abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:27:10 #151
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_40691424
Wilde je zoiets?

geintje
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:30:24 #152
52657 pea4fun
pi_40691466
edit: 1 keer is genoeg
pi_40691881
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
Wilde je zoiets?

[afbeelding]

geintje
Een kennis van mij fokt toevallig Sphynxjes. (en ook al houd ik van langharig, ze zijn best schattig, heel zacht en lekker warm )

Leek mij handig in het modellentopic te posten omdat dat vrijblijvend is totdat iemand naar zo'n model op zoek is (al dan niet in die regio) en omdat je dat topic niet hoeft te kicken. Maar ik zal er één dezer dagen wel zelf eentje openen dan.
pi_40812349
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_40821015
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_40821261
quote:
We dichten vanavond wel ff een betere OP Dit lijkt natuurlijk nergens op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_40823096
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

We dichten vanavond wel ff een betere OP Dit lijkt natuurlijk nergens op
Mooi, maak er een mooi txt filetje van , dan zetten we hem er in voor je
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:06:00 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40828862
Fotosoep mijn collega!!

dit lijkt me eigenlijk niet zo hier op zijn plaats...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_40829607
Daar wil ik juist over hebben , Officieel het is een fotobewerking dus voor FOT.

Maar wat willen we er mee. vinden we dat Fotosoep/fotobewerking etc hier hoort ? Persoonlijk denk ik ja. FOT is al om/op en rond-om foto's en fotografie en de bewerking ervan. Dus ook dit soort topics.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:37:26 #160
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40829830
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Daar wil ik juist over hebben , Officieel het is een fotobewerking dus voor FOT.

Maar wat willen we er mee. vinden we dat Fotosoep/fotobewerking etc hier hoort ? Persoonlijk denk ik ja. FOT is al om/op en rond-om foto's en fotografie en de bewerking ervan. Dus ook dit soort topics.
fotobewerking, ja idd da thoort hier thuis\
fotofuck, is tot nu toe altijd in dig of onz geplaatst...
temeer omdat dit meer fun is als dat het is voor het daadwerkelijk verbeteren van je foto's
daarom ben ik persoonlijk dan oko van mening dat het hier totaal niet thuishoort...
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40829978
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef Ynske het volgende:
fotofuck, is tot nu toe altijd in dig of onz geplaatst...
temeer omdat dit meer fun is als dat het is voor het daadwerkelijk verbeteren van je foto's
daarom ben ik persoonlijk dan oko van mening dat het hier totaal niet thuishoort...
Dus een vorm van luchtigheid is hier niet gewenst ?

Ik wacht nog even op meer mensen en hun reacties, aangezien het een globale FOT zaak is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:44:39 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40830138
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

dat hoor je me niet zeggen, ik geef alleen aan dat het eerder verhuisd werd, en dat ik het daar wel mee eens ben, dat wil verder niet zeggen dat er geen luchtigheid gewenst is, was dat wel zo zou je de sc ook weg moeten doen en dat vind ik onzin
quote:
Ik wacht nog even op meer mensen en hun reacties, aangezien het een globale FOT zaak is.
tuurlijk, ik gaf alleen mijn mening dat wil niet zeggen dat t persee zo moet lopen

maar goed, denk dat ik t voorlopig maar weer ga laten rusten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40830721
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Beetje kwestie van vraag en aanbod denk ik. Van mij mag het blijven staan, maar ik zit er niet om te springen om een foto van een collega van een mij volkomen onbekend iemand te gaan zitten verdingesen. Wat Ynske zegt, de meeste mensen hier zien PS vooral als een middel om foto's te verbeteren Als je een foto verdingest wilt hebben, maak je ws meer kans in DIG.

Luchtigheid is prima, ik heb ook geen enkel bezwaar tegen dit soort topics, maar ik vermoed dat TS meer gebaat is bij een schopje naar DIG.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:12:47 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_40830838
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:05 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Beetje kwestie van vraag en aanbod denk ik. Van mij mag het blijven staan, maar ik zit er niet om te springen om een foto van een collega van een mij volkomen onbekend iemand te gaan zitten verdingesen. Wat Ynske zegt, de meeste mensen hier zien PS vooral als een middel om foto's te verbeteren Als je een foto verdingest wilt hebben, maak je ws meer kans in DIG.

Luchtigheid is prima, ik heb ook geen enkel bezwaar tegen dit soort topics, maar ik vermoed dat TS meer gebaat is bij een schopje naar DIG.
Ik denk dat je dit soort topics beter in DIG of ONZ kan houden.. voor je het weet lijken alle subfora op elkaar en weet je niet meer waar je voor wat moet zijn.

Photoshop for fun -> DIG/ONZ
Photoshop for improvement -> FOT
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_40830861
Ik snap dat offtopic niet echt gewenst is en snel uit de hand kan lopen, maar zo streng modereren dat meteen een aantal reacties worden verwijderd zonder waarschuwing is wellicht een beetje overdreven (ik heb het over het macrotopic).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40830894
Ik denk dat het mogleijk moet zijn deze topics hier te houden in FOT. Al is er wel iets over te zeggen. Eerder werden deze topics meteen uitgedreven als enge topics.

In US en DIG hebben we al dergelijke topics. Maar dergelijke topics (vandaag geopend) mogen wel in FOT blijven.. Dan verzand zo'n topic niet in een chaos..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_40831147
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef Elefes het volgende:
Ik snap dat offtopic niet echt gewenst is en snel uit de hand kan lopen, maar zo streng modereren dat meteen een aantal reacties worden verwijderd zonder waarschuwing is wellicht een beetje overdreven (ik heb het over het macrotopic).
Wat ik gedaan heb is niets anders, dan je mislukte quote netjes in je post gezet, waar door dus de andere post nutteloos wordt , de reactie daarop + reactie daarop ook en die zijn weg. Heeft niets met off-topic of streng modereren te maken met gewoon service van de zaak.
pi_40831151
Dat topic heeft niets met fotografie te maken Gewoon wieberen naar ONZ
pi_40831476
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef HMaster-II het volgende:
Ik denk dat het mogleijk moet zijn deze topics hier te houden in FOT. Al is er wel iets over te zeggen. Eerder werden deze topics meteen uitgedreven als enge topics.

In US en DIG hebben we al dergelijke topics. Maar dergelijke topics (vandaag geopend) mogen wel in FOT blijven.. Dan verzand zo'n topic niet in een chaos..
FOT is altijd wel open geweest voor bewerkingen. In de faq stond wel duidelijk "bewerkingen van eigen foto's" en dat is hier dan weer niet het geval. Trouwens zo'n hoofd ergens inpassen is niet echt een bewerking die de meeste FOT users doen bij hun foto's. Dit topic kan beter naar DIG of zelfs ONZ wat mij betreft.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_40831587
Oke dus als de beste man/vrouw het vroeg voor een fot die hij zelf had gemaakt en minder als fun foto maar meer om bv een mooie omlijsting te krijgen of een bewerking waardoor de foto mooier zou worden dan is het wel oké ?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:50:27 #171
52657 pea4fun
pi_40831742
Ik denk dat de TS beter gediend is als dit topic verhuist naar DIG, daar zitten gewoon meer mensen die op die manier bezig zijn met Photoshop. Hier proberen mensen toch meer foto's te verbeteren, of misschien een appart effect te verkrijgen, maar niet iemand totaal in een ander plaatje te passen.

Dat beantwoord meteen je vraag. Als TS zelf een foto had gemaakt en daar een aanpassing op vroeg mbv Photoshop dan was ie hier uitstekend op zijn plaats, zelfs al zou dat een "funbewerking" zijn.

Dit alles is mijn mening uiteraard.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:51:36 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40831771
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
Oke dus als de beste man/vrouw het vroeg voor een fot die hij zelf had gemaakt en minder als fun foto maar meer om bv een mooie omlijsting te krijgen of een bewerking waardoor de foto mooier zou worden dan is het wel oké ?
nee als dhr of mvr gevraagd had hoe dat men he taan kan pakken om de foto te verbeteren, op welke manier en hoe binnen een programma, was men verwezen naar het fotobewerkingstopic en had men daar tips en hulp gekregen

althans in mijn ogen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40832204
Dan zoeken we gewoon een gulden middenweg er tussen in, zoiets als Pea zegt. Dat lijkt me een zeer goede, en voor de rest is alles op zich zelf staand.

Het topic staat inmiddels in DIG.
pi_40832246
Ik heb net een collage van foto's gemaakt. Heeft iemand enig idee hoe ik de foto's kan beschermen.
Het is namelijk de bedoeling dat de collage aan de muur komt te hangen en volgens mij gaan de foto's dan door het licht vervagen.
Misschien stukje plastic/glas ervoor???
pi_40833157
ehm ik weet niet of het slim is dat hier te vragen , ik zou er een algemeen foto beschermings topic van maken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')