Ach, 1 topicje zonder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef -Wolf- het volgende:
Het is een leuke foto van Mitea, maar ik zie toch liever de OP. Met stadionoverzicht als het kan!
0-4quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef sjimz het volgende:
Dag lieve kijkbuisvriendjes! Wat heeft AJAX tegen het altijd lastige HHC gedaan?
inderdaad zeg ik kan het amper bij houdenquote:
jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is de eindstand nou? 0-4?
Met alle respect hoor jongens, kom op. Je eten hoeft je toch ook niet meer met een lepeltje worden gevoerd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is de eindstand nou? 0-4?
Ja er stond wel een aantal keer 0-4 ja. Maar ik dacht dat is pas de rust stand ofzo want ik heb zoveel vertrouwen in dit seizoen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect hoor jongens, kom op. Je eten hoeft je toch ook niet meer met een lepeltje worden gevoerd?Het staat pas een paar keer in dit topic, en http://ajax.netwerk.to is echt niet zoveel werk om in te typen...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja er stond wel een aantal keer 0-4 ja. Maar ik dacht dat is pas de rust stand ofzo want ik heb zoveel vertrouwen in dit seizoen.
wat als je een plaatje van het stadion neemt en daaronder een lijst maakt met vaknummers (dikgedrukt) en onder de nummers de namen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Als er nog behoeft is aan het stadion-overzicht...Ik kan hem wel hosten en bijhouden..
Weet alleen niet of het erg overzichtelijk wordt naarmate er meer mensen in komen...maar daar vinden wel wel wat op....
Zeg het maar...
Wordt het dan niet te groot voor de OP???quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat als je een plaatje van het stadion neemt en daaronder een lijst maakt met vaknummers (dikgedrukt) en onder de nummers de namen.
lijkt me wel handigquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Als er nog behoeft is aan het stadion-overzicht...Ik kan hem wel hosten en bijhouden..
Weet alleen niet of het erg overzichtelijk wordt naarmate er meer mensen in komen...maar daar vinden wel wel wat op....
Zeg het maar...
Ik heb geen vaste seizoenkaart, maar als het uitkomt ga ik weleens op de kaart van een familielid/kennis en die zitten in vak 119. Zet mij daar maar neer danquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Zeg het maar...
ik maak even een voorbeeld. geef me ff een kwartiertje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Wordt het dan niet te groot voor de OP???
Zoveel mensen uit dit topic hebben geen scc hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Wordt het dan niet te groot voor de OP???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |