Hij is goed. Passen er ook meer icoontjes inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe OP al gezien [afbeelding] check de WIKI en preview in een bericht[afbeelding]
ok, ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dadelijk moet je weer weg uit NB![]()
a dat komt omdat deze niet op slot gaatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Qunix het volgende:
Wacht nou even............. Geez.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
Godver, net gestoken door een mug... Die wil zeker meeprofiteren van mijn alcohol
Beetje maar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]haha ik moest een beetje glimlachen
Ik vraag mij wel eens af of die beesten ook keihard sterven als ze bloed met teveel alcohol zuipen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]haha ik moest een beetje glimlachen
Of dat ze bezopen zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af of die beesten ook keihard sterven als ze bloed met teveel alcohol zuipen...
Hij is wel Zwartsenekker hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hey hou die Duitse praat voor je!![]()
De Duitsers hebben toch verlorenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hey hou die Duitse praat voor je!![]()
Nein fraulein, Deutschland uber allesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De Duitsers hebben toch verloren
Bovendien mag ik Duitsers niet, maar hun taaltje is wel grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |