En wat denk je daarmee te bereiken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:12 schreef Robbiej het volgende:
Weiger om reclames te kijken!
bijv bij Talpa of RTL4/5/7 SBS/Veronica/NET 5 etc kijk je goddomme al ruim 10 MINUTEN naar die strontbagger!
BOYCOT HET ALLEMAAL!!
Dat ze moeten opbokken met die irritante dingen door onze favo series heen.quote:
En jij denkt echt dat je dat kunt bereiken door televisiereclames te boycotten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef Robbiej het volgende:
Dat ze moeten opbokken met die irritante dingen door onze favo series heen.
In tegenstelling tot jou blijkbaar. probeer ik het tenminste.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat je dat kunt bereiken door televisiereclames te boycotten?
Lief naief.
Eet smakeijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:29 schreef Robbiej het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou blijkbaar. probeer ik het tenminste.
mompelt iets over een kikker wat kokend water en pan.
Ach, ik maak me er gewoon niet zo druk om. Is er reclame op tv dan ga ik sowieso meestal al even wat anders doen, of ik zit het gewoon uit. En soms zitten er best pareltjes tussen, ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:29 schreef Robbiej het volgende:
In tegenstelling tot jou blijkbaar. probeer ik het tenminste.
mompelt iets over een kikker wat kokend water en pan.
Inderdaad. pure brainwash bij sommige mensen lijkt het wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef BdR het volgende:
Ik verbaas me ook wel eens dat mensen met volle aandacht blijven kijken als een reclame blok begint.
Zitten ze eerst met blijkbaar gefascineerd naar het nieuws ofzo te kijken, en dan gewoon met dezefde blik naar 1 of andere schreeuwerige kutreclame..gewoon blijven turen, kassie kijken..
Dan zet ik de tv uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eet smakeijk.
Ik zap ook meestal, je ontkomt er toch niet aan verder, ze stemmen de blokken zo af dat als je zapt je toch in een ander blok terecht komt. En ik vind het soms niet eens erg, dan GA ik idd ff pissen ofzo...
Dan rotten die tv zenders maar op. dr is toch nooit wat zinnigs op. alleen als je je doodverveeltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:30 schreef Gijs_Jansma het volgende:
Reclame is juist heel erg belangrijk voor het bestaan van alle tv zenders en natuurlijk voor mijn bedrijf, Jansma Rioleringstechniek!
Of dan besluit je gewoon de televisie de deur uit te doen ...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Robbiej het volgende:
Dan rotten die tv zenders maar op. dr is toch nooit wat zinnigs op. alleen als je je doodverveelt
dat zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef Gripper het volgende:
Die reclames bij de commerciëlen zijn lang genoeg om even snel te douchen, af te wassen of te poepen. Ik kom de tijd dus wel door.
Wat ik wel erg vervelend vind: films op sbs6 die onderbroken worden door shownieuws. Dat is een half uur, en dan ben je het verhaal alweer helemaal kwijt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |