abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55782406
Nja Ghosthunters blijft mijn favo toch. MH is idd altijd hetzelfde en ik begin een beetje skeptisch te worden. Even zien of ze in volgend seizoen iets spannends op kunnen leven. Is er nou wat gebeurt met jullie wilde plannen? Oh trouwens... GH begint volgende week woensdag weer! Met nieuwe afleveringen!! YAYY!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_55782596
Met de wilde plannen is nog niks gebeurd . Ik denk dat dit topic te dood is om het nog tot een succes te maken (we kunnen misschien wel de geest van het topic oproepen )

Heb eerlijk gezegd MH sinds halverwege seizoen 8 niet meer verder gekeken. op aanraden van iemand nog wel een bibliotheeklocatie uit S9 (geen idee welke, tis met die vallende boeken) gekeken, en die was best tof .

Andere soortgelijke series heb ik me nog niet aan gewaagd.
pi_55784536
S9? Eens kijken of ik die ergens kan vinden .
Tap tap tap
pi_55790188
Kijk nu bij gebrek aan Ghost Hunters naar Paranormal State, alleen is dat wel een stuk minder. Zowiezo korter per aflevering en komt "nepper" over ..
pi_55838109
Ik heb de hele aflevering van kasteel Doorwerth gezien, en ik moet zeggen dat ik niet overtuigd ben van de paranormale verschijnselen. Je hebt dat medium, met die oorbel die constant praat over hetgeen dat hij van geesten doorkrijgt. Wie garandeert mij dat hij geen voorkennis over de gebeurtenissen heeft die zich afgespeeld hebben in dat kasteel? Er moet toch wel menig boek, site aan toegewijd zijn. Wie garandeert mij uberhaupt dat de programma makers niet ingelicht zijn over het kasteel en de verschijningen etc.?

Verder zie ik in die afleveringen twee bolletjes op een camera. Oke dit is eigenaardig. Voor de rest hoor je geluiden, krakend hout, iets wat lijkt op paardehoeven, voetstappen en bonken. Wie zegt dat het niet de mensen/crew zelf zijn, of personeel die de opdracht krijgen om elders in het gebouw een geluid te maken.

Wie weet zijn de bezoekers, die het benauwd krijgen wel acteurs.

Daarnaast heb je de bekende seance, waar de aanwezigen hun vingers af en toe wel en af en toe niet op de tafel leggen. Wie garandeert mij dat geen van de vingers het schudden van de tafel veroorzaken. Of misschien zijn het de voeten van die mafkees van een medium met de oorbel.

Daarnaast had ik gegoogled naar 'Most Haunted BBC' en de eerste hit die ik kreeg was een artikel waar mogelijk fraudeclaims werden gelegd naar het programma. Met als verklaring dat het een programma is zonder wetenschappelijke toon, en waar de programmamakers zelf erkennen dat het voornamelijk om entertainment gaat.

Ik weet genoeg!
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_55840779
Geef mij dan de titel van één programma waarin onomstotelijk bewijs wordt geleverd dat er wel geesten bestaan? Je moet die mensen op hun woord vertrouwen dat Derek (dat medium) geen voorkennis had. Wat ik wel frappant vond met de aflevering van Doorwerth, was dat Derek de naam Jan aan een vrouw gaf (omdat het in Engeland een vrouwelijke naam is) terwijl hij het over een man had, geloof ik.
Ik vind het jammer wat er met MH en Derek gebeurd is, en vaak zijn de dingen die ze constateren vaag. Maar zolang je zelf niet overal bij was, kun je niet zo kort door de bocht vliegen en zeggen dat alles in scène is gezet. Ik geloof echt dat ondanks al het gedoe rondom MH, Derek een goed medium is, alleen een beetje over the top en theatraal. Kijk eens meer afleveringen behalve Doorwerth, zoals de aflevering in Derby Goal. MH staat helaas niet bol van de paranormale verschijnselen en ik denk dat veel mensen afknappen op het programma omdat ze na tig seizoenen nog geen overduidelijk bewijs hebben kunnen vastleggen dat geesten echt bestaan.
Tap tap tap
pi_55855531
Ik download binnenkort seizoen 1 ff. Lijkt me super, hopelijk is het een beetje zoals Ghost Hunters van TVNZ en Ghost Hunt van Sci Fi
pi_57512366
En wat vinden jullie van de nieuwe series?
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_57513557
Nog niet gezien
pi_57517319
ik ook niet .
Tap tap tap
pi_57528939
Foei! :p die laatste was wel vet gaaf! :| die van dat gevangenis geval dinges. (unlocked or something)
  woensdag 2 april 2008 @ 03:32:18 #187
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_57772946
crap goede wijn behoeft geen krans die sfeer muziek is enger dan wat er gebeurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')