Ik ben zo pissig vandaag...
Ik ben vorig jaar begonnen met een nieuwe opleiding, een vervolg opleiding. Ik heb gekozen voor Fashion Design, omdat dát mijn passie is.. nouja, ik kon vorige september aan de slag en was een van de besten in mijn klas
In december kwam er een voorlichtings avond, waarin gezegt werd dat de eerste jaars Mode studentjes geen stage zouden lopen, de 1e stage die zou komen was in het tweede jaar van de opleiding, en dat was een stage op een attelier van een ontwerper in nederland of belgie.
Nouja leuk en aardig, we hebben kerst vakantie, komen we terug.. moeten we opeens stage gaan lopen in een winkel, en we moeten een aantal examens halen, en aan het eind van het jaar een scriptie schrijven en dan hebben we het diploma voor "Winkel medewerker" ... nouja, dit klopte dus niet, dus ik heb aan de bel getrokken.. na een aantal maanden van 'vechten' zijn we er zelfs achter gekomen dat de stage niet eens goedgekeurd is voor mode.
Uiteindelijk een rechtzaak gestart, samen met een ander meisje uit de klas die ook fel tegen de stage was, omdat zij hiervoor handel gedaan had, dat niet leuk vond, en het de zelfde stage was van handel... en ze tóch de stage moest lopen van de school. Terwijl ze dus het diploma al had..
Nu lopen we inmiddels tegen het nieuwe schooljaar aan, en hebben we gelukkig een school gevonden voor mode die wél goed is.. In Hilversum.
Dus, we wilden onze spullen ophalen van onze oude school, dus mijn moeder bellen, want zij regelt alles met de school aangezien de school nogal dingen uit vreet die niet mogen (ze hebben dat andere meisje ook bedreigt).
Gister 1e telefoontje, nouja, niemand, echt niemand was er, aangezien er een of ander bedrijfs uitje was voor de leraren.
Vandaag 2e telefoontje, blijkt dat ze ál mijn spullen weg gegooit hebben die ik ooit gemaakt heb daar, en dat ze niet weten of er spullen van het andere meisje er zijn. Nu moeten we maandag langs, en gaan we de spullen van het andere meisje zoeken, en ook kijken of ze écht mijn spullen weg gegooit hebben, aangezien dat helemaal niet mag..
Ik hoop echt dat wij die rechtzaak gaan winnen, want wát een kut school
![]()
Deltion