Allebei erg leuk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb nu die hard gras van vitesse gekocht. En ook die daarvoor "bedankt dennis" Is dat wat?
Zijn overigens nog wel veel meer in vorig topic genoemde boeken die niet in de OP staan.
Die titel alleen al.Lekker laten liggen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had in de bieb "Rivaldo de beste speler aller tijden" ofzo en een ek speciaal kunnen huren maar leek me allebei niet echt iets...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef TerroRobbie het volgende:
"Rivaldo de beste speler aller tijden"
Bij de Slegte vind je dan nog wel wat oudjes voor 2 euro per stuk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allebei erg leuk.
Als ik jou was zou ik gewoon alle Hard Grassen te pakken krijgen die je kunt. Ik heb zo'n 14 nummers kunnen bijbestellen. En stuk voor stuk is het genieten.
Geweldig boekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:49 schreef TimoBasso het volgende:
Een seizoen met Hellas Verona,ging erin als gesneden koek![]()
Volgens mij is het ook op wasarheid gebaseerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:56 schreef MaxPower het volgende:
Waarom zou vak 127 niet waargebeurd zijn? Zoals in het dankwoord staat: 'sommige gebeurtenissen waren te mooi om te verzinnen'.
Lijkt me mooi om te lezen over mijjn all-time favoriete voetballerquote:Synopsis
Roy Keane's love affair with Manchester United came to an abrupt end on 18 November 2005 when he was unceremoniously kicked out of the club. The controversial Irishman had spent twelve and a half years under Sir Alex Ferguson, winning seven Premiership titles, four FA Cups and the European Cup during that time, and the United manager would proudly boast that Keane was his best-ever buy. How, then, did the star player and his star manager end up parting in this way, and who is the real Roy Keane? This is the first new book on Keane in four years and, with the help of those who know him best, Frank Worrall builds up an illuminating picture of what makes Keane tick. He probes the inner demons that bedevil this complex man, exploring his early days in the tough Northside of Cork, through his learning period with Brian Clough and on to his golden era at Manchester United. The author also puts Keane's move to Celtic in Glasgow under the microscope, questioning whether Keane can work with Gordon Strachan, given the combustible nature of both men. Will the relationship end in tears, and what of Keane's future beyond playing? This is a revealing and engrossing book on a story that is far from over.
Probeer zelf maar eens zo'n lekker luchtig verhaal te schrijven.. dat is echt lastiger dan je denkt. Het wordt al snel een schoolkrantverhaaltje, of juist oersaai.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
Het leest wel lekker weg, maar het is geen diepzinnige materie. Ik had het gevoel dat ik zelf ook makkelijk zo'n boek over afgelopen seizoen als supporter RBC zou kunnen schrijven, en ik snap ook niet dat het een publieksprijs gewonnen heeft.
Geweldig boek van Gazza!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben deze nou weer is aan het lezen.
[afbeelding]
Ik zou zeggen, waag eens een poging en probeer het uitgegeven te krijgen. Ik hou wel van zulke boeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
Welnee joh... Doordat hij stelt dat het deels wel, deels geen fictie is, heeft hij zo veel vrijheid dat hij elk schoolkrantverhaaltje kan doorspekken met emotioneel geladen lijntjes waarvan wij niet weten of ze wel of niet gebeurd zijn.
Die heb ik n poosje geleden ook gekocht, nog niet in begonnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:04 schreef spurs het volgende:
Gister de biografie van Diego Maradona gekocht bij de V&D voor ¤ 4,50.
Het is Heerenveen, wat denk je zelf..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef Erasmusch het volgende:
Nu bezig in die Hard Gras over Heerenveen. Leest lekker weg, maar er moet eigenlijk nog een schandaaltje in voorkomen.
Hehe. Er staat ook constant 'hardstikkene', kan geen typfout meer zijn, is dat Fries ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is Heerenveen, wat denk je zelf..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |