Express mailquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:12 schreef KcA het volgende:
Als ik ze zou opsturen..weet ik niet als ze op tijd aankomen!
Dat zou zonden zijn..
Behandeling is voor jou..kaartjes zijn van een vriend..zal hem zo ff bellen om te laten weten wat het precies inhoudt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef JOPPI3 het volgende:
behandeleling ik of jij?
Ja bij de EHBO zeker, de gewone kaart kost al 65,75 en dan heb jij er 1 voor 62,50 met special treatment.. uhuhquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:41 schreef KcA het volgende:
Inclusief apparte behandeleling: in de vip van een bekend electronica merk (ik ga geen reclame hier maken)
Dude..zijn mijn kaarten niet..is van een vriend..hij kan de prijs van zijn kaartjes ook fout hebben..hij heb ze gekregen maar kan niet gaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:47 schreef Esco het volgende:
[..]
Ja bij de EHBO zeker, de gewone kaart kost al 65,75 en dan heb jij er 1 voor 62,50 met special treatment.. uhuh![]()
![]()
volgens mij heeft dat dan te maken het het LG extreme sports event.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef KcA het volgende:
Weet die vriend van mij ook niet..zijn gesponserde kaarten en hij kan niet gaan..hij weet niet wat je er van prcies kan verwachten..maar laten we zo zeggen: Je bent op Dance Valley voor een laag bedrag en er zit wat extra's aan vast..
denk er maar overna dan..50 voor 2 is prima als je ze vanavond op komt halenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:27 schreef mrPanerai het volgende:
vijftig voor de twee wil ik wel ff over denken
kunnen ze enkel afhalen als we erheen rijden dwz morgenvoormiddagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef KcA het volgende:
[..]
denk er maar overna dan..50 voor 2 is prima als je ze vanavond op komt halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |