Hart van Nederlandquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:23 schreef PonyLover het volgende:
kijk dan ook actienieuws op sbs, dat is wel heel goed
met Beauquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:26 schreef Biancavia het volgende:
Jammer dat NSE van de buis is gehaald trouwens.
Harmke.quote:
Ik zit altijd tenenkrommend te kijken naar dat "gezellige oude-jongens-krentenbrood-sfeertje" tussen die presentatoren onderlingquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Harmke..
Dat editie NL gaat nergens over inderdaad, nog slechter dan Hart van Nederland.
Hehe same here.. Van die gemaakte grappen en kijk-ons-eens-gezellig-zijn terwijl de sfeer vaak zo gemaakt als die pest isquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zit altijd tenenkrommend te kijken naar dat "gezellige oude-jongens-krentenbrood-sfeertje" tussen die presentatoren onderling
En dan mag Loretta natuurlijk ook nog even meelachen als zij moet vertellen wat er in het journaal komt om 19:30 uur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hehe same here.. Van die gemaakte grappen en kijk-ons-eens-gezellig-zijn terwijl de sfeer vaak zo gemaakt als die pest is![]()
En dan gaan ze over naar Loretta met een afgrijselijk bruggetje, maar daar moet dan hard om gelachen worden en ook door degene die achter Loretta zit te epibreren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zit altijd tenenkrommend te kijken naar dat "gezellige oude-jongens-krentenbrood-sfeertje" tussen die presentatoren onderling
Dan moet je beter kijken. Waar was Hart van Nederland toen Editie NL het had over slaolietanken of het onderzoek naar dat vreselijke auto-ongeluk in Friesland? Nergens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Harmke..
Dat editie NL gaat nergens over inderdaad, nog slechter dan Hart van Nederland.
Ik vind je alleen maar grappig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. Waar was Hart van Nederland toen Editie NL het had over slaolietanken of het onderzoek naar dat vreselijke auto-ongeluk in Friesland? Nergens.
Verder geef ik ook af op het hele presentatieteam van Hart van Nederland omdat ze na het vertellen van het 'zielige verhaal' stiekem in lachen uitbarsten alsof het hun niets doet. SBS6 is alleen bedoeld voor entertainment en beledigen hierbij de elite, maar ook BN'ers door spontaan met verhalen te strooien.
Dan zijn de klachten tegenover Editie NL niets vergeleken met de misdaden van Hart van Nederland. Mensen die na dit stuk nog niet overtuigd zijn, nodig ik van harte uit voor een hartgrondige opfriscursus.![]()
Ik blijf erbij: Editie NL vertelt geen ons-kent-ons-verhalen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind je alleen maar grappig..
Editie NL brengt het 'nieuws' net zo stom als HvN.
Dat zal wel. Ik kijk in 9 van de 10 gevallen National Geographic. Wat ben ik nu?quote:
Iemand waarvoor ik respect heb: een lid van de hoogste elite.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:19 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dat zal wel. Ik kijk in 9 van de 10 gevallen National Geographic. Wat ben ik nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |