De Palestijnen verdienen wat mij betreft een schop onder een hol. Ze moeten uit die slachtofferrol kruipen. Ik ben dan eeuwige gejank meer dan beu. Ja, ze hebben recht op een eigen Staat met Oost-Jeruzalem als hoofdstad. Maar dan zullen ze toch echt het geweld moeten afzweren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Die Palestijnen moeten meer lange termijn denken. Dat als ze nu iets toegeven ze uiteindelijk later als volwaardige burgers zouden kunnen leven.
Tuurlijk wel... daarom worden deze acties uitgevoerd!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heeft er toch ook geen reet mee te maken?
Ja, de zogenaamde Palestijnse vrijheidstrijders gaan inderdaad heel vuil te werk als ze de kans krijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat aardig.
[..]
Die vergelijking.
Ja tuurlijk. Als je die soldaten zonodig in leven wil houden ga je er toch niet een beetje op los bombarderen? Wat heeft dat voor zin? dan weet je in ieder geval zeker dat ze dood gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... daarom worden deze acties uitgevoerd!
Dus daarom moet je als overheid ook maar vuil te werk gaan. Hm.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de zogenaamde Palestijnse vrijheidstrijders gaan inderdaad heel vuil te werk als ze de kans krijgen.
Nou en, dat is hun zaak.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef Inorbit het volgende:
De palestijnen hebben jaren lang het land waar israel nu is verspilt door er alleen op te wonen en te lui te zijn om er wat van te maken.
Yeah right.quote:het is altijd maar een zielig armoedige pestbende geweest, tot de Joden grote delen hebben overgekocht van palestijnen en inderdaad ook stukken veroverd hebben. en moet je het land nu zien, grote bloeiende boomgaarden bloeiende economy. veel palestijnen zijn er alleen maar enorm op vooruit gegaan dat de joden naar israel zijn gekomen.
De Hamas regelt z'n eigen geld wel. Maar dat komt dan uit Koewiet en Saoudi Arabië met de bijbehorende voorwaarden. Weet niet of het dan zo onverstandig er Europees geld heen te sturen dat je onder voorwaarden beschikbaar stelt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef TheShadow het volgende:
precies. . . ze haten alle christenhonden met israel en VS voorop, maar ze staan te springen als ze geld kunnen vangen. Regel dat dan ook zelf!
syrie zit er achter. syrie heeft altijd al grote invloed gehad in libanonquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:34 schreef _The_General_ het volgende:
Nieuws, Israel en de VS geven Syrie de schuld van het ophitten van de gemoederen in Libanon.
Zoekt VS een excuus om binnen te kunnen vallen ?
Ja, klappen uitdelen en klappen incasseren. Erg hè dat het zo moet gaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus daarom moet je als overheid ook maar vuil te werk gaan. Hm.
Het is een bevrijdingsactie aan de ene kant, en een actie tegen Hezbollah aan de andere kant. Wat Israel laat zien is dat ze er alles aan doen om hun soldaten terug te krijgen. Dat zou ik als soldaat zijnde ook wel een prettige gedachte vinden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als je die soldaten zonodig in leven wil houden ga je er toch niet een beetje op los bombarderen? Wat heeft dat voor zin? dan weet je in ieder geval zeker dat ze dood gaan.
Wat verwachten ze nou? Dat na wat publieke gebouwen en infrastructuur te slopen die terroristen zegen: 'oh sorry, hier zijn de soldaten, we zullen het nooit meer doen' ..
het is gewoon een vergeldingsactie, alleen weten ze niet zo goed hoe ze dat moeten doen.
Klopt, sinds 11 september gaat zulke dingen niet meer via bank of digitaal overmaken etc, maar men is gewoon geld aan het leveren met de hand. 10 mensen sturen met 10.000 euro per man, niet al te veel verlies als een wordt opgepakt en de een heeft totaal geen enkel referentie met de ander, zulke zaken heeft Hamas wel goed geregeldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef duke het volgende:
[..]
De Hamas regelt zijn eigen geld wel. Maar dat komt dan uit Koewiet en Saoudi Arabië met de bijbehorende voorwaarden. Weet niet of het dan zo onverstandig er Europees geld heen te sturen dat je onder voorwaarden beschikbaar stelt.
Ze staan anders op het punt om Israël te erkennen. Natuurlijk enkel om de geldkraan vanuit de EU en VS weer open te zetten. Tot zoverre de principes van de Hamasquote:
1. dat is toch niet de reden waarom ze het gedaan hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou en, dat is hun zaak.
Kunnen we net zo goed heel Afrika gaan annexeren. 'Ja, we vinden dat jullie er toch niet zo optimaal gebruik van maken'.
[..]
Yeah right.
Als 'ze' Europa voortdurend zouden bestoken met raketten en zelfmoordenaars dan zou dat een prima alternatief zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou en, dat is hun zaak.
Kunnen we net zo goed heel Afrika gaan annexeren. 'Ja, we vinden dat jullie er toch niet zo optimaal gebruik van maken'.
Als de moslimwereld nou alles doet om Palestina te vergelden, zou je er dan ook achter staan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een bevrijdingsactie aan de ene kant, en een actie tegen Hezbollah aan de andere kant. Wat Israel laat zien is dat ze er alles aan doen om hun soldaten terug te krijgen. Dat zou ik als soldaat zijnde ook wel een prettige gedachte vinden.
Als een democratische, door het westen gesteunde overheid gaat handelen op hetzelfde niveau als wat desperate nietsontziende terroristen vind ik dat wel vrij erg ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, klappen uitdelen en klappen incasseren. Erg hè dat het zo moet gaan?
Ik niet. Ik zou denken: 'leuk, nu zorgen ze ervoor dat wij ook een aanzienlijk grotere kans hebben om te sterven, evenals m'n familie.'quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een bevrijdingsactie aan de ene kant, en een actie tegen Hezbollah aan de andere kant. Wat Israel laat zien is dat ze er alles aan doen om hun soldaten terug te krijgen. Dat zou ik als soldaat zijnde ook wel een prettige gedachte vinden.
Ik snap de vergelijking niet helemaal. De Westerse wereld is bezig met een vergelding? Israel valt de Moslimwereld aan? Wat probeer je te zeggen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de moslimwereld nou alles doet om Palestina te vergelden, zou je er dan ook achter staan?
Heb je wel enig idee hoeveel inspiratie het lijden is voor nieuwe leden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef Inorbit het volgende:
Ik snap echt niet waarom de hezbollah het blijft proberen, elke keer als ze in conflict komen met israel lijden ze veel meer man schade als israel. de reden dat ze het volhouden is de Jodenhaat
Zoals die mongool Ahmedinjad het al zei, Iran zal een aanval op Syrie beschouwen als een aanval op de moslimwereld, heb je liever zijn manier van bekijken, een escalatie?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal. De Westerse wereld is bezig met een vergelding? Israel valt de Moslimwereld aan? Wat probeer je te zeggen?
Je bedoelt net als de ontvoeringen in Irak waarbij onderhandelingen tot veel resultaat hebben geleid en bevrijdingsacties niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou denken: 'leuk, nu zorgen ze ervoor dat wij ook een aanzienlijk grotere kans hebben om te sterven, evenals m'n familie.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |