quote:
Collega waar ik het over had heeft dan ook 37 jaar voor de AH gewerkt ofzo, en ik zie ze er voor aan dat ze in de 60'er jaren nog alles vanuit Zaandam deden vandaar de naam
![]()
Ik heb mijn vorige klaagpost van gister nog niet klaar hoor of jawel hoor
![]()
... Winkelweb, vers heeft 1 uur vertraging, ik denk oke, dat valt nog op te lossen. Plantijd was 14:40, dus dat zou dan 15:40 worden, dat valt nog te overzien. 16:00, geen vracht. 16:30, geen vracht. Ik bel DC boos op, ja vracht heeft anderhalf tot 2 uur vertraging. 17:00, geen vracht. 17:30, geen vracht. Ik ga ondertussen maar eten, ik voelde het al aankomen. 18:15, jawel hoor de versvracht was er. 20 containers AGF voor mij en de enige collega die ik nog over had. Na het uitsplitsen vulde ik pas de eerste colli om 18:50
![]()
. Nu hebben we het na redelijk wat gestress toch nog soort van afgekregen (maandagochtend moet ik zelf met nog 2 man (extra) openen, dus dan werk ik het wel bij) maar ik was echt niet blij.
Ik chauffeur uitgehoord en die vertelde dat hij 3 uur in de rij heeft gestaan om uberhaupt alleen zijn emballage te mogen lossen. Maar goed, niemand uit de Regio Zuid (DC Tilburg dus) die daar last van heeft? HB was vnv ook veel te laat, die hadden als eindtijd 23:30 (zonder acties!!). Ik bedoel, dit gaat toch nergens meer over
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."