Heb er wel es over nagedacht, een boek over RBC. Maar ja, wie leest dat nouquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:00 schreef Urquhart het volgende:
Klopt, maar je moet maar op het idee komen
ach als het leuk geschreven is, verkoopt het heus wel !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef Omnifacer het volgende:
Heb er wel es over nagedacht, een boek over RBC. Maar ja, wie leest dat nou
Afrika? Het ging toch om de UEFA-verkiezing?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef Omnifacer het volgende:
Over Platini: hij past precies in de lijn Havelange - Blatter. Verbaast me ook totaal niet dat er nu ophef is over de financiering van zijn campagne, en dat hij het gros van zijn stemmen uit Afrika etc. haalt. Platini is corrupt. Het is een vieze nurk.
Afrika, Oost-Europa....één pot natquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Afrika? Het ging toch om de UEFA-verkiezing?
Ow ja, naja ik bedoelde de kleinere landen, ik zat effe in de war met hoe Blatter aan zijn stemmen is gekomen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:17 schreef MaxPower het volgende:
Afrika? Het ging toch om de UEFA-verkiezing?
Jij wel ? Lijkt me wel vermakelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:56 schreef Beschouw het volgende:
Kent iemand het boek 'Ik, Rik Coppens'?
Nee, ken het niet. Maar ik overweeg het aan te schaffen. Coppens was een kleurrijke voetballer. Maar het boek kan flut zijn en dat zou afbreuk doen aan het beeld dat ik van hem heb.quote:
En 'A season with Hellas Verona' al gelezen?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:10 schreef El_Bassie het volgende:
Het hier zo bewierookte het wonder van Castel di Sangro vind ik achteraf bekeken maar een matig boek. Het thema is geweldig, maar de schrijver is zo slecht.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef MaxPower het volgende:smaken verschillen, zullen we dan maar zeggen.
Niet gelezen.. een aanrader?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En 'A season with Hellas Verona' al gelezen?
Ik vind het wel een leuk boek. Het is niet het mooiste voetbalboek, maar zeker wel eentje die je gelezen moet hebbenquote:
Er zijn niet de minste journalisten mee bezig. Ik kijk er ook naar uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef Urquhart het volgende:
Het ultieme Johan Cruijff boek schijnt er binnenkort aan te komen, ik ben benieuwd.
Ik heb zijn bio geschreven door Bert Hiddema. Moet je eens te pakken zien te krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef Urquhart het volgende:
Het ultieme Johan Cruijff boek schijnt er binnenkort aan te komen, ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |