Nog goede kansen voor de club van onze gewezen mod dus!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:10 schreef Radegast het volgende:
Basel wint met 1-0 van Vaduz door een doelpunt van Daniel Majstorovic.
Best grappig nu.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit is toch dat tournooitje voor de net-niet clubs waar geen geld in te verdienen is?
*vlucht weer snel de CL in*
![]()
Whehehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef Heero87 het volgende:
Ik hoor hier net dat verschillende bookmakers de wedstrijd Ethnikos Achnas - Roeselare geblokkeerd hebben omdat er verdacht veel geld ingezet werd op een overwinning van Achnas, vooral vanuit Servië. Bij Achnas spelen er 5 Serviërs en de scheidsrechter is nota bene een Serviër.
Had dat ff een uurtje eerder gezegdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef Heero87 het volgende:
Ik hoor hier net dat verschillende bookmakers de wedstrijd Ethnikos Achnas - Roeselare geblokkeerd hebben omdat er verdacht veel geld ingezet werd op een overwinning van Achnas, vooral vanuit Servië. Bij Achnas spelen er 5 Serviërs en de scheidsrechter is nota bene een Serviër.
Als Twente het redt zitten er zes Nederlandse clubs in de eerste ronde, dat is nog nooit vertoond.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:48 schreef Superheld het volgende:
Als Nederlandse ploegen nou een beetje leuke tegenstanders loten ga ik misschien nog wel even kijken.
Voor de wedstrijd :quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:47 schreef Heero87 het volgende:
En in blessuretijd werd het nog 5-0. Hoezo afgang.
En nu nog wat grotere kansquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog goede kansen voor de club van onze gewezen mod dus!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |