abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39816127
Ik ben zo pissig vandaag...

Ik ben vorig jaar begonnen met een nieuwe opleiding, een vervolg opleiding. Ik heb gekozen voor Fashion Design, omdat dát mijn passie is.. nouja, ik kon vorige september aan de slag en was een van de besten in mijn klas

In december kwam er een voorlichtings avond, waarin gezegt werd dat de eerste jaars Mode studentjes geen stage zouden lopen, de 1e stage die zou komen was in het tweede jaar van de opleiding, en dat was een stage op een attelier van een ontwerper in nederland of belgie.

Nouja leuk en aardig, we hebben kerst vakantie, komen we terug.. moeten we opeens stage gaan lopen in een winkel, en we moeten een aantal examens halen, en aan het eind van het jaar een scriptie schrijven en dan hebben we het diploma voor "Winkel medewerker" ... nouja, dit klopte dus niet, dus ik heb aan de bel getrokken.. na een aantal maanden van 'vechten' zijn we er zelfs achter gekomen dat de stage niet eens goedgekeurd is voor mode.

Uiteindelijk een rechtzaak gestart, samen met een ander meisje uit de klas die ook fel tegen de stage was, omdat zij hiervoor handel gedaan had, dat niet leuk vond, en het de zelfde stage was van handel... en ze tóch de stage moest lopen van de school. Terwijl ze dus het diploma al had..

Nu lopen we inmiddels tegen het nieuwe schooljaar aan, en hebben we gelukkig een school gevonden voor mode die wél goed is.. In Hilversum.

Dus, we wilden onze spullen ophalen van onze oude school, dus mijn moeder bellen, want zij regelt alles met de school aangezien de school nogal dingen uit vreet die niet mogen (ze hebben dat andere meisje ook bedreigt).

Gister 1e telefoontje, nouja, niemand, echt niemand was er, aangezien er een of ander bedrijfs uitje was voor de leraren.

Vandaag 2e telefoontje, blijkt dat ze ál mijn spullen weg gegooit hebben die ik ooit gemaakt heb daar, en dat ze niet weten of er spullen van het andere meisje er zijn. Nu moeten we maandag langs, en gaan we de spullen van het andere meisje zoeken, en ook kijken of ze écht mijn spullen weg gegooit hebben, aangezien dat helemaal niet mag..

Ik hoop echt dat wij die rechtzaak gaan winnen, want wát een kut school

Deltion
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:41:47 #2
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39816160
Hoor. De nieuwe Frank Govers
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39816171
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoor. De nieuwe Frank Govers
wat is dat?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:42:59 #4
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_39816193
TROS Radar, VARA Kassa, Consumentenbond, Ombudsman, Onderwijsinspectie, enz. al op de hoogte gesteld...?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:43:04 #5
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39816194
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef daeri het volgende:

[..]

wat is dat?
Op Fashion Design zitten en dan Frank Govers niet kennen
Geen wonder dat ze je niet meer willen
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39816224
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:43 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Op Fashion Design zitten en dan Frank Govers niet kennen
Geen wonder dat ze je niet meer willen
hey, ik zit er niet om andere designers tot op het bot te leren kennen, ik zit er om zelf mode te maken
pi_39816246
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39816262
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Sirolf het volgende:
TROS Radar, VARA Kassa, Consumentenbond, Ombudsman, Onderwijsinspectie, enz. al op de hoogte gesteld...?
Onderwijsinspectie, job, lif group enzo wel ja..

Onderwijs inspectie wil er niks aan doen, die gelooft gvd alles wat de school ze voorkauwt... en job hebben we goeie contacten mee, maar die kunnen er weinig aan doen, maar geeft ons wel advies,

lif group gaat het helemaal uitzoeken om te kijken of ze die opleiding nog wel mogen geven uit hun naam.
pi_39816495
je kan altijd proberen Nova etc aan te schrijven.. al zou ik persoonlijk liever Netwerk aanschrijven.
Nova heeft een jaar of 2 geleden ook een stuk over INHOLLAND gedaan en dat heeft wel tot veranderingen geleid daar. ( zit zelf op het Inholland) alleen was de aflevering slechts gedeeltelijk geloofwaardig.

Ik moest zeggen dat er voornamelijk MBO scholen zijn die werkelijk van god los zijn..
Sterkte ermee in ieder geval!
pi_39816565
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef SwithleR het volgende:
je kan altijd proberen Nova etc aan te schrijven.. al zou ik persoonlijk liever Netwerk aanschrijven.
Nova heeft een jaar of 2 geleden ook een stuk over INHOLLAND gedaan en dat heeft wel tot veranderingen geleid daar. ( zit zelf op het Inholland) alleen was de aflevering slechts gedeeltelijk geloofwaardig.

Ik moest zeggen dat er voornamelijk MBO scholen zijn die werkelijk van god los zijn..
Sterkte ermee in ieder geval!
ja ik weet het... Deltion is kut, Landstede is kut, alle mbo scholen zijn eigenlijk kut..

in iedergeval, de school waar ik nu heen ga, de opleiding zelf bestaat al meer dan een eeuw daar, en was eerst een kleermakers opleiding ofzo, maar uit betrouwbare bronnen weet ik dat over de opleiding zelf nog nooit klachten zijn geweest, en het ziet er echt zoo veel profesioneler uit dan waar ik in Zwolle zat...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:04:35 #11
141631 Jesse-
Yeeehaaw!
pi_39816837
is fasion design het hip klinkende engelse woord voor verkoop(st)er?
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_39816931
Keiharde wereld ook dat modewereldje, elke avond op het nieuws hoe die twee families in amerika elkaar het leven zuur maken met hun mode-gedoe. Forresters vs Spectra..
pi_39816966
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:04 schreef Jesse- het volgende:
Ach wat boeit het, tegen dat ze de opleiding afhebben is het gros al bezwangerd en zal lekker thuis gaan zitten kleertjes maken.
pi_39817063
Wat een kut school.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:13:56 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39817110
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:04 schreef Jesse- het volgende:
Als verkoopsters dan wel verkopers zich ook zouden toeleggen op het ontwerpen van mode, dan wel ja.
Arnhem zit er niet in voor TS?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39817157
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als verkoopsters dan wel verkopers zich ook zouden toeleggen op het ontwerpen van mode, dan wel ja.
Arnhem zit er niet in voor TS?
daar kon ik komen voor beeldende kunst.. maar mode zat vol, en daarbij wil ik dan ook nog wel kunnen naaien enzo, zodat alles technisch ook goed in elkaar steekt, voordat ik een HBO opleiding ga beginnen
pi_39817199
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:45 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]
hoe droog
Jupiler is goed
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:18:29 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39817227
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef daeri het volgende:

daar kon ik komen voor beeldende kunst.. maar mode zat vol, en daarbij wil ik dan ook nog wel kunnen naaien enzo, zodat alles technisch ook goed in elkaar steekt, voordat ik een HBO opleiding ga beginnen
Duidelijk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:39:38 #19
60716 ShadowFax
error 404. Page not found
pi_39828612
Deltion
pi_39830629
Dit intereseerd me dus werkelijk geen ene FUCK.
pi_39830712
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:01 schreef SeLLeM het volgende:
Dit intereseerd me dus werkelijk geen ene FUCK.
lees dan niet
pi_39832112
Deltion in zwolle is ook kut:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')