Maar wat zag je dan precies??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:31 schreef CannaTime het volgende:
Echt té gruwelijk, wat me vandaag weer overkomen is.
Ik liep chillend in Vlaardingen centrum en ik ging richting het station. Ik kwam zo bij een kruispunt vlak voor een brug (Liesveld voor de insiders) en opeens komt er zo'n vuilniswagen de hoek om en die rijd zo over een vrouw heen, met dubbele banden. TE KANKERZIEK GEWOON
Mensen gingen helemaal flippen en ik stond daar helemaal para te worden, dat mens was zomaar op slag dood, alles zat onder het bloed, ik ging toen nog harder flippen. Mensen liepen met hun hand voor hun ogen erlangs, omdat het echt goor eruit zag. Uiteindelijk moest er een takelwagen komen om die vuilniswagen van die vrouw af te halen, ik wil het beeld wat ik zag niet eens uitleggen.
[afbeelding]
Rijnmond persbericht
Het was een vrouwquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:35 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoorde het op het nieuws, het was niet bekend toen of het een man of vrouw was. Zo weinig was er van over ......
Een bloederige en flink dode vrouw onder een vuilniswagen?quote:
'Pwnd by GGD'quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zouden ze in de rouwadvertentie zetten?
takelwagen takelt vuilniswagen van lichaam.... zodat ze bij het lijk kunnen komen...of wat daar van over is dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
Maar dan snap ik het verhaal niet met de takelwagen??
Moet die vrachtwagen er nog een keer overheen? Ze konden pas beginnen met 'opruimen' toen die vuilniswagen eraf was... Dat zegt wel genoeg over de situatiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
De vuilniswagen is blijkbaar niet helemaal 'doorgereden' en de vrouw lag dus nog onder de vuilniswagen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
Ja domme vraag van mijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef EsDe het volgende:
[..]
takelwagen takelt vuilniswagen van lichaam.... zodat ze bij het lijk kunnen komen...of wat daar van over is dus.
kan moeilijk zeggen " Heey henk, zet 'm eens in z'n achteruit! " en 2M rijden met een lijk onder de wielen...![]()
Het is al laatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja domme vraag van mij![]()
Het is wel smerig iedergeval, je staat echt verbaasd dan over hoeveel bloed iemand er in een mens zit.
Doordat er nogal wat aan het lijk mist,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zouden ze in de rouwadvertentie zetten?
Damn, het heeft maar 4 reacties geduurd voordat iemand het heeft opgemerkt. Ik verwachtte minimaal 67, gezien de wereldvreemde users.quote:
kijk eens op ogrish.comquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef EsDe het volgende:
[..]
takelwagen takelt vuilniswagen van lichaam.... zodat ze bij het lijk kunnen komen...of wat daar van over is dus.
kan moeilijk zeggen " Heey henk, zet 'm eens in z'n achteruit! " en 2M rijden met een lijk onder de wielen...![]()
quote:Echt té gruwelijk, wat me vandaag weer overkomen is.
Ze gokken op de persoon onder de vuilniswagen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over wie het slachtoffer is?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze gokken op de persoon onder de vuilniswagen.
Ik wist het!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
bel dan op zijn minst 112quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:43 schreef error32 het volgende:
Bah man das echt kut...
Ik had ook een keer zoiets gehad, ik fiets lekker hoor ik ineens zoeen klap dus ik kijk om zie ik nog net een brommer wegvliegen en een auto over iemand heen rijden. Geloof me dat was ook niet fijn, toen maar snel doorgefietst terwijl me maaginhoud al omhoog aan het komen was.
ja lachen, stel dat het je eigen familie of bekende was?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doordat er nogal wat aan het lijk mist,
Dumpen we de restjes maar in een kist
Lul.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:43 schreef error32 het volgende:
toen maar snel doorgefietst
Das een behoorlijk matige streek.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:43 schreef error32 het volgende:
Bah man das echt kut...
Ik had ook een keer zoiets gehad, ik fiets lekker hoor ik ineens zoeen klap dus ik kijk om zie ik nog net een brommer wegvliegen en een auto over iemand heen rijden. Geloof me dat was ook niet fijn, toen maar snel doorgefietst terwijl me maaginhoud al omhoog aan het komen was.
wat nou als ze dat allemaal dachtenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:50 schreef error32 het volgende:
ja ho es, hele kruispunt was al vol met mensen hoor die allang 112 hadden gebelt voordat ik weg was hoor
Jezus mina, heb jij überhaubt wel eens bij de Nederlandse les opgelet? Ooit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:50 schreef error32 het volgende:
ja ho es, hele kruispunt was al vol met mensen hoor die allang 112 hadden gebelt voordat ik weg was hoor
Ik zou toch niet direct doorfietsen. Wel als blijkt dat er inderdaad niks meer is dat je kan doen om te helpen. Dat is weer de andere kant van het verhaal, mensen die uit nieuwsgierigheid allemaal blijven kijken en in de weg staat. Zeer vervelend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:50 schreef error32 het volgende:
Dat zeg je nu, maar in een paniekreactie kun je heel anders reagerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou toch niet direct doorfietsen.
Klopt, maar toen ik een auto een fietser zag scheppen, ben ik ook niet gewoon doorgelopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:58 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar in een paniekreactie kun je heel anders reageren![]()
MO-MO-MO-MONSTERKILLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:02 schreef Kleine_Jelle het volgende:
De chauffeur van die wagen hoorde zeker "SPLATTER BONUS" door zijn bestuurdershokje
Lady Di-Ana.quote:
Fout! Het was een PILEDRIVER BONUSUSUSUSSUSSSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat was geen splatter bonusMeer een crusher bonus
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:12 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Fout! Het was een PILEDRIVER BONUSUSUSUSSUSSS
Liever zo dan met de klanken van het Wuppielied.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:15 schreef beertenderrr het volgende:
wat een manier om aan je eind te komen van je leven![]()
![]()
![]()
![]()
Na 5 uur nonstop het Wuppielied aangehoord te hebben een accute hersenbloeding krijgen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liever zo dan met de klanken van het Wuppielied.
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liever zo dan met de klanken van het Wuppielied.
Dat geeft niet.quote:
Ah jij snapt 't blijbaar wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:18 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Na 5 uur nonstop het Wuppielied aangehoord te hebben een accute hersenbloeding krijgen!
Nah ik was er wel zeker van omdat ik zo'n 5 mensen met een telefoon bezig zag.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou toch niet direct doorfietsen. Wel als blijkt dat er inderdaad niks meer is dat je kan doen om te helpen. Dat is weer de andere kant van het verhaal, mensen die uit nieuwsgierigheid allemaal blijven kijken en in de weg staat. Zeer vervelend.
Die worden daar vaak niet warm of koud van, als je je gevoel laat spreken met dit werk houd je het geen week vol! In mijn vrienden kring zitten ook een paar zusters, en die spreken over een dode ook alsof het een oud pakje brood is wat weggegooid wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:31 schreef Dalamar het volgende:
Respekt voor het ambulance personeel die altijd met dit soort ongelukken geconfronteerd worden. Zeker geen makkelijke baan...
Die mensen kunnen vast vet goed puzzelen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:31 schreef Dalamar het volgende:
Respekt voor het ambulance personeel die altijd met dit soort ongelukken geconfronteerd worden. Zeker geen makkelijke baan...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef Baserunner het volgende:
Dat vunzig vuilniswagenvolk zat zeker de Playboy te checken onder het rijden![]()
Ja, ze hebben vast nog een reanimatie poging gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:31 schreef Dalamar het volgende:
Niet voor al het ambulance personeel, helaas. Mijn vriend heeft onlangs nette eerste hulp verleend, netjes verbaal en fysiek overgedragen aan ambulance personeel. Die 'm verder met de nek aan keek... Goh, graag gedaan hoor. (Het behoeft echt geen staande ovatie hoor, maar een woordelijk bedankje moet wel kunnen.)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:31 schreef Dalamar het volgende:
Jij was er dapper bovenop gedoken om nog even wat mond-op-mond uit te voeren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lul.
Precies!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:51 schreef scrub_nurse het volgende:
ik hoop dat dat toch n misplaatst grapje van je is...![]()
je moet je inderdaad n beetje afsluiten voor de situaties die je meemaakt, maar dan vooral zodat je tijdens een indrukwekkende ervaring niet in paniek raakt. Wanneer deze situatie voorbij is, komen wel degelijk emoties los, je moet alleen zorgen dat je ze kwijt kunt door bv met collegas er even over te reflecteren. Wanneer je daadwerkelijk over je patienten praat als n oud pakje brood dat weggegooid wordt, word t tijd om van baan te veranderen!
Maar dat is het niet, en dat is het ook niet van de TS.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
ja lachen, stel dat het je eigen familie of bekende was?![]()
Ga fietsen, je kan toch tussen de benen kijken .. is er dan echt zoooo weinig van over?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:35 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoorde het op het nieuws, het was niet bekend toen of het een man of vrouw was. Zo weinig was er van over ......
Enerzijds:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Later wil ik vuilnisman worden, zodat ik fijn rond kan toeren in mijn magistrale vuilniswagen. Als ik dan met mijn hippe bak door de stad heen toer, en vervolgens een hobbel in het wegdek voel, zal ik voor de zekerheid nog een paar keer heen en weer over deze hobbel rijden om er zeker van te zijn dat ik niet aangeklaagd wordt door iemand die gehandicapt is geworden dankzij mij. (Desnoods nog even de achterwielen op de hobbel zetten, en dan een prachtige wheelspin maken)
Je gaat er natuurlijk uitgebreid naar kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ga fietsen, je kan toch tussen de benen kijken .. is er dan echt zoooo weinig van over?
Lang haar / borsten / kruis / lichaamsbouw / (eelt op de) handen -- zijn toch dingen waaraan je kan zien of het een vrouw, dan wel een man is .. ?
Als voorbijganger niet, maar het lijkt me sterk dat een hulpverlener / politieagent niet kan zien wat het geslacht van het slachtoffer was..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Je gaat er natuurlijk uitgebreid naar kijken
veel blabla in werkelijkheid zal je waarschijnlijk wel anders reageren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef veldmuis het volgende:
Als ik m'n camera bij zou hebben had ik die direct uit mn tas getrokken en was ik fotos gaan maken. Nadenken over wat je gezien hebt kan altijd later nog.
jaja en jij heb dat allemaal al wel tientalle keren meegemaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
veel blabla in werkelijkheid zal je waarschijnlijk wel anders reageren.
1) telefoon pakken en 112 bellen
2) dan foto's maken
Er komen dagelijk +/- 3 mensen in Nederland om het leven in het verkeer. Zo bizar is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:41 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik vraag me dan wel weer af, hoe vertel je dat aan de familie en hoe gaat zo'n begrafenis. Toch wel een hele bizarre manier om aan je einde te komen...
Drie maar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er komen dagelijk +/- 3 mensen in Nederland om het leven in het verkeer. Zo bizar is het nou ook weer niet.
Ja op je telefoon/camera dus....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef veldmuis het volgende:
Als ik m'n camera bij zou hebben had ik die direct uit mn tas getrokken en was ik fotos gaan maken. Nadenken over wat je gezien hebt kan altijd later nog.
In 2005 zelfs 'slechts' 2,2. (817 in het hele jaar) In 1996 was dat nog 3,4 (1251 in het hele jaar)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Drie maar?Dat is vloeibare poep.
ik vind het woordgebruik gewoon triest, en als je opa er aan is overleden snap ik niet dat je dat woord nog gebruikt. maar hopelijk zal je dat ooit nog gaan beseffen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef technojunk het volgende:
[..]
jaja en jij heb dat allemaal al wel tientalle keren meegemaakt
heb je dr een tshirt van laten maken, trietstige afziekert end at je iets kankertriets vind mn opa is toevallig aande kanker doodgegaan hoor
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
veel blabla in werkelijkheid zal je waarschijnlijk wel anders reageren.
Natuurlijk eerst bellen, als al niet de halve omgeving aan de telefoon hangt.quote:1) telefoon pakken en 112 bellen
2) dan foto's maken
Vuilniswagenkanker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef technojunk het volgende:
[..]
jaja en jij heb dat allemaal al wel tientalle keren meegemaakt
heb je dr een tshirt van laten maken, trietstige afziekert end at je iets kankertriets vind mn opa is toevallig aande kanker doodgegaan hoor
Ja de oom van een zwager van me cavia is overleden aan vuilniswagenkanker!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef technojunk het volgende:
[..]
dat zou je ook niet mogen zeggendaar kwets je dan mense mee
![]()
O, dagelijksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In 2005 zelfs 'slechts' 2,2. (817 in het hele jaar) In 1996 was dat nog 3,4 (1251 in het hele jaar)
Dat kan ik niet (meer). Dus dat denk ik niet. Maar zoals het er stond, waar ik op reageerde, was het net alsof die persoon iemand maar gewoon laat liggen, niet wetend of er uberhaupt iemand de moeite heeft genomen even een ambulance te laten komen. Dat zou ik dus niet doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij was er dapper bovenop gedoken om nog even wat mond-op-mond uit te voeren?
Ja schuldige is een te groot woord.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef jack4ya het volgende:
Schuldige? Wie vraagt er om een schuldige??
Maar dat "vuilniswagen chauffeurs schijt aan de hele wereld hebben" klopt wel. Ik stond ooit te wachten om zo'n wagen te laten draaien. Hij steekt achteruit en ramt zo'n een geparkeerde auto! Ik gebaar:"Joh, wat doe je?!" Hij trekt zijn schouders op en rijdt weg.
Ik heb maar even kenteken en wagen nummer van die sukkel, en mijn gegevens genoteerd, en ander de ruitenwisser gestoken!
Heb je daar nog wat van gehoord?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef jack4ya het volgende:
Maar dat "vuilniswagen chauffeurs schijt aan de hele wereld hebben" klopt wel. Ik stond ooit te wachten om zo'n wagen te laten draaien. Hij steekt achteruit en ramt zo'n een geparkeerde auto! Ik gebaar:"Joh, wat doe je?!" Hij trekt zijn schouders op en rijdt weg.
Ik heb maar even kenteken en wagen nummer van die sukkel, en mijn gegevens genoteerd, en ander de ruitenwisser gestoken!
ik moest lachen hier op mijn werk.. gelukkig zijn de collega's in gesprek.. toch is het geen leuk grapje, sneu dat dit is gebeurd. Ik heb medelijden met de familie van dit slachtoffer. En voor de TS: Sterktequote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doordat er nogal wat aan het lijk mist,
Dumpen we de restjes maar in een kist
Een kort belletje gehad... heeft u het gezien: "Ja dat heb ik"quote:
Alto,s kijken gefacineerd toequote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren als ik zoiets zou zien, of totaal geschokt of totaal gefacineerd.
Labiele puberquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef technojunk het volgende:
cool lijk me ook wel eens tof zoiest te zien
Ik zou me ook de tyfus schrikken hoorquote:
überhauptquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jezus mina, heb jij überhaubt wel eens bij de Nederlandse les opgelet? Ooit?
Riiiiiight.... Gelukkig ben je zelf wel heel volwassenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:48 schreef CannaTime het volgende:
Dude, wat een verknipte kankerjeugd hierzo, bijna geen enkele normale reactie, krijg de kanker maar. SERIEUS! Ik hoop dat jullie ook een keer onder een vuilniswagen belanden, kijken of jullie het nog zo grappig vinden![]()
ow, en hulde voor de blinde moderators hier![]()
Kom jij dan weer kijken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:48 schreef CannaTime het volgende:
Ik hoop dat jullie ook een keer onder een vuilniswagen belanden, kijken of jullie het nog zo grappig vinden![]()
Serieus krijg zelf de kanker... kijken of je t dan nog zo grappig vindtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:48 schreef CannaTime het volgende:
Dude, wat een verknipte kankerjeugd hierzo, bijna geen enkele normale reactie, krijg de kanker maar. SERIEUS! Ik hoop dat jullie ook een keer onder een vuilniswagen belanden, kijken of jullie het nog zo grappig vinden![]()
Tis wat. Wat ik dan niet snap aan je verhaal is dat je al loopt te chillen voordat het ongeluk gebeurd is. Ben je helderziende ofzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:31 schreef CannaTime het volgende:
Ik liep chillend in Vlaardingen centrum en ik ging richting het station. Ik kwam zo bij een kruispunt vlak voor een brug (Liesveld voor de insiders) en opeens komt er zo'n vuilniswagen de hoek om en die rijd zo over een vrouw heen, met dubbele banden. TE KANKERZIEK GEWOON
Mensen gingen helemaal flippen en ik stond daar helemaal para te worden, dat mens was zomaar op slag dood, alles zat onder het bloed, ik ging toen nog harder flippen. Mensen liepen met hun hand voor hun ogen erlangs, omdat het echt goor eruit zag. Uiteindelijk moest er een takelwagen komen om die vuilniswagen van die vrouw af te halen, ik wil het beeld wat ik zag niet eens uitleggen.
[afbeelding]
Rijnmond persbericht
Al is het gruwelijk dat het gebeurt is,.. maar overkomt jou dit dagelijks dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:31 schreef CannaTime het volgende:
[afbeelding]
Rijnmond persbericht
Dacht je serieus een normale reactie te krijgen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:48 schreef CannaTime het volgende:
Ik heb mijn broer onder een auto zien liggen in 1990, zie dat beeld nog steeds voor me.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:57 schreef cheqy het volgende:
ik weet wat je voelt, ik heb eens een vrouw onder een voorwiel van een streekbus zien liggen, ook hartstikke dood.Een beeld wat je nooit meer vergeet
Sterkte TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |