Je wil zelf ook wel maar durft niet?quote:
Bron? Onderbouwing?quote:
Ik niet, ziet er zo lelijk uit in een stad.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Nilith het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het wel chille uitzien ^^ Ze mogen niet gesnapt worden
Nou als het mooie graffity is nietquote:Op zondag 16 juli 2006 13:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik niet, ziet er zo lelijk uit in een stad.
Verfdampen!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:30 schreef dodegod het volgende:
en het is nooit leesbaar.................
dingen zoals rwetrtw en erhberbqyy53 en 35ybuio5byu8y5
zitten die mensen zwaar onder invloed als ze graffiti spuiten ? want echte woorden zijn het nooit
geen vervelingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe zwaar moet je je dan vervelen om tegen je vrienden te zeggen: Laten we vanavond eens 15 kilometer fietsen om daar graffiti te spuiten zodat onze kunsten daar ook gespot worden.
Hip, ik zal vanavond ook eens aan de bel trekken bij m'n matties met een paar spuitbussen op m'n bagagedrager.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef vamos1 het volgende:
[..]
geen verveling
gewoon met een tas bier en een tas blikken snachts over het spoor naar amsterdam/zaandam lopen en dan pakken wat je pakken kunt
erg vermakelijk om te doen, al doe ik dat niet meer sinds 540euro boete en 40uur taakstraf
fietsenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hip, ik zal vanavond ook eens aan de bel trekken bij m'n matties met een paar spuitbussen op m'n bagagedrager.![]()
Dus jij rijdt met je auto langs het verlaten spoor?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef vamos1 het volgende:
[..]
fietsen
dat doe ik al niet meer sinds het millenium
maar goed sommige mensen missen een bepaalde vorm van oplettenheidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dus jij rijdt met je auto langs het verlaten spoor?
jah??? je snapt em nu??quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef vamos1 het volgende:
geen verveling
gewoon met een tas bier en een tas blikken snachts over het spoor naar amsterdam/zaandam lopen en dan pakken wat je pakken kunt
erg vermakelijk om te doen, al doe ik dat niet meer sinds 540euro boete en 40uur taakstraf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |