Ik vind op zich het licht mooi, alleen vind ik de houding van het model niet allercharmantst om heel eerlijk te zijn. Ik denk dat je zonder die roos in haar mond een betere foto had kunnen makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef izkander het volgende:
Ik heb gister een paar foto's gemaakt van een meisje die graag eens model wou staan, 1 ervan is deze
[afbeelding]
Ik vind hem aardig gelukt![]()
Degenen die eventueel de overigen willen zien kunnen die vinden op http://www.bikenerds.org/model/
In groningen, vaar via de ijsel, 3e afslag rechtsquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:25 schreef MotionMan0 het volgende:
wolken! WOLKEN! waar heb je die gespot? dan rij/vaar ik er nu naar toe!
ah ik ben al in de juiste stad dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef ableton het volgende:
[..]
In groningen, vaar via de ijsel, 3e afslag rechts
Laat dan eens wat meer zien?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef ableton het volgende:
Fijn tafereel boven de boot. De zon met vreemde grijze massa's ervoor.. Kan me niet heugen wanneer die voor het laatst, of of die uberhaupt ooit zijn waargenomen. Ik denk dat ik ze wolken noem.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I'm sorrie, ik vind jouw humor echt super
wow, die bovenste twee zijn echt geweldig! Vooral die eerste is mooi.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef snopprinses het volgende:
En nog 3 foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |