Als ik Jan zn moeder zo zie, dan breekt mijn knie, want je weet, hoe kanker veel ze weegt! Heel mijn maag draait om van haar hoofd TUDUDUDUYDUDYUquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:52 schreef Pjotorzo het volgende:
Jantje Smit maakt prima muziek!
Als de nacht verdwijnt, en de zon weer schijnt!![]()
Jij hoort nu niet meer bij de officiele KLB nachttopic gangstergroep, tenzij je nu een jantje dis neerkalkt van 3 zinnenquote:
Jan Smit sucks donkey dick!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:57 schreef chiren het volgende:
[..]
Jij hoort nu niet meer bij de officiele KLB nachttopic gangstergroep, tenzij je nu een jantje dis neerkalkt van 3 zinnen![]()
![]()
Ik ben geen negerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:04 schreef DrDentz het volgende:
ja met een lauwe beat en een vette flow
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:07 schreef DrDentz het volgende:
lol, zeg dat dan meteen
sorry dat ik zo lullig tegen je deed
bek houwe jantje smit is mn homy mn stony, samen berijden we de ponyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:02 schreef Pjotorzo het volgende:
[..]
Jan Smit sucks donkey dick!!
Wat een gekwalificeerde staatsmongool met zijn gladde kutkop!
Jezus man, die kut Volendammer had moeten sterven voor zijn geboorte!
open er een topic overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit's gvd geen ONZ, schijt user.
fok jou gekk ik ga niet naar school, ik weet wel beterquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:18 schreef Pjotorzo het volgende:
MeAgainstTheWorld wat ben je voor mongool?
Jij gaat zeker naar een zwarte school?![]()
Het is nu al kwart over vijf,
en je moeder is ook maar een lelijk wijf!
Fok jou man lelijke idioot, ik slap je neer en ik sla je dood, werk in de fabriek ben je soms een zwerver? Voor jou gebruik ik insectenverdelgerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:22 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
fok jou gekk ik ga niet naar school, ik weet wel beter
school verdient voor geen meter, ik werk in de fabriek. op een goeie dag verdien ik 7 piek, je wil nie weten hoeveel ik overhou voor later. ook wel spater, in het duits. maar dat zal je wel hebben geleerd, op je school () waaar je door de gangen gallopeerd, snel rennen jongens, straks komen we te laat11111 dan wordt ik weer gezwaffeld in mn gelaat. dat kunnen we niet hebben, ik was van plan om te gaan zwemmen, met mijn kameraden van de golfclub, Lodewijn-Jakub, Pieter-Alexander en alle jongens zijn van de partij! het wordt geweldig, oooh ik voel me zo vrij NEEEDERLAND OOH NEEDERLAND
![]()
![]()
Dan gaan ze echt over de vragen van het leven neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:34 schreef Poit- het volgende:
Jan Smit heeft ook aardige teksten or. Als je bezopen bent
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:46 schreef chiren het volgende:
Stervende hoeren kankerjan
Inteelt kind met z'n hamsterwangen
dikke zeug
laaaaaaura
boem boem bailando dans met je gore moeder de tango
talpa
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:52 schreef Pjotorzo het volgende:
Jantje Smit maakt prima muziek!
Soort van Herman bij Jensen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Adjezit altijd bij Paul de Leeuw in de show op zaterdagavond.
Alleen is Adje een typetje en is Herman dat nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |