Ja! Ja! Ja!quote:
Waarom? Ik wil BBQ-en! En dat ding heb ik gratis en voor niks gehad, een steengrill moet ik kopen. En steengrillen is suf.quote:
Ik heb 1 keer geBBQed op een elektrische BBQ. En ik vind steengrillen minder sufquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil BBQ-en! En dat ding heb ik gratis en voor niks gehad, een steengrill moet ik kopen. En steengrillen is suf.
Van steengrillen krijg ik echt zo'n bowling-gevoel. Niet puik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:20 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer geBBQed op een elektrische BBQ. En ik vind steengrillen minder suf.
Ik heb geen dikke oren, hoor. JK praat weer eens uit zijn bips.quote:
De laatste keer dat ik ben wezen steengrillen was het een arrangement met bowlen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van steengrillen krijg ik echt zo'n bowling-gevoel. Niet puik.
Ja nou, dat dus. Dan maar zitten plassen hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef NJ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben wezen steengrillen was het een arrangement met bowlen..
Ik ben een keer tijdens het bowlen dermate op mijn muil gegaan. Twee weken last gehad van mijn onderrug(Nee niet mijn kont, mijn onderrug). Kut slapen en moeilijk autorijden. En het erge was... Ik zat op de camping. Een luchtbed slaapt niet prettig als je zo'n pijn in je rug hebt dat je pijnstillers MOET slikkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van steengrillen krijg ik echt zo'n bowling-gevoel. Niet puik.
Fideel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat geeft niks, J.
Verhalen ken ik niet, maar ik zie het al voor me, een roodgloeiend element en gesmolten plastic. Nee doe mij maar steengrillen. Mits je zo'n ding hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Jarno het volgende:
Kweetniet hoor JK, dat kan volgens mij alleen als je geen elektrische BBQ hebt. Ik hoorde daar laatst een verhaal over.
*pwwêêêêp*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen dikke oren, hoor. JK praat weer eens uit zijn bips.
We gaan off-topic, G.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben een keer tijdens het bowlen dermate op mijn muil gegaan. Twee weken last gehad van mijn onderrug(Nee niet mijn kont, mijn onderrug). Kut slapen en moeilijk autorijden. En het erge was... Ik zat op de camping. Een luchtbed slaapt niet prettig als je zo'n pijn in je rug hebt dat je pijnstillers MOET slikken.
Dat eerste neem ik dan voor het gemak voor lief. Maar dat tweede snap ik niet helemaal, of helemaal niet, daar ben ik nog niet uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen dikke oren, hoor. JK praat weer eens uit zijn bips.
Succes!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*pwwêêêêp*
Ik ga maar weer eens roken op het dak.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat geeft niks, J. Ik heb een echte Weber gekocht.
Zo één waar houtskool in moet.
Klinkt als een Weber (quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of gewoon een houtskoolbbq, eL.
Ook zelf geslacht enzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:25 schreef NJ het volgende:
Een paar jaar terug besloten ze dat het wel handig zou zijn om bij de boer een varken te kopen voor op de BBQ. Was een leuk idee, lekker vlees ook, maar om de of andere reden hoefde meer dan helft ineens geen vlees meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |