Toiletverfrisser.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Syrena het volgende:
Ja het is ook echt gewoon TE goor. Ik vind de wc-luchten van mezelf normaal wel gaan, maar nu is het echt echt echt echt HEEL erg. Zeker voor een lieflijk meisje. Op het werk al bijna drie keer betrapt...kon nog net wegstuiven van m'n gaswolk.
Godzijdank heb ik thuis twee wc's.... stel dat mijn lief het ruiktHoudt ramen en deuren gesloten!
Ik hoop nog steeds dat het van het weekend over is, maar twijfel erg, net alweer![]()
Meerdere malen de Breeze-One-Touch eroverheen helpt nog nietquote:
Racekak. Heb de puntjes niet geteld ik heb BUIKPIJN en moest net een scheet laten. Sorryquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
@ ts
reeskaak? of heb je een puntje teveel geschreven?
Wel als de normale frequentie op om de dag ligtquote:
Vandaag allleen beschuitjes met bouillonquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:47 schreef Pony-Lover het volgende:
je moet ook niet van die vieze dingen eten
Inderdaad vrouwen schijten nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:27 schreef SuperUli het volgende:
Gadverdamme, je bent een vrouw!
Zet maar vast een emmer en een pleerol naast de bankquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vandaag allleen beschuitjes met bouillonen dat hielp geen zak.
Ben aan het dubben of ik niet alsnog een pizza ga opwarmen![]()
Jij bent homo, doet aan anale seks en bij jou is het dus allemaal wat aangestampt en schijt je zoveel dus, normale heterofiele mensen schijten zo'n 1x per dag gemiddeld.quote:
Wie hier om moest lachen: even melden in m'n fotoboek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent homo, doet aan anale seks en bij jou is het dus allemaal wat aangestampt en schijt je zoveel dus, normale heterofiele mensen schijten zo'n 1x per dag gemiddeld.
ligt je bed dan ook vol?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Syrena het volgende:
Dan moet ik in TRU posten.
"Ik woon alleen en er is iemand aan de stink-schijt in mijn huis en ik kan het niet zijn want ik ben een meisje AAAAAARRRHHHHHH"
Nu kan ik niet slapen
Je hebt gelijk. Vrouwen laten geen scheten, poepen niet en vertéllen daar helemáál niet over.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Syrena het volgende:
Dan moet ik in TRU posten.
"Ik woon alleen en er is iemand aan de stink-schijt in mijn huis en ik kan het niet zijn want ik ben een meisje AAAAAARRRHHHHHH"
Nu kan ik niet slapen
Rochel: nope. Neurie: nope. Smekken: Nope. Scheet: ja sorry.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Pony-Lover het volgende:
doe je dit trouwens ook?
Anders ruft je even tegen me aan joh...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |