Ja, dan zijn de rapen gaar!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef Ringo het volgende:dan heb je de fucking poppen aan het dansen.
Gewoon een gaatje open laten om te boren. Geen probleem hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:47 schreef speenvarken het volgende:
T' is de hoogste tijd om dat hele kut midden-oosten te asfalteren. Hoe we die olie boven krijgen zien we dan later wel weer...
Bron: Volkskrantquote:BEIROET/JERUZALEM - De Verenigde Staten hebben donderdag in de Veiligheidsraad een veto uitgesproken over een resolutie waarin van Israël werd geëist zijn troepen terug te trekken uit de Gazastrook. Tien landen waren voor, vier onthielden zich van stemming.
Bush is het grootste gevaar op deze planeet. Het grote voorbeeld is Irak nu.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:54 schreef zatoichi het volgende:
Ja de VS stimuleert dat wel; rotzooi daar, Iran gaat zich er mee bemoeien dus een mooie reden om Iran aan te vallen, en hoppa nog meer controle over de olie voorraden!
[..]
Bron: Volkskrant
ja, want geweld moet je met geweld bestrijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:52 schreef Joene het volgende:
Als we nou gewoon al die kutlanden bombarderen is het tenminste een poosje rustig.
Israël is niet begonnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef Ringo het volgende:
nu vindt Israël het ook nog nodig om Libanon in puin te leggen.
Ja en met die fuckin' schoolplein mentaliteit wordt het dus nooit wat daar.quote:
Als er niks meer is , valt er niks om voor te strijden ook he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, want geweld moet je met geweld bestrijden
Whhehee Zo sta je over een paar jaar ook te luisteren jarno .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja en met die fuckin' schoolplein mentaliteit wordt het dus nooit wat daar.
"Meester, zij begonnen!".
Wij wonen tegenover een Katholieke basisschool dus daar komen die terroristen niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Whhehee Zo sta je over een paar jaar ook te luisteren jarno .
Het beste is om in een varkensstal te gaan wonen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij wonen tegenover een Katholieke basisschool dus daar komen die terroristen niet..
gooi jij Israël maar plat, kijken wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Als er niks meer is , valt er niks om voor te strijden ook he.
Whehehehe , mijn vriendin werkt op zo een school.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij wonen tegenover een Katholieke basisschool dus daar komen die terroristen niet..
Ik heb geen bommenwerperquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gooi jij Israël maar plat, kijken wat er dan gebeurt
iets mis met Josti's ?quote:
Wel als ze domme topics openen 13.gifquote:
Ja het is matig , ik ben nu in onderhandeling over een JSF.quote:
neenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou het dan ooit rustig worden in de wereld?
Ja, over 23.232.131.328 jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou het dan ooit rustig worden in de wereld?
Iran waarschuwt Israëlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef Ringo het volgende:
Kwestie van tijd voordat Iran zich ermee gaat bemoeien.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja, over 23 jaar![]()
Maar dan zijn wij er niet meer![]()
pwnd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Zuen het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws dat België scud-raketten op Nederland heeft afgevuurd.
MWOAH GERTJE!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Zuen het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws dat België scud-raketten op Nederland heeft afgevuurd.
dat was de bedoeling ja, door een foutje zijn de raketten recht de lucht in gegaan en elk ogenblik kunnen ze ook weer recht naar beneden komenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Zuen het volgende:
Ik hoorde net dat die ergens in Frankrijk neergekomen zijn... Belgen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Zuen het volgende:
Volgens het Gesundes Volksempfinden misschien wel ja..quote:
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef Zuen het volgende:
Ik maakte een grapje over dat België scud-raketten op Nederland afschoot, ik meen het niet!Hahahha en iedereen geloofde het, prachtig
![]()
Dat zijn toch nondeju geen grappen meer hé!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef Zuen het volgende:
Ik maakte een grapje over dat België scud-raketten op Nederland afschoot, ik meen het niet!Hahahha en iedereen geloofde het, prachtig
![]()
joh, wil je dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef Zuen het volgende:
![]()
Maak me maar wakker als de vrede uitgebroken is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:12 schreef Robocock het volgende:
Oorlog in het Midden-Oosten?![]()
![]()
Breaking news![]()
![]()
![]()
Mjah, maar dan winnen de bad guys, en dat willen we niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:09 schreef Grumpey het volgende:
als we nou eens stoppen met die landen te steunen of ons te meer te mengen in die oorlog, dat helpt veel meer.
sorry, maar wie zijn in jouw ogen de bad guys?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, maar dan winnen de bad guys, en dat willen we niet.
Heidense zandmannetjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:08 schreef Grumpey het volgende:
sorry, maar wie zijn in jouw ogen de bad guys?
je bent je klacht vergetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, stelletje gestoorde klerelijers. Oorlog in Irak dat wisten we wel maar nu vindt Israël het ook nog nodig om Libanon in puin te leggen. Straks volgt Syrië (wie weet hè) en dan heb je de fucking poppen aan het dansen.
Kwestie van tijd voordat Iran zich ermee gaat bemoeien.
Lekker zo!
gewoon, fucking oorlog in het fucking midden fucking oosten. En strkas fucking hebben we de fucking poppen aan het fucking dansen jeweettogg. fucking amerikane ook of zo fucking.quote:
Watskebuuuurt is het oorlog ?? ach laat ze elkaar lekker kapot knallen gekke mafkezen ben je der ook meteen vanaf van die gare hamas luiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, fucking oorlog in het fucking midden fucking oosten. En strkas fucking hebben we de fucking poppen aan het fucking dansen jeweettogg. fucking amerikane ook of zo fucking.
o ja ik fucking ben het er fucking niet mee eensch fucking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |