kijken welk merk tampons ze gebruikt ms?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet![]()
Chineesjes heb je ook diverse maten van strakheid. Ik vind het niet anders dan Nederlandsen, alleen zijn Chineesjes gemiddeld wel kleiner dus relatief gezien zijn ze misschien wel ruimer.
Ik vind alleen de onderlinge verschillen binnen een ras veel groter dan de gemiddelde verschillen tussen rassen. Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
De diepte van haar mond?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef SeLang het volgende:
Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
jij een man met een kleine dunne piemol ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:15 schreef Averon het volgende:
Je zou een vrouw weigeren als ze niet strak genoeg is?
Ik val zowiezo op meisjes, dus ik weiger mannen op principe. Maar, laat me de vraag net iets anders stellen, zouden jullie (heren), een meisje niet willen omdat ze niet strak genoeg of juist te strak is?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
jij een man met een kleine dunne piemol ?
Sorry, ik dacht dat je een vrouw was. ik had niet in je profiel gekeken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik val zowiezo op meisjes, dus ik weiger mannen op principe. Maar, laat me de vraag net iets anders stellen, zouden jullie (heren), een meisje niet willen omdat ze niet strak genoeg of juist te strak is?
Je bent toch niet zo eentje die met romantische etentjes aan komt zetten om een beetje te kunnen neuken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef SeLang het volgende:
Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
Niks mis met eten voor de sex. Voor de meeste mensen werkt de line, "Hoi, neuken?" nog steeds niet foolproof.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef Emilie het volgende:
Je bent toch niet zo eentje die met romantische etentjes aan komt zetten om een beetje te kunnen neuken?
.
nee hoor, in jou geval kunnen we het etentje best overslaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef Emilie het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo eentje die met romantische etentjes aan komt zetten om een beetje te kunnen neuken?
.
Nee, sex en eten gaan goed samen. Maar verplicht romantisch doen omdat je wilt neuken, is toch behoorlijk triestig. En dan heb ik het niet over een openingszin, maar over 'veel tijd steken in' wat overigens een aardige indicatie zou kunnen zijn. Hoe meer tijd je er dient te steken, hoe groter de ...etc'. Ik weet niet hoor, het is maar een hypothese. Er zou een empirisch onderzoek gedaan moeten worden om te kijken of het een beetje valide is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:42 schreef Averon het volgende:
Niks mis met eten voor de sex. Voor de meeste mensen werkt de line, "Hoi, neuken?" nog steeds niet foolproof.
De meeste mensen moeten al verdraaid veel moeite doen om aan sex te komen. Sommige mannen blijven alles doen voor een kansje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:45 schreef Emilie het volgende:
Nee, sex en eten gaan goed samen. Maar verplicht romantisch doen omdat je wilt neuken, is toch behoorlijk triestig. En dan heb ik het niet over een openingszin, maar over 'veel tijd steken in' wat overigens een aardige indicatie zou kunnen zijn. Hoe meer tijd je er dient te steken, hoe groter de ...etc'. Ik weet niet hoor, het is maar een hypothese. Er zou een empirisch onderzoek gedaan moeten worden om te kijken of het een beetje valide is.
De uitwendige referentie bestaat niet, heb vrouwen met smalle heupjes gehad, met brede heupen, met hamburgerdoosjes, met hanglipjes, vanalles dus en het zegt geen bal over hoe strak ze zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet![]()
Chineesjes heb je ook diverse maten van strakheid. Ik vind het niet anders dan Nederlandsen, alleen zijn Chineesjes gemiddeld wel kleiner dus relatief gezien zijn ze misschien wel ruimer.
Ik vind alleen de onderlinge verschillen binnen een ras veel groter dan de gemiddelde verschillen tussen rassen. Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
Wat iemand uiteindelijk kan verstouwen zegt ook niets over de strakheid, het is immers een spier die kan spannen en ontspannen, een spier in goede conditie kan beiden, een vrouw kan bv dus, na voorbereiding, een hand hebben, maar kan ook nog zonder heen en weer te bewegen de man in kwestie erg gek maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:45 schreef tfh het volgende:
Ach... Voor een vrouw is het redelijk simpel om er achter te komen. Er zijn verschillende zaken in huis waarmee ze het evt kunnen proberen.
TS had waarschijnlijk beter (en eerlijker) domweg kunnen vragen: Wat is het grootste wat je ooit in je k*t hebt gestopt?
met strak kan een man zo verdomd weinig leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik val zowiezo op meisjes, dus ik weiger mannen op principe. Maar, laat me de vraag net iets anders stellen, zouden jullie (heren), een meisje niet willen omdat ze niet strak genoeg of juist te strak is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |