Successupporter/gloryhunter dus?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:12 schreef Pritt het volgende:
Ik moet op zondag voetballen anders was ik er ook wel.
Maar ik denk dat het mijn laatste jaar wordt zodat ik volgend jaar wel lekker in het Rinus Michels-stadion zit.
Vorig seizoen zat ik er wel dus gloryhunter is geen goed woord met zo'n seizoen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Successupporter/gloryhunter dus?![]()
Aangezien we komend seizoen de landstitel, KNVB-beker en CL winnen.![]()
midas touch!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
Is niemand hier bang dat KJH al te vroeg in vorm is? Of zou hij altijd in vorm zijn/blijven?
Ben blij dat je het zelf gelooftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
Aangezien we komend seizoen de landstitel, KNVB-beker en CL winnen.![]()
Tja, dat krijg je als je tegen dit soort teams gaat oefenen, die willen er echt ALLES aan doen om niet ten onder tegaan. En met voetbal lukt het ze niet......quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:02 schreef Rixxx het volgende:
De voorbereiding van Ajax op het nieuwe seizoen gaat voorlopig door zonder Nicolae Mitea, die in Hardenberg geblesseerd raakte.
In Hardenberg versloeg Ajax de plaatselijke amateurs met 4-0. Trainer Henk ten Cate was blij met het verzet dat HHC bood. 'Alleen ging de thuisploeg wel een beetje over de schreef.'
Een van de slachtoffers was Nicoale Mitea. De Roemeense aanvaller moest twintig minuten voor het einde naar de kant na 'weer een vervelende overtreding', zo stelde Ten Cate vast. De opgelopen hamstringblessure kost Mitea zeker enkele weken, waardoor zijn voorbereiding voor een groot deel de mist ingaat.
Dromen mag, toch?quote:
Ja hoor niks mis meequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dromen mag, toch?Met een landstitel ben ik al heel blij, de rest is mooi meegenomen.
Zeker weten, kom 7 augustus terug van vakantie en een kleine week later wordt het weer knallen in/rondom de Amsterdam ArenA, lekker dan!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja hoor niks mis mee
Ik voorspel in ieder geval een leuk seizoen.
Heb er zin in!![]()
Lijkt me niet, aangezien Ajax vrij laag in Pot 2 zit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef Haruhi het volgende:
Als Juventus enzo nou die straffen krijgen, en hun plek in de CL kwijt raken.. Schuift Ajax dan op naar Pot 1? Lijkt me wel anders krijg je Perugia etc in die potten.
Oh, ik dacht van niet.. Sorryquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien Ajax vrij laag in Pot 2 zit.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef jna het volgende:
Heeft iemand die Pot van Ajax nog? Voor de CL loting
Om extra mensen te trekken?quote:14/7/2006 - Afscheid Maxwell van Ajax fans bij Amsterdam Tournament
(Gepost door P)
Op Ajax.nl wordt gemeld dat Maxwell afscheid zal nemen van de Ajax fans tijdens het komende Amsterdam Tournament. Hij is dan met Inter Milaan van de partij. "Als ik de kans krijg zal ik dat zeker even doen. Mijn eerste zes maanden had ik het bij Ajax behoorlijk lastig, maar daarna werd onze relatie alleen maar sterker en beter. Ik kreeg tijdens mijn blessure – hij scheurde 21 april 2005 in de bekerwedstrijd tegen Willem II de voorste kruisband van zijn rechterknie – ook ontzettend veel steun van de Ajacieden."
Waarom laten ze de vertrokken spelers altijd afscheid nemen tijdens flutwedstrijden waar de echte supporters niet bij zijn?quote:
De eerste speler zonder een relatie met Ajax, ze gaan al vooruit daarquote:AZ heeft Khalid Sinouh overgenomen van het Cypriotische Omonia Nicosia, de 31-jarige doelman is de opvolger van Henk Timmer, die gisteren werd verkocht aan Feyenoord.
De Marokkaans international speelde sinds oktober op Cyprus, maar verloor zijn basisplaats en stond dus open voor de aanbieding van AZ, bij de Alkmaarders signeerde hij een contract voor één seizoen.
Sinouh speelde eerder in zijn loopbaan voor de amateurs van Animo, Zeeburgia, Dinamo en DWS, waarna hij in 1994 zijn entree in het prefvoetbal maakte bij Haarlem. Via Heerenveen kwam hij bij RKC Waalwijk terecht, waar hij afgelopen zomer na zeven seizoenen besloot te profiteren van zijn transfervrije status.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |