abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39825665
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat nou ook weer niet
Chineesjes heb je ook diverse maten van strakheid. Ik vind het niet anders dan Nederlandsen, alleen zijn Chineesjes gemiddeld wel kleiner dus relatief gezien zijn ze misschien wel ruimer.
Ik vind alleen de onderlinge verschillen binnen een ras veel groter dan de gemiddelde verschillen tussen rassen. Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
kijken welk merk tampons ze gebruikt ms?

maar jij neukt toch enkel of bij voorkeur maagden, zijn die niet altijd strakker dan de voorgeneukte exemplaren?
ik bedoel een doosch is oprekbaar en rekt niet verder dan de laatste lul toch, en die is als het goed is altijd van jou, mocht je hem er weer inhangen voordat haar doosch weer in de uitgangswijdte terug hersteld is.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39828015
quote:
Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
De diepte van haar mond?
Naieviteit is onschuld.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:15:46 #103
124948 Averon
One of the good guys
pi_39828057
Je zou een vrouw weigeren als ze niet strak genoeg is?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:27:41 #104
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_39828327
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:15 schreef Averon het volgende:
Je zou een vrouw weigeren als ze niet strak genoeg is?
jij een man met een kleine dunne piemol ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:31:09 #105
124948 Averon
One of the good guys
pi_39828421
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
jij een man met een kleine dunne piemol ?
Ik val zowiezo op meisjes, dus ik weiger mannen op principe. Maar, laat me de vraag net iets anders stellen, zouden jullie (heren), een meisje niet willen omdat ze niet strak genoeg of juist te strak is?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:32:55 #106
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_39828462
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef Averon het volgende:

[..]

Ik val zowiezo op meisjes, dus ik weiger mannen op principe. Maar, laat me de vraag net iets anders stellen, zouden jullie (heren), een meisje niet willen omdat ze niet strak genoeg of juist te strak is?
Sorry, ik dacht dat je een vrouw was. ik had niet in je profiel gekeken.
maar om antwoord op je vraag te geven.
het maakt me geen zak uit of ze strak of nauw is.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:34:17 #107
124948 Averon
One of the good guys
pi_39828501
No prob, en ik trouwens ook niet.
pi_39828664
quote:

Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
Je bent toch niet zo eentje die met romantische etentjes aan komt zetten om een beetje te kunnen neuken?
.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:42:25 #109
124948 Averon
One of the good guys
pi_39828678
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef Emilie het volgende:
Je bent toch niet zo eentje die met romantische etentjes aan komt zetten om een beetje te kunnen neuken?
.
Niks mis met eten voor de sex. Voor de meeste mensen werkt de line, "Hoi, neuken?" nog steeds niet foolproof.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:43:10 #110
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_39828696
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef Emilie het volgende:

[..]

.
nee hoor, in jou geval kunnen we het etentje best overslaan.
pi_39828749
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:42 schreef Averon het volgende:

Niks mis met eten voor de sex. Voor de meeste mensen werkt de line, "Hoi, neuken?" nog steeds niet foolproof.
Nee, sex en eten gaan goed samen. Maar verplicht romantisch doen omdat je wilt neuken, is toch behoorlijk triestig. En dan heb ik het niet over een openingszin, maar over 'veel tijd steken in' wat overigens een aardige indicatie zou kunnen zijn. Hoe meer tijd je er dient te steken, hoe groter de ...etc'. Ik weet niet hoor, het is maar een hypothese. Er zou een empirisch onderzoek gedaan moeten worden om te kijken of het een beetje valide is.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:48:42 #112
124948 Averon
One of the good guys
pi_39828841
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:45 schreef Emilie het volgende:
Nee, sex en eten gaan goed samen. Maar verplicht romantisch doen omdat je wilt neuken, is toch behoorlijk triestig. En dan heb ik het niet over een openingszin, maar over 'veel tijd steken in' wat overigens een aardige indicatie zou kunnen zijn. Hoe meer tijd je er dient te steken, hoe groter de ...etc'. Ik weet niet hoor, het is maar een hypothese. Er zou een empirisch onderzoek gedaan moeten worden om te kijken of het een beetje valide is.
De meeste mensen moeten al verdraaid veel moeite doen om aan sex te komen. Sommige mannen blijven alles doen voor een kansje.

Maar de stelling is dus, hoe meer moeite, hoe strakker?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:27:19 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_39836766
quote:

[..]

Dat nou ook weer niet
Chineesjes heb je ook diverse maten van strakheid. Ik vind het niet anders dan Nederlandsen, alleen zijn Chineesjes gemiddeld wel kleiner dus relatief gezien zijn ze misschien wel ruimer.
Ik vind alleen de onderlinge verschillen binnen een ras veel groter dan de gemiddelde verschillen tussen rassen. Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
De uitwendige referentie bestaat niet, heb vrouwen met smalle heupjes gehad, met brede heupen, met hamburgerdoosjes, met hanglipjes, vanalles dus en het zegt geen bal over hoe strak ze zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:28:58 #114
37769 erodome
Zweefteef
pi_39836816
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:45 schreef tfh het volgende:
Ach... Voor een vrouw is het redelijk simpel om er achter te komen. Er zijn verschillende zaken in huis waarmee ze het evt kunnen proberen.
TS had waarschijnlijk beter (en eerlijker) domweg kunnen vragen: Wat is het grootste wat je ooit in je k*t hebt gestopt?
Wat iemand uiteindelijk kan verstouwen zegt ook niets over de strakheid, het is immers een spier die kan spannen en ontspannen, een spier in goede conditie kan beiden, een vrouw kan bv dus, na voorbereiding, een hand hebben, maar kan ook nog zonder heen en weer te bewegen de man in kwestie erg gek maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:10:10 #115
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_39956111
Weet niet of die van mij strak is. Te wijd in elk geval niet, maar wel ondiep in rusttoestand zeg maar. Als ik gevingerd wordt dan voelt vriendje wel mijn baarmoedermond (brrr). Tampons krijg ik er ook niet altijd helemaal goed in.
Het ligt wel aan de lul denk ik. Ooit eentje gehad die gelukzalig riep wat ben je strak, maar die had ook een enorme lul, dus daar zal het wel aan gelegen hebben ook.
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:17:24 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39956418
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef Averon het volgende:

[..]

met strak kan een man zo verdomd weinig leuke dingen doen.

beetje wijd is wel fijn. trouwens, als een vrouw echt flink op haar gemak is, kan ze best wel wat hebben. sesame open!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')