hmm... heb jij een letterlijke vertaling gehad of wat? Want bij mij in de bios werd het toch echt vertaald als 'Kraken'..... dus waarom je er ineens 'kraak' van maaktquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Johnny zit in 'een' Kraak en niet in meerdere
![]()
[[url=http://images3.pictiger.com/thumbs/27/9211a974e7f98b9bcde53d1a54596e27.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://images3.pictiger.com/thumbs/94/8ec1704e355782baf9613570c0e34594.th.jpg]afbeelding][/URL]
Er zijn verschillende vertalingen. Zowel "kraak" als "kraken". Ook "oh bugger" schijnt verschillend te worden vertaald.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
hmm... heb jij een letterlijke vertaling gehad of wat? Want bij mij in de bios werd het toch echt vertaald als 'Kraken'..... dus waarom je er ineens 'kraak' van maakt![]()
Tja, het blijft een Disneyfilm...!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef Molluck het volgende:
Volgens mij is Jack Sparrow wel degelijk dood.
Tia Dalma vroeg of ze naar het einde van de wereld wilden varen om hem terug te halen, maar dan hadden ze wel een kapitein nodig die daar de wateren kent. Barbossa natuurlijk, hij was ook dood maar door iemand anders teruggehaald.
Ik geloof niet dat het zo'n Pinokkio verhaal wordt dat Jack in de maag van die Kraken woont
Het leek er wel opquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:14 schreef Rahl het volgende:
ik heb em net gezien
Wees dat kompas bij elizabeth nou de hele tijd naar jack?
...en bij Jack naar Elisabeth.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:14 schreef Rahl het volgende:
ik heb em net gezien
Wees dat kompas bij elizabeth nou de hele tijd naar jack?
nee, klopt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:55 schreef SlimShady het volgende:
Zonder Jack toch geen deel 3?
Dat kompas wijst naar hetgene wat je het liefste wilt. Voor Jack eerst naar The Black Pearl in 1. Nu naar Elizabeth en voor Elizabeth nu naar Jack. Maar ik kan me niet voorstellen dat Jack en Liz met elkaar eindigen in deel 3. Er zal vast wel iets achter zitten ofzo. Maar die 2 samen, ik denk het niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:08 schreef Anyanka het volgende:
[..]
...en bij Jack naar Elisabeth.
(Daarom wees het uiteindelijk één kant op toen ze op die kist zat)
Nee, het wees (vrij duidelijk) naar Jackquote:Op zondag 3 december 2006 20:05 schreef Echoes het volgende:
dacht dat het kompas gewoon naar Will wees?
dat had ik ook. op een gegeven moment was ik het kwijt.quote:Op zondag 3 december 2006 20:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t verhaal niet te volgen, teveel personages en terzijdes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |