Leuk cadeau!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Van de Sint ontvangen !
[afbeelding]
Het grote, gezellige voetbalquizboek voor het hele gezin
nou als hij dan nog mensen zoekt houd ik me aanbevolenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hans-Jörgen Nicolaï kan zich trouwens beter fulltime op zijn spelletjeswerkzaamheden gaan richten.
Seedorf , Beckham , Bogardequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef RayMania het volgende:
Weekje terug autobiografie van Jaap Stam gelezen, best een aanrader.
Weet iemand anders nog leuke voetbalbiografiën? Stam ken ik dus al, Kluivert ook. Hiddink misschien iets?
Stam heb gekocht bij de AKO op Schiphol, toen ik op mijn trein moest wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Seedorf , Beckham , Bogarde
Hiddink lijkt mij ook wel leuk , en waar heb je het boek van Stam gevonden ?
Ik heb hem ooit bij Donner besteld ( aan de lijnbaan in Rotterdam )quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Het wonder van Castel nog ergens te halen?
Dan zoek ik nog wel ff op een paar internetwinkel(s)quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stam heb gekocht bij de AKO op Schiphol, toen ik op mijn trein moest wachten.
Bert Hiddema schrijft goeie bio's. Ik heb ze van Gullit en Cruijff.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef RayMania het volgende:
Weekje terug autobiografie van Jaap Stam gelezen, best een aanrader.
Weet iemand anders nog leuke voetbalbiografiën? Stam ken ik dus al, Kluivert ook. Hiddink misschien iets?
Ik heb die van 2004 geloof ik, maar dan van Infostrada geloof ik !quote:Op woensdag 13 december 2006 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbaljaarboek 2007 van VI en Brinvest.
Heel veel statistieken van afgelopen seizoen 05-06. Nederlandse competities, amateurvoetbal, en europa. Ook CL en Uefa cup.
Doelpuntenmakers, scheidsrechters, wissels etc.
Veeeel info dus
Mooie verhalen over Linford en Obiku idd, die over Feyenoord werd ik een beetje droevig vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb 3 verhalen gelezen: aanvullend hoofdstuk over Vitesse, leuk. Waanzinnig verhaal over John Linford, echt prachtig (alleen daarom al lezen), en het verdriet van Feyenoord, het openingsverhaal. Best aardig, maar een beetje een calimero-verhaal. De rest leek me minder interessant, maar dat is nog nergens op gebaseerd.
VI en statistieken gaat niet samen dus ik kan er niet warm voor lopenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbaljaarboek 2007 van VI en Brinvest.
Heel veel statistieken van afgelopen seizoen 05-06. Nederlandse competities, amateurvoetbal, en europa. Ook CL en Uefa cup.
Doelpuntenmakers, scheidsrechters, wissels etc.
Veeeel info dus
Ok, dan ga ik hem van de week maar eens halen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:18 schreef MaxPower het volgende:
Zoals je hierboven in posts van mij en Erasmusch kunt lezen: ja.
Die was goed ja. Ik heb me er prima mee vermaakt onder de Turkse zon.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Andere clubs hebben snelle negers, wij hebben Frankel en Amoah
Er zit een gek in het bos. Zit je nu weer Sturing af te zeiken?
Echt leuk geschreven die Hard Gras oer Fietstas
Waar heb je dat boek gevonden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman leest eindelijk Het Wonder van Castel Di Sangro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |