Voor deze ene keer heb je gelijk brianquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey daar gaat het elke nacht al over, verzin eens wat leuks
wat niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Stelletje luckers.. ik krijg het niet voor elkaar
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Stelletje luckers.. ik krijg het niet voor elkaar
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef TwyLight het volgende:
Bier
Tieten
Heineken
Grolsch
Kindersuprise
Matig dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
[afbeelding]
TETTEN LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/rickschoptkont.asp
Dus
figoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef TwyLight het volgende:
Bier
Tieten
Heineken
Grolsch
Kindersuprise
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:55 schreef Huizilopochtli het volgende:
Mjah, dan ben je echt tipsy
Zit ik zo te denken van, twee topics, die van Pony en deze, en dan doe ik ze allebei in een apart scherm... Dus ik zo de ene verversen, en dan zei Printscreen: Waar gaat het vannacht over? en ik zo die andere verversen.. en daar zei ie het ook.. Ik denk LOL... en toen kreeg ie bij allebei hetzelfde antwoord... en toen.. toen... allemaal dezelfde reacties... dus ik denk, die mensen zijn geniaal... die mensen zijn snel.... en toen, zag ik dat ik twee keer hetzelfde topic had
quote:
hahahahahahah ik heb ook 2 topics, alleen van pony is niet interressantquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:55 schreef Huizilopochtli het volgende:
Zit ik zo te denken van, twee topics, die van Pony en deze, en dan doe ik ze allebei in een apart scherm... Dus ik zo de ene verversen, en dan zei Printscreen: Waar gaat het vannacht over? en ik zo die andere verversen.. en daar zei ie het ook.. Ik denk LOL... en toen kreeg ie bij allebei hetzelfde antwoord... en toen.. toen... allemaal dezelfde reacties... dus ik denk, die mensen zijn geniaal... die mensen zijn snel.... en toen, zag ik dat ik twee keer hetzelfde topic had
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:55 schreef Huizilopochtli het volgende:
Snol dat het isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:56 schreef TwyLight het volgende:
PonyLover is een topic overloper wannab NB hippert
Qquote:
PonyLoverquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:56 schreef TwyLight het volgende:
PonyLover is een topic overloper wannab NB hippert
oe spannend, laat ons weten hoe het afloopt ok?quote:
met een nieuwe gaap?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:57 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
oe spannend, laat ons weten hoe het afloopt ok?
Als dit me laatste post is, lig ik te pitten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:57 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
oe spannend, laat ons weten hoe het afloopt ok?
neeheequote:
Das knap voor een manquote:
Nou hij zet ze schermpje uit .. kruipt naar ze bed en gaat naar dromenland.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:58 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
neeheewat ie gaat doen enzo, en awt er gebeurd etc
remlofquote:
waar is dat land waar jij van spreekt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou hij zet ze schermpje uit .. kruipt naar ze bed en gaat naar dromenland.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:59 schreef TwyLight het volgende:
[[url=http://www.puregfx.net/prive/twylight/FOK/hoiiiiiii.JPG]afbeelding][/url]
Niet op de kaart, RARA.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:00 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
waar is dat land waar jij van spreekt?
Heej, we hebben het hier over PonyLoverquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:00 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
waar is dat land waar jij van spreekt?
Zoals?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Kut wijf, wij hebben ook gevoelens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |