Of C. Ronaldo!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk kan Stam ook niet zo mooi vallen als Robben.
Wil je niet van de ranzig smerige woorden in dit topic gebruiken?quote:
sorry!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je niet van de ranzig smerige woorden in dit topic gebruiken?.
Nooitquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Tissal goed, als je maar oppast, het is een net topic.
Zijn er Ajacieden die die rat in het team zouden willen, na dit wk?
dat leert henk hem wel afquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik dus niet, hoe goed ie ook KAN zijn, zo'n anti-voetbal rat hoef ik niet in het Ajax shirt te zien. Hij is de schande van de voetbalwereld imho..
Nee, het is een goede technische voetballer. Maar dat vervelende gedrag en die maniertjes stuiten mij tegen de borst. Hetzelfde geldt voor Figo, Inzaghi en nog paar spelers uit die categorie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er Ajacieden die die rat in het team zouden willen, na dit wk?
jouw naamquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb liever Ronaldo op rechts dan Rosales.
agree.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik dus niet, hoe goed ie ook KAN zijn, zo'n anti-voetbal rat hoef ik niet in het Ajax shirt te zien. Hij is de schande van de voetbalwereld imho..
Niemand weet het nog.... Ik ga ook morgen op vakantie dus heb ook geen idee hoe ik dat moet gaan regelen, heb scc namelijk ook nog niet binnen. Erg lekker geregeld allemaal weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:15 schreef kevin6188 het volgende:
Heeft iemand al enig idee wanneer de kaartverkoop voor de JC-Schaal begint?
Op de site van Ajax kon ik niks vinden en een antwoord op m'n mailtje kan nog wel een dag of vijf duren. Maar dan ben ik al op vakantie, anders ga ik zo even bellen. Maar mocht iemand het toevallig weten...
Ik denk 1-1.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef Badabingea het volgende:
6-0 voor Ajax vanavond
Ik wil Van der Sar bij Ajaksssquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of C. Ronaldo!
Ik vind trouwens dat van der Sar beter is bij hoge ballen!
Ik hoef Van der Sar niet meer, wij hebben Steek en Vermeer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil Van der Sar bij Ajaksss![]()
er was toen sprake van in z'n fulham tijd dat hij bij Ajax af ging bouwen, ging ie naar Manchester![]()
Zal wel uitgesteld worden, en dan nog een keer tot het uiteindelijk helemaal niet meer doorgaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Vicente het volgende:
C.Ronaldo.. rendement van een drol
Wanneer is die uitspraak nou in Italië?
Lekker belangrijk, alsof Patrick Vieira écht naar Ajax komt. Hugo Borst lult uit zijn nek, selectie is goed zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Vicente het volgende:
C.Ronaldo.. rendement van een drol
Wanneer is die uitspraak nou in Italië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |