abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:54:14 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_39816534
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:12 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Omdat joodse slachtoffers handig zijn voor Israel. Kunnen ze lekker zielig mee doen.
Ja, net zoals die Palestijnse strijders die de Palestijnse bevolking als menselijk schild gebruiken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:57:09 #227
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39816626
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:43 schreef garfield_online het volgende:

[..]

idd, en toen heeft israel grondgebied gewonnen.
is dat dan een echte bezetting of is dat dan gewoon eigen schuld van die landen?

Belgie heeft ook nog steeds een stuk grond van Duitsland na de 2de WO....
Niet waar: na de eerste wereldoorlog heeft België de oostkantons of delen van de toenmalige Rijnprovincie van Pruisen mogen annexeren volgens het Verdrag van Versailles.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:01:31 #228
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39816747
echt klote dat kut israel denken dat ze alles mogen kots er op
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:02:23 #229
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39816774
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
owjha... ontvoeren mag wel!
chanceless
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:03:28 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_39816807
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Burgerslachtoffers door een stel idiote terroristen of burgerslachtoffers door een zogenaamd liberale democratische beschaafde overheid die juist tegen dat soort ondemocratische groeperingen met bandietentactiek zegt te strijden.
Met het grote verschil dat de zogenaamde Palestijnse vrijheidstrijders het liefst schoolbussen met Israëlische schoolkinderen opblazen en het Israël is te doen om de lui die dat soort aanslagen willen plegen waarbij helaas burgerslachtoffers vallen. Dit omdat diezelfde zogenaamde Palestijnse vrijheidstrijders ze als menselijk schild gebruiken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:03:28 #231
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39816808
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende keer met interpunctie?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:04:05 #232
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39816823
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Spanje en Marokko
Relaxed.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:04:21 #233
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39816829
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:02 schreef TheShadow het volgende:

[..]

owjha... ontvoeren mag wel!
O ja, en niet vergeten het dagenlijks afvuren van raketten enzo! En de aanslagen, etc....
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:06:33 #234
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39816891
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Met het grote verschil dat de zogenaamde Palestijnse vrijheidstrijders het liefst schoolbussen met Israëlische schoolkinderen opblazen en het Israël is te doen om de lui die dat soort aanslagen willen plegen waarbij helaas burgerslachtoffers vallen. Dit omdat diezelfde zogenaamde Palestijnse vrijheidstrijders ze als menselijk schild gebruiken.
Dat lijkt me geen nieuws.

De vraag is of je je als Westerse goedwillende overheid op hetzelfde niveau moet gedragen dan de idioten die je verwerpt.

Of dat je misschien wat slimmer kan zijn en op een subtiele manier je doel probeert te bereiken.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:08:58 #235
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39816953
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef schatje het volgende:
Oké Damian5700, dank voor de verduidelijking. Heb jij toevallig een linkje van de volledige ingediende resolutie?
Dit is wat ik er eerder over heb gelezen:
quote:
Qatar Presents Anti-Israel Resolution to UNSC, Vital Perspective Obtains Text
The AP reported earlier that Qatar is circulating a draft Security Council resolution demanding that Israel end its operations in Gaza and release the Hamas officials it has arrested. The draft faced immediate opposition from the U.S. and France, which called it unbalanced in its criticism of Israel.

In another Vital Perspective exclusive, we've obtained a copy of the draft resolution and have transcribed several sections. Please be aware that it is not a complete text, but that it's so one sided, the French have a problem with it. "It is not balanced enough, and we will propose amendments, and we think it requires a lot of work," said French Ambassador Jean-Marc de la Sabliere after the council's initial closed-door talks on the draft.

There is no mention of the hundreds of rocket attacks Israel has faced, no mention of dismantling the terror organizations and only passing mention of Gilad Shalit. Instead, we read about Israeli force against civilians, releasing the Hamas terrorists, the Assad flyover and the prisoners document. All of the below statements fall under the heading of "The Security Council..." The emphasis is ours.

Expressing its grave concern at the continued deterioration of the situation on the ground in the Palestinian Territory occupied by Israel since 1967, including East Jerusalem, during recent weeks, particularly as a result of the excessive and indiscriminate use of force by Israel, the occupying Power, which has caused extensive loss of civilian Palestinian life and injuries, including among children;

Demands that Israel, the occupying Power, immediately cease its aggression against the Palestinian civilian population in the Occupied Palestinian Territory, including East Jerusalem, immediately withdraw its forces to positions outside the Gaza Strip and release all of the Palestinian officials it has detained;

Expresses its appreciation for all efforts aimed at finding a diplomatic solution for the issue of the release of prisoners, including the Israeli soldier;

Stresses that confrontational acts on other fronts constitute a threat to regional stability and international peace and security;

Calls upon the international community, including the Quartet, to take immediate steps, including confidence-building measures between the parties, with the objective of resuming peace negotiations and restarting the peace process, bearing in mind the recent agreement reached among the Palestinian parties for national reconciliation, which facilitates the path towards the resumption of negotiations and the peace process;

John Bolton said "it's far from anything that could be brought to a vote." We agree, and we look forward to a swift Bolton veto should this resolution ever come to a vote in the Security Council.
Bron
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:10:20 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_39816991
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

De vraag is of je je als Westerse goedwillende overheid op hetzelfde niveau moet gedragen dan de idioten die je verwerpt.

Of dat je misschien wat slimmer kan zijn en op een subtiele manier je doel probeert te bereiken.
Wat moet Israël dan exact doen? Aanslagen blijven doorgaan ondanks terugtrekking uit de Sinaï woestijn en uit Gaza. En wat moeten de Palestijnen exact doen?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:11:34 #237
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39817034
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat lijkt me geen nieuws.
Dat is het ergste! Dat dat geen nieuws is!
chanceless
pi_39817047
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:36 schreef Bombardier het volgende:

[..]

En wanneer ga jij weg?
Van mij mag ie blijven !
Hij heeft gewoon gelijk dit is gewoon never nooit niet goed te praten.

Stel je voor dat je in Beirut woont en niks met die zooi te maken hebt na de burgeroorlog is het eindelijk rustig daar
Bombardeert Israel je stad verwoest infrastructuur , mensen kunnen niet meer naar hun werk , kunnen niet vluchten etc etc
Vervolgens flikkert er een bom in je wijk en blijkt dat je broer de pijp uit is.
Het enige wat je dan nog wil is wraak wraak en nog eens wraak en dat begrijp ik verdomd goed

Dit kun je natuurlijk ook omdraaien , dat weet ik ook wel maar mensen in nederzettingen die op pallestijns gebied staan vragen daar gewoon om het is een blijft landjepik en daar worden mensen boos om.

Het enige wat Israel nu doet is de landen Regio's om hen heen destabiliseren zodat ze hun spelletje kunnen blkijen spelen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:17:30 #239
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39817196
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hee Arnold!

Goed geslapen?
Heerlijk, ik ben weer helemaal fris
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:17:33 #240
74123 garfield_online
Garfield de kat
pi_39817197
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:11 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Van mij mag ie blijven !

Stel je voor dat je in Beirut woont en niks met die zooi te maken hebt na de burgeroorlog is het eindelijk rustig daar
Bombardeert Israel je stad verwoest infrastructuur , mensen kunnen niet meer naar hun werk , kunnen niet vluchten etc etc
Vervolgens flikkert er een bom in je wijk en blijkt dat je broer de pijp uit is.
Het enige wat je dan nog wil is wraak wraak en nog eens wraak en dat begrijp ik verdomd goed

Dit kun je natuurlijk ook omdraaien , dat weet ik ook wel maar mensen in nederzettingen die op pallestijns gebied staan vragen daar gewoon om het is een blijft landjepik en daar worden mensen boos om.

Het enige wat Israel nu doet is de landen Regio's om hen heen destabiliseren zodat ze hun spelletje kunnen blkijen spelen.

je weet niet waarover je praat
Garfield!!!!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:18:37 #241
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39817232
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat moet Israël dan exact doen? Aanslagen blijven doorgaan ondanks terugtrekking uit de Sinaï woestijn en uit Gaza. En wat moeten de Palestijnen exact doen?
Het iets diplomatieker aanpakken. En als dat niet werkt iets anders diplomatieks proberen.

En sowieso boven het niveau van een zooitje terroristen blijven staan.

In ieder geval allesbehalve de situatie laten escaleren of verslechteren lijkt me.

Die Palestijnen moeten meer lange termijn denken. Dat als ze nu iets toegeven ze uiteindelijk later als volwaardige burgers zouden kunnen leven.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:19:17 #242
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39817245
Wat ik ook opvallend vond was dit artikel:
quote:
Saudi Arabia criticizes Hizbullah

In a significant move, Saudi Arabia, the Arab world's political heavyweight and economic powerhouse, accused Hizbullah guerrillas - without naming them - of "uncalculated adventures" that could precipitate a new Middle East crisis.

A Saudi official quoted by the state Saudi Press Agency said the Lebanese Hizbullah's brazen capture of two Israeli soldiers was not legitimate.

The kingdom "clearly announces that there has to be a differentiation between legitimate resistance (to Israel) and uncalculated adventures."

The Saudi official said Hizbullah's actions could lead to "an extremely serious situation which could subject all Arab nations and its achievements to destruction."

"The kingdom sees that it is time for those elements to alone shoulder the full responsibility for this irresponsible behavior and that the burden of ending the crisis falls on them alone."

Saudi Arabia's comments on the crisis came after most moderate Arab governments reacted with relative restraint to Israel's offensive in Lebanon, condemning attacks on civilians and infrastructure but also implicitly criticizing Hizbullah.
Bron

Opvallend omdat het een genuanceerde beoordeling van de kwestie is vanuit Saoedie-Arabië en een direct signaal aan de regering van Libanon.
Zij zijn namelijk aan haar burgers verplicht om de resolutie uit te voeren die oproept om Hezbollah te ontwapenen.

[ Bericht 2% gewijzigd door damian5700 op 14-07-2006 12:25:53 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:19:56 #243
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39817261
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef garfield_online het volgende:

[..]

je weet niet waarover je praat
Is anders wel 1 van de meest zinnige posts tot nu toe.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:20:49 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_39817281
quote:

[..]

Nou ja, Israël heeft die burgers in die wijk tenminste nog gewaarschuwd waardoor ze konden evacueren. Heb jij die zogenaamde Palestijnse strijders Israëlische schoolkinderen weleens zien waarschuwen dat hun schoolbus zou worden opgeblazen. Ik dacht het niet hè?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:22:39 #245
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39817345
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel gaat weg als ze duizend onschuldigen hebben gehaald
Onzin, zo onschuldig zijn die mensen daar niet..... En ze zijn zo weg als die soldaten vrij gelaten worden, maar dat willen die terroristen niet.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:23:43 #246
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39817383
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou ja, Israël heeft die burgers in die wijk tenminste nog gewaarschuwd waardoor ze konden evacueren.
Wat aardig .
quote:
Heb jij die zogenaamde Palestijnse strijders Israëlische schoolkinderen weleens zien waarschuwen dat hun schoolbus zou worden opgeblazen. Ik dacht het niet hè?
Die vergelijking .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:24:14 #247
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39817400
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Onzin, zo onschuldig zijn die mensen daar niet...
Hoezo niet?
pi_39817404
quote:

[..]

Van mij mag ie blijven !

wel netjes dat je het stuk van de ontvoerde militairen er uit laat inderdaad.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:25:24 #249
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39817451
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:24 schreef Inorbit het volgende:

[..]

wel netjes dat je het stuk van de ontvoerde militairen er uit laat inderdaad.
Heeft er toch ook geen reet mee te maken?
pi_39817518
quote:

[..]

Van mij mag ie blijven !

Dat gevaar is alleen voorbij. Verreweg het grootste deel van die mensen schreeuwde dood aan Israel lang voor die aanvallen. Hezbollah kreeg daar de ruimte voor een reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')