en was het lekker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik koch laatst een auto die bleek uit 1733 te zijn, dan voel je je pas genaaid.
We moeten je én niet serieus nemen én je bent niet grappigquote:
Reed prima, daar niet van.quote:
ow nou en?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
We moeten je én niet serieus nemen én je bent niet grappig![]()
quote:
toch wel naar Beatrix@regering.nl he?! Hoogste in functie..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben ut zat heb al zo vaak gemailt naar de regering
![]()
geef mij de real mail van Beaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:38 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
toch wel naar Beatrix@regering.nl he?! Hoogste in functie..
Ik mail regelmatig verdonk@regering.nl en krijg altijd fijn een reactie terug. Zal ik haar mening vragen inzake deze?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:38 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
toch wel naar Beatrix@regering.nl he?! Hoogste in functie..
heb jij weer zoiets!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bij de Edah vroegen ze of ik zegeltjes wilde, ik zeg nee.
Bleken ze gratis te zijn![]()
Nou, en das kudt.quote:
jah man!quote:
nou niet...quote:
Kud en komkommer in een zin, je hebt mijn volledige aandachtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah man!
kud al die ouwuh komkommers enzo
en die wuppies kan ut niet uitstaan!!!!!!!!
oke zulle we morgen even verder eh.. ik val om van de slaapquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kud en komkommer in een zin, je hebt mijn volledige aandacht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou niet...
mijn knuffelhondje verdraagt geen vreemden helaas!
sorry hoor!![]()
Je bent een vrouw! Ooooooh. Nee dan snap ik t wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou niet...
mijn knuffelhondje verdraagt geen vreemden helaas!
sorry hoor!![]()
oh je wilt een man?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent een vrouw! Ooooooh. Nee dan snap ik t wel.
Neuh. Nu weet ik waar ik t totale gebrek aan humor vandaan komt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh je wilt een man?
ik ben het niet...ik heb wel een knuffel in mijn bed!
![]()
oow van jezelf?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neuh. Nu weet ik waar ik t totale gebrek aan humor vandaan komt.
Ja en panda's die niet willen neuqen moeten deaud!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oow van jezelf?
humor zit in jezelf nml wat een ander er ook van vindt!![]()
Yay kreeg je ouwe komkommers in je kud ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah man!
kud al die ouwuh komkommers enzo
en die wuppies kan ut niet uitstaan!!!!!!!!
ik stop die ouwe komkommers in mijn kudde knuffeldierenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Yay kreeg je ouwe komkommers in je kud ?![]()
ik heb het heel booskijkend verteld tegen een groenteopruimer bij de ahquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:07 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
ga terug naar de winkel met je komkommer, krijg je een tegoedbon of zoiets achterlijks. En mag je een nieuwe komkommer uitzoeken haha.
Om eerlijk te zijn kan ik 't me niet eens herinneren dat ze NIET in plastic zaten, maargoed ik doe dan ook pas 5 jaar zelf boodschappen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik heb het heel booskijkend verteld tegen een groenteopruimer bij de ah
hij vond het vreselijk!
Ik kreeg geen nieuwe!
Waarom zitten alle komkommers tegenwoordig in plastic of ben ik nu blond?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |