quote:Hezbollah official: Expect attack on Haifa at any time
Hezbollah official Ghaleb Abu Zaineb reiterated Friday the militant group's commitment to attacking Haifa if Israel attacks Beirut. His comments came as Israeli aircraft bombed the Beirut international airport for the second day in a row and Hezbollah continued to fire rockets on northern Israel.
"We are committed to what we say, but we will decide the manner and timing of our response," said Abu Zaineb, a member of the Hezbollah political bureau. "The enemy must expect an attack on Haifa at any time." bron: http://www.haaretz.com
Ik zou me meer druk maken over eventuele bemoeienis vanuit Syrie of Iran, pas dan zal de VS Israel actief gaan steunen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Zodra de VS en de EU hier zich ook mee in gaan mengen door Israel steun te geven, is een derde wereldoorlog onvermijdelijk. Laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Nee van Opper Volta.quote:
Nu scheer ik alle palestijnen over 1 kam. Maar ik zal er vast niet ver naast zitten als ik zeg dat alle palestijnen Israel van de kaart willen vegen en het willen omdopen naar Palestina. De burgers die dat niet willen zijn dom dat ze niet ergans anders gaan wonen. Ze zijn vast wel welkom bij hun arabische vrienden in omliggende landen. (sarcastisch)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:03 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom niet ??
waarom krijgen de burgers van jou geen respect
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik hoop toch NIET dat mijn land die zionistische bezetter hulp gaat bieden.
Ten eerste is het ronduit dom, omdat je dan inderdaad een WO3 krijgt. Ten tweede is het maar te betwijfelen of Israel een "legitieme" rol speelt, als agressor. Als dat niet zo zou zijn (wat ik vermoed), dan zou Israel heel terecht op de blaren moeten zitten.
Ja, idd. Men lijkt echt op ramkoers te liggen zonder ruimte voor bezinning of overleg. Vandaar dat ik me gisteren ook afvroeg of er een oorlogsverklaring voorbij is gekomen oid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:15 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Je kunt je afvragen of Israel er verstandig aan heeft gedaan om dit zo te laten escaleren. Even los of de acties van Israel legitiem zijn (Dan krijgen we weer hetzelfde geneuzel als hiervoor) vraag ik me af wat Israel hiermee wil bereiken.
Ik denk dat zelfs de VS Israel laat verrotten. Omdat het echt ronduit dom zou zijn zich ermee te gaan bemoeien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:15 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Om de discussie in een wat breder kader te plaatsen (Nu is het alleen maar voor- en tegenstanders dieIsrael veroordelen, dan wel verdedigen):
Je kunt je afvragen of Israel er verstandig aan heeft gedaan om dit zo te laten escaleren. Even los of de acties van Israel legitiem zijn (Dan krijgen we weer hetzelfde geneuzel als hiervoor) vraag ik me af wat Israel hiermee wil bereiken.
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
Laten we maar hopen dat het snel afgelopen is
Als je die laatste zin in het Duits vertaalt, klinkt het een stuk minder tof.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Dat Israël maar snel met een oplossing komt voor het moslimvraagstuk.
haha israel moet met een oplossing komen? Waarom moet alleen israel dat?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Israel komt met een terroritsiche oplossingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Krek!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je die laatste zin in het Duits vertaalt, klinkt het een stuk minder tof.
nee hoor. gewoon oorlogvoering. Niets terroristisch aan!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel komt met een terroritsiche oplossing
Dat denk ik niet, als Syrie en vervolgens Iran zich ermee bemoeien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Volgens mij vindt de VS het helemaal niet leuk wat Israel nu doet. Libanon heeft net de Syrische bezetting achter de rug en is er zowaar tot nu toe in geslaagd een bugeroorlog te voorkomen en zelf een democratische regering te vormen en (vooalsnog) te houden.
Het is denk ik zeker niet in het belang van de VS dat deze jonge regering onder een dergelijke druk komt te staan nu. Ook niet als die druk van Israel komt.
Trouwens: men heeft het hier ook steeds maar over wel of niet Amerikaanse steun (aan Israel). Waarom denken jullie dat Israel die nodig zou hebben?
Die kunnen hun boontjes echt zelf wel doppen.
Het is inderdaad jammer dat die Libanezen elke keer de lul zijn. Die terroristische idioten zitten al decennia lang in elk land in het Midden-oosten, maar telkens moeten ze Libanon weer hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Volgens mij vindt de VS het helemaal niet leuk wat Israel nu doet. Libanon heeft net de Syrische bezetting achter de rug en is er zowaar tot nu toe in geslaag een bugeroorlog te voorkomen en zelf een democratische regering te vormen en (vooalsnog) te houden.
maar met de doden erbij is het wel terroristischquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:24 schreef TheShadow het volgende:
[..]
nee hoor. gewoon oorlogvoering. Niets terroristisch aan!
Geef het beestje maar een naam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:24 schreef TheShadow het volgende:
[..]
nee hoor. gewoon oorlogvoering. Niets terroristisch aan!
Zijn zijn toch de volwassen Westerse staat? Kunnen ze niet wat professionelers verzinnen dat dit soort ellende?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef TheShadow het volgende:
[..]
haha israel moet met een oplossing komen? Waarom moet alleen israel dat?
Ach, in 48 en 67 probeerden Egypte, Jordanië, Syrië, Saoedie Arabië en Iak het en faalden hopeloos. Arabieren kunnen geen conventionele oorlog voeren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:24 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als Syrie en vervolgens Iran zich ermee bemoeien.
Zoals bijvoorbeeld de eigen soldaten achterlaten bij een stel keeldoorsnijdende moslims? Terughalen met alle mogelijke middelen. De moslimterroristen over de hele wereld hebben al genoeg laten zien welke manier van omgaan met gevangenen ze hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zijn zijn toch de volwassen Westerse staat? Kunnen ze niet wat professionelers verzinnen dat dit soort ellende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |