Aight, ik ben ermm.. 3 maandjes geleden begonnen bij een koeriersbedrijf, vond t in t begin wel leuk om te doen lekker afvallen en trainen
![]()
( 6 kilo kwijt oid)
Maar na een bepaalde tijd ging t dus minder, alleen gezeik, en miepende mede collega's dat ik hun mee moet helpen... doe niet zo lui lamlullen en werk gewoon ff door terwijl ik wat anders doe... mieperds
Ik breng dus elke dag pakketjes weg in dongen en loon op zand, dus ong 100 pakketjes per dag...
de baas vond het normaal om er 4-8 terug te hebben, maar ik bracht er dus 10-20 terug, met als mening dat ER géén buren thuis waren ( moest ik nog volgens hem 5 deuren verder gaan lopen, ja maar 3 deuren vind ik wel t maximum anders wordt het erg overdreven...
Maargoed, dit gezeik hield dus n lange tijd aan, werd er misselijk, ziek, kotsbeu van...
ik bedacht dus een manier om een ontslag aan te geven bij hem.
Ik zei gister dat ik tot midden augustus wil blijven werken want ik moet me schoolzaken regelen en al die shit ( Ik weet nog niet echt wat ik wil doen, daarom wil ik een paar scholen bezoeken eerst en een studie test doen )
Nou, hij zeiken dat ik tot 22 sept moet werken maar als je school begint mag je stoppen, mooi niet dus...
Vandaag was ik dus weer aan het werk in loon op zand, en bracht maar liefst 15 pakketjes en 4 postkantoor pakketjes terug! ( wat niet veel is eigelijk )
Mede collega miepen, wtf stelt dit voor, ik zeg ja geen buren hé! kan ik ook niets aan doen, loopt hij dus de baas te halen... bla bla.... ik zeg é geen buren thuis he, jammer dan... kga verder met dongen nu , hij zegt dat ik deze dus weer opnieuw mag gaan aanbieden ik weigerde dit volledig!
(ik was uit op een ontslag, en noemde hem de slechste baas die ik ooit gehad heb, en dit heb ik dus ook gehoren gekregen van oud collega's die bij m gewerkt hadden, ik had dus wraak genomen... ik blijf zeiken dat ik 100% weiger dit terug te brengen, of dat mede collega t maar moet wegbrengen hij doet toch de hele dag niets... of waarom breng jij het zelf niet weg? ( lol
![]()
)
Dus, zo kreeg ik net me ontslag en voel me erg happy, hiervoor voelde ik me enorm klote, er is een enorme last van me af, ik wilde eigelijk vanmiddag ( toen ik nog werkte naar de dokter gaan om t erover te hebben want het raakte me echt
![]()
)
Maar ik ben happy!
Morgen lekker 25 km mountainbiken