een politievoerder. Wel krijgt de bewoner een bekeuring voor verkeershinderlijk gedrag.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar tuuuterde is Limburgs. Daarnaast is een spatie voor het vraagteken typen mongools.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |