Nou, ga ze ophalen dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld de eigen soldaten achterlaten bij een stel keeldoorsnijdende moslims? Terughalen met alle mogelijke middelen. De moslimterroristen over de hele wereld hebben al genoeg laten zien welke manier van omgaan met gevangenen ze hebben![]()
Zodra ze daar de zaakjes zelf op orde hebben gaat Israel weg, dat hebben ze al gezegd...... Dus wat is nu je probleem?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat die Libanezen elke keer de lul zijn. Die terroristische idioten zitten al decennia lang in elk land in het Midden-oosten, maar telkens moeten ze Libanon weer hebben.
Die kutHezbollah heeft er uiteraard mede zelf voor gezorgd dat het prachtige Libanon, ooit de Riviera van het Midden-Oosten nu helemaal verneukt is.
Maar Israel mag wel eens wat voorzichtiger zijn met hele landen te slopen als er enkele idioten die zich op hun grondgebied bevinden Israel zitten te fokken.
Je gaat als beschaafde overheid ook niet een stadion vol voetbalsupporters verrot slaan omdat er wat hooligans tussenzitten. Algehele onkunde is het, en dan hebben ze zogenaamd zo'n geweldig leger en dito intelligentiedienst.
Wat voor 'zaakjes op orde'?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zodra ze daar de zaakjes zelf op orde hebben gaat Israel weg, dat hebben ze al gezegd...... Dus wat is nu je probleem?
Nouja, ik denk dat er ook wel wat te zeggen is voor een paar van dit soort acties om te laten merken dat je echt niet gediend bent van die geintjes. Voor je het weet worden er om de week gasten ontvoerd als ruilmiddel tegen gevangenen. Nu even een keer laten merken dat het menens is, en wie weet. Niet dat ik hier mee de acties goedkeur, maar als ik het me al kan voorstellen, moet het voor een havik in het Israelische parlement helemaal goed klinken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou, ga ze ophalen dan?.
Daar hoef je toch geen heel land voor te bombarderen zodat er alleen maar meer doden vallenWat is dat voor achterlijke tactiek.
Ze faalden in 67 doordat Israel als eerste aanviel. Dat was de meesterzet, anders hadden ze zonder twijfel verloren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Ach, in 48 en 67 probeerden Egypte, Jordanië, Syrië, Saoedie Arabië en Iak het en faalden hopeloos. Arabieren kunnen geen conventionele oorlog voeren.
Niet waar: Je hebt de "Palestijnse gebieden" geregeert door de staatsorganistatie Palestijnse Autoriteit (PA) of Palestijnse Nationale Autoriteit (PNA). Dit is vastgelegd in de Oslo-akkoorden en erkend door de VN. De regering bestaat voornamelijk uit leden van de Fatah beweging (PLO) en Harakat al-Muqawama al-Islamiyya (ook wel afgekort tot Hamas).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:14 schreef dontcare het volgende:
[..]
Wat het probleem oplevert dat de Palestijnen officieel geen staat zijn en het dus vrij lastig wordt.
Niet helemaal waar: Hamas heeft idd een schaduwleger welke niet onderdeel uitmaakt van de officiële Palestijnse strijdkrachten (PA uniformed armed service). Volgens de Oslo akkoorden hadden die Hamas strijdkrachten inmiddels al lang ontbonden moeten zijn of opgegaan zijn in de PA uniformed armed service, dat daar nog steeds niks aan is gedaan door de Palestijnse Autoriteit is een schendig van het verdrag. Deze Hamas-strijdkrachten vormen wel een onderdeel van de Hamas, een regeringspartij met leden in het kabinet. Nog een detail: volgens de akkoorden mag de PA uniformed armed service niet meer bestaan dan uit 30.000 soldaten, echter het is bijna 60.000, ook niet volgens de akkoorden. Plus het feit dat facties van dit leger in het verleden regelmatig aanslagen hebben gepleegd tegen Israel, een leger die gefinancieerd was de EU (maar nu niet meer).quote:Tevens worden de aanslagen niet gepleegd door de 'overheid' van palestina (voor Hamas dus) maar door groeperingen...
Niet helemaal waar: er is dus een semi-officiële staat en de Palestijnse Autoriteit heeft een observatiestatus bij de Verenigde Naties. Er kunnen dus resoluties tegen ingediend worden. Maar ik ben het met je eens dat deze weinig zin zullen hebben, omdat de Arabische staten hier automatisch tegen zullen zijn, en waarschijnlijk veto krijgen door China (of zelfs Rusland).quote:dus zal in dat geval een resolutie tegen een niet bestaande staat zin hebben?
En dat wil je hiermee voorkomenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat er ook wel wat te zeggen is voor een paar van dit soort acties om te laten merken dat je echt niet gediend bent van die geintjes. Voor je het weet worden er om de week gasten ontvoerd als ruilmiddel tegen gevangenen.
Tja, ik vind het echt bezopen, maar goed.quote:Nu even een keer laten merken dat het menens is, en wie weet. Niet dat ik hier mee de acties goedkeur, maar als ik het me al kan voorstellen, moet het voor een havik in het Israelische parlement helemaal goed klinken.
Israel gaat weg als ze duizend onschuldigen hebben gehaaldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zodra ze daar de zaakjes zelf op orde hebben gaat Israel weg, dat hebben ze al gezegd...... Dus wat is nu je probleem?
Zaakjes op orde... ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zodra ze daar de zaakjes zelf op orde hebben gaat Israel weg,
En wanneer ga jij weg?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel gaat weg als ze duizend onschuldigen hebben gehaald
Op vakantie?quote:
Ik ook hoor, maar na 60 jaar confilcten, eindelozen overleggen en aanslagen over en weer kan ik me voorstellen dat er zo geredeneerd wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef Posdnous het volgende:
Tja, ik vind het echt bezopen, maar goed.
Artikel 83a geeft de definitie van een terroristisch oogmerk:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
maar met de doden erbij is het wel terroristisch
ook bij Hezbollah ook bij Hamas ook bij ISRAEL
jahquote:
Waar ga je naar toe op vakantie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef Meki het volgende:
[..]
jah
en ik ga zo weg
ik krijg hier hoofdpijn van![]()
idd, en toen heeft israel grondgebied gewonnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Ach, in 48 en 67 probeerden Egypte, Jordanië, Syrië, Saoedie Arabië en Iak het en faalden hopeloos. Arabieren kunnen geen conventionele oorlog voeren.
zoek de zon op, dat is zo fijnquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
zoek de zon op, dat is zo fijn
want een beetje zonneschijn dat moet er zijn
Wel terugkomen hoor!![]()
Altijd weer die Belgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:43 schreef garfield_online het volgende:
[..]
Belgie heeft ook nog steeds een stuk grond van Duitsland na de 2de WO....
Maar duitsland hoor je niet zeggen dat de belgen een deel van Duitsland bezetten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |