Inderdaad, loser... oh ja, en in de tijd die je nu hebt gekregen kun je beter ipv mountainbiken een spoedcursus Nederlands gaan volgen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Tim_G het volgende:
Staat lekker op je CV.......Ontslagen door werkweigering![]()
succes met je toekomst knul!!
Sinds wanneer krijgt iedereen die niet werkt opeens een uitkering?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:01 schreef Scorpie het volgende:
je bent dus ontslagen en het bevalt je nu dat je een steuntrekker bent?
Dan zet je t toch gewoon niet op je CVquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Tim_G het volgende:
Zet jij zulke dingen op je eigen CV dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Tim_G het volgende:
Ik loop de ochtendkrant en daarvoor had ie gelukkig een zelfbeheersingscursusquote:
En hier ben ik gestopt met lezenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef weasel85 het volgende:
Aight, ...
Ik vind het dan behoorlijk dapper dat je nog zo mondig bent en voor jezelf opkomt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef weasel85 het volgende:
Dus, zo kreeg ik net me ontslag en voel me erg happy, hiervoor voelde ik me enorm klote, er is een enorme last van me af, ik wilde eigelijk vanmiddag ( toen ik nog werkte naar de dokter gaan om t erover te hebben want het raakte me echt)
Jahquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef Sjibble het volgende:
Ik loop de ochtendkrant en daarvoor had ie gelukkig een zelfbeheersingscursus
maar die weet ook wel boos te worden aangezien ik ff 7-10 kom heen en weer moet fietsen dus 5km heen om de kranten op te halen en te lopen, en ik er pas kwart over zes ben of zelf half 7 terwijl ze er om 7 uur in moeten liggen, ik er 10 min over die om er te komen en er nog 40min over doe, ik verwacht morgen erg veel klachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |