Moet je je voorstellen wat voor een klassement hij kan rijden als hij voor niemand hoeft te knechten. Makkelijk in de top 10.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef knep het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar denk wel dat ie niet erg veel gaat verliezen...
Ja die zal zich wel super moeten voelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:56 schreef maril het volgende:
Dit doen ze voor Menchov
Hij kan niet tijdrijden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat voor een klassement hij kan rijden als hij voor niemand hoeft te knechten. Makkelijk in de top 10.
quote:Boogerd, famously once described as having "a mouth full of teeth", drives it onwards, ever onwards. He's motoring today.
Zubeldia kon niet tijdrijden, toch reed hij eens in de top 5. Zo kan ik nog tal van andere voorbeelden noemen. Boogerd heeft zelfs eerder in de top 5 gereden ondanks dat 'hij niet kan tijdrijden'.quote:
Eerst vandaag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd wat er morgen voor etappe komt, wat voor renners vooraan ?
Toen stapten er tientallen renners uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zubeldia kon niet tijdrijden, toch reed hij eens in de top 5. Zo kan ik nog tal van andere voorbeelden noemen. Boogerd heeft zelfs eerder in de top 5 gereden ondanks dat 'hij niet kan tijdrijden'.
Je zag groep boogerd op 7.09 km en daarna reden Mercado en Geel pas onder het vot van de laatste 10 KM heen.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Boogerd, famously once described as having "a mouth full of teeth", drives it onwards, ever onwards. He's motoring today.
![]()
quote:Quote: Dekker, famously once described as having ''a mouth without teeth'' drove off on the Cauberg. He's in the hospital today.
online kan je kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef knep het volgende:
Klote waarom moet ik dit missen.
Kijk straks alle touruitzendingen die op TV komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |