iedereeen wil wel zo'n heerlijke vaderquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:17 schreef ehqo het volgende:
Ik vind het aantal views verontrustend.
dankje, veel mensen zeggen dat ik op mijn vader lijkquote:
heb je een roze of een bruine anus?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:53 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
dankje, veel mensen zeggen dat ik op mijn vader lijk![]()
ligt eraan wanneer je het vraagt, ik ben net wezen schijten dus is ie bruinquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef PonyLover het volgende:
[..]
heb je een roze of een bruine anus?
laat je vader hem schoon likkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ligt eraan wanneer je het vraagt, ik ben net wezen schijten dus is ie bruin![]()
die kan nooit vader zijn.quote:
heb jij soms geen vader?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
enge mensen hier
quote:
waarom mag ik geen foto's maken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:22 schreef NanKing het volgende:
Jij mag helemaal geen foto's maken van God.
Ben je van je geloof gevallen? Zo ja, maak dan even een foto van je oma op stok.
Wanneer zij ik dat dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat waren je eigen woorden.
[..]
Stomme oma.
Dat zei je in een nachtbagger topic, alzheimertje van mequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Wanneer zij ik dat dan?![]()
En oma is idd stom, ze stink als een ranzige bunzing en is helemaal snotterig geworden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |