abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39804688
Lekker weer vandaag en geen zin om op het balkon te gaan zitten roosteren. Ik woon vlakbij het zwembad, met bar en "zonneweide", dus ik dacht lekker relaxed mezelf te gaan vermaken!
Dik boek mee, grote handdoek, kussentje voor onder het hoofd.

Aangekomen op de zonneweide spreidt ik mijn handdoek tussen twee van de vier bomen die er staan, kan ik afwisselend in de zon en de schaduw.
Lig net een half uur helemaal ontspannen in m'n boek te lezen, wanneer ik een voetbal met een poeier tegen m'n kop aankrijg! "Oh, sorry" mompeld het ventje die z'n bal komt halen. Geeft niet joh, zeg ik vriendelijk, en ik ga weer verder in mijn boek.
Nog geen vijf tellen later vliegt die bal weer op een haar na tegen m'n kop!
Nu is het weer een ander ventje die de bal komt halen, door zeiknat over mij en m'n handdoek heen te springen. Ik leg m'n boek weg en tel het aantal jochies, zes stuks van een jaar of tien, en ze produceren behoorlijk wat plat Rotterdams geluid.

Ik draai me om teneinde gelijkmatig op te kleuren, wat denk je? Weer drie keer die bal rakelings langs me, en die jochies maar over me heen springen!
Ik vind het nu dus echt niet leuk meer, en vraag zo vriendelijk als mogelijk of ze m'n kop niet meer als doel willen gebruiken, en om weg te blijven uit mijn 16-metergebied. Vervolgens ga ik in het zwembad maar even afkoelen.
Kom terug, liggen mijn spullen ineens tien meter verderop, en die gasten staan op mijn plek te voetballen! Ik pak mijn spullen op, ga terug naar mijn oude plek, en vraag of zij soms mijn spullen hebben verplaatst.
Ja, zegt eng joch nummer 1, want wij voetballen hier altijd en die twee bomen zijn het doel, dus...Ik zeg: vandaag is deze plek bezet, en jullie moeten met je fikken van m'n spullen afblijven! Dus...! En nou wegwezen!
Hm, zegt nog enger joch nummer 2: "misschien hadden we dit eerst even met u moeten communiceren" WTF! (M'n bek valt zowat open! )"maar ik denk dat ik dit nu even met vader ga bespreken." (nu zakt m'n broek ook nog af)
Ik zeg: nou ga maar gauw, dan ga ik weer in het doel liggen "if you don't mind"!
Bij het weglopen hoor ik een van die jong nog zeggen: Wat een takketeef!

Ik lig alweer een kwartier ofzo op mijn plek, hopende dat ik verlost ben van die k*tjong, staat pappie voor m'n neus! "Mijn zoon..."begint hij, ik kijk hem aan, is het mijn allereerste liefde, die de eer heeft gehad mij "vrouw" te maken!
Na een half uurtje over en weer gepraat van: hoe is het nou met jou, blablabla, gaat ie weer terug naar zijn vrouw, en beloofd dat zijn zoon niet meer in mijn buurt komt voetballen.
Godzijdank was het m'n eerste liefde en niet m'n laatste! Morgen toch maar weer roosteren op het balkon denk ik...

Op verzoek gewijzigd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Haviksvrouwe op 14-07-2006 10:47:32 ]
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:14:04 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39804709
koop een enter toets wil je mappy
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_39804880
Je hebt niet eens geweld gebruikt?
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:19:23 #4
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_39804896
pffffffff wat een verhaal.

Grappig dat het je ex was.....
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_39805029
Ooit van een enter-toets gehoord?
pi_39805060
niet eens je ex geneukt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39805116
Wat een toeval zeg...
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:27:07 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_39805145
En die vent, is ie dood?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:27:55 #9
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_39805181
Misschien vonden ze je wel aantrekkelijk ?
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_39805220
Was de ex een beetje leuk opgedroogd?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:28:59 #11
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39805228
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:27 schreef Biogarde het volgende:
En die vent, is ie dood?
je hebt het gelezen?

en je signature... grapje zeker?
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_39805258
moraal van het verhaal:
Het is maar goed dat je niet meer bij je ex bent anders had je kut-kinderen gehad.

vrijdag 14 juli 2006 @ 00:37:28 #13
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_39807385
Soooow heej, en da's allemaal echt gebeurd ja?
pi_39808038
Pfff vrouwen moeten ook altijd zeiken op jeugdigen die gewoon lekker aan het voetballen zijn

(niet leuk voor een lemmingtopic overigens )
pi_39808043
-oeps-
pi_39808152
Idd, ik irriteer me ook altijd mateloos aan voetballende gasten bij 't zwembad. Bij 't zwembad hier in de buurt is er één grote open plek en die wordt ook altijd gebruikt als voetbalterein. Waarom moet dat altijd uitgerekend in 't zwembad? Voetbalvelden genoeg overal dacht ik toch. -_-
pi_39810884
Helemaal gelijk TS, die achterlijke jochies die gaan voetballen waar net iemand ligt te zonnen, laat ze lekker in hun achtertuin gaan voetballen.
pi_39810916
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Bij het weglopen hoor ik een van die jong nog zeggen: Wat een takketeef!
pi_39811799
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef Beach het volgende:
niet eens je ex geneukt?
Idd, gun die man ook eens wat.
pi_39812342
Mooi verhaal, wordt het verfilmd toevallig?
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:20:06 #21
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39812786
Goed verhaal hoor. . De jeugd van tegenwoordig kent ook totaal geen fatsoen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_39812889
Hahahaha Darwin Award!!!!!!11!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')