quote:Wie heeft jou wat gevraagd
Op zaterdag 22 december 2001 16:52 schreef F1Bas het volgende:Kado's vind ik met de kerst niet echt nodig en leuke kleren heb ik al wel.
quote:Hmm oke, GG dan maar
Op zaterdag 22 december 2001 16:53 schreef Tom_Tom- het volgende:nee, kado's doen we met sinterklaas, kleren heb ik zat en verder zou ik echt niet weten wat ik nog voor Kerst moet halen...
quote:Sorry hoor, maar zo'n uitbundige kerstvierder ben ik niet
Op zaterdag 22 december 2001 16:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmm oke, GG dan maar
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 16:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wie heeft jou wat gevraagd
quote:Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen!!! Opvallend dat sommige mensen daar niet zovel aandacht aan besteden
Op zaterdag 22 december 2001 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:Sorry hoor, maar zo'n uitbundige kerstvierder ben ik niet
quote:Tea Please !!
Op zaterdag 22 december 2001 16:59 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hoi!
T or D

quote:Uit het archief: zou jij voor 1000 gulden potloodventer spelen en ongevraagd op een drukke marktdag je leuter laten zien aan mensen???
Op zaterdag 22 december 2001 17:00 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Tea Please !!
quote:Never nooit niet. Ik vind geld leuk, maar zal er niet alles voor doen (anders was ik toch al wel veeeeel rijker geweest).
Op zaterdag 22 december 2001 17:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Uit het archief: zou jij voor 1000 gulden potloodventer spelen en ongevraagd op een drukke marktdag je leuter laten zien aan mensen???
Ik zou die muts of die eikel van het V8 programma "een rug tever" ook hard uitlachen als ze me zouden vragen om mee te doen. Dat soort domme dingen doe ik niet. (terwijl ik het hier wel gratis op Fok! doe, maar dat is wat anders
)

quote:Ja maar hier zit je tussen bekenden da's een groot verschil
Op zaterdag 22 december 2001 17:09 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Never nooit niet. Ik vind geld leuk, maar zal er niet alles voor doen (anders was ik toch al wel veeeeel rijker geweest).
Ik zou die muts of die eikel van het V8 programma "een rug tever" ook hard uitlachen als ze me zouden vragen om mee te doen. Dat soort domme dingen doe ik niet. (terwijl ik het hier wel gratis op Fok! doe, maar dat is wat anders
)
GG!!!
quote:Jaaa
Op zaterdag 22 december 2001 17:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Uit het archief: zou jij voor 1000 gulden potloodventer spelen en ongevraagd op een drukke marktdag je leuter laten zien aan mensen???
quote:hehehe ik ben in melige bui
Op zaterdag 22 december 2001 23:02 schreef Frenkie het volgende:
oke een dare voor de liefhebbers.. meldt jezlef aan voor het TOK forum.. en open een topic over belgenmoppen..http://www.tok.be/phpBB2/index.php
quote:Plaats hier een foto van ernie als kerstbal.
Op zaterdag 22 december 2001 23:22 schreef scarefreak het volgende:[..]
hehehe ik ben in melige bui
mag ik een dare?
quote:Wannabe my toy?
Op zaterdag 22 december 2001 23:27 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Plaats hier een foto van ernie als kerstbal.
jaaaaaa!!! kom snel!!!
quote:Kan niet meer rijden
Op zondag 23 december 2001 00:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Wannabe my toy?
jaaaaaa!!! kom snel!!!
quote:mmm Breezer is normaal voor kleine meisjes die nog niks hebben meegemaakt, is bij jou wel anders
Op zondag 23 december 2001 00:14 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Kan niet meer rijden
Heb breezer op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |